מתן גושה תאונת אופנוע

מתן גושה מהפועל "מבנה" פתח תקווה נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. מצבו יציב.

הבלם של היורדת סובל מפגיעה רב מערכתית. גושה בן ה-25 החליק מהאופנוע שלו בכביש 4, סמוך לניצן – צומת אשכולות ועף ממנו. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום והעניקו לו טיפול לפני שפינו אותו לבית החולים ברזילי, שם הוא מטופל כשהוא בהכרה מלאה ומצבו יציב. השחקנים והצוות המקצועי של הפועל מתפללים להחלמתו: "המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו", נמסר.

מתן גושה, הבלם ושחקן הבית של מועדון הפועל "מבנה" פתח תקווה, נפצע קשה בתאונת אופנוע בדרום. נמסר כי מצבו יציב. כונן מד"א-הצלה דרום, שלמה קליין, שהגיע למקום, סיפר: "כשהגענו למקום התאונה, הבחנתי בגבר כבן 25 שוכב רחוק מהאופנוע, כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. יחד עם צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה עם ניידת טיפול נמרץ לברזילי במצב קשה ויציב".

מהפועל פתח תקוה נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל ׳מבנה׳ פתח תקוה שולח איחולי החלמה למתן גושה, לאחר שנפגע אמש בתאונת דרכים. המועדון עוקב אחרי מצבו וילוו את השחקן ומשפחתו בכל מה שיצטרכו. משפחתו ביקשה לכבד את פרטיותו. אוהבים אותך מתן💙"

גושה הפתח תקוואי, הוא אחד משחקני הבית הבולטים של המועדון בשנים האחרונות. הוא גדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה מגיל ילדים ובעונת 2018/19 החלק לשחק בבוגרים עשה את צעדיו הראשונים בקבוצה הבכירה שהיתה אז בליגה הלאומית. בעונת 2022/23 הוא עזר למועדון לעלות לליגת העל ובעונה שעברה היה חלק בכיר בסגל בליגת העל ורשם 29 הופעות בליגה.

קרדיט לתמונה הפותחת: אסף הופמן, דוברות הפועל פ"ת ומד"א

עוד ב-ספורט

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה נשים

מהיום: קבוצת "מבנה" תשמש ספונסרית גם של קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה

מועדון הכדורגל הפתח תקוואי דיווח היום על מהלך, שהיה כבר מתבקש מזמן, לקחת תחת חסותו גם את קבוצת הנשים, שעד היום נקראה "הפועל עירוני פתח תקווה". החל מעונת המשחקים 24/25 קבוצת הנשים תיקרא "הפועל 'מבנה' פתח תקווה", בדיוק כמו הגברים והלוגו של חברת הנדל"ן יעטר את מדיהן של השחקניות. "החיבור בין שני המועדונים תחת אגודה אחת הוא טבעי", מסר מנהל המועדון, טים פלוטקין.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

מכבי והפועל פתח תקווה פותחות את עונת 24/25: ישחקו שוב יחד בעונה הבאה?

הערב (19:00) תפתח מכבי פתח תקווה את העונה בליגת העל, כשתשחק בעכו מול בני סכנין (שידור ישיר ב-5 פלוס). זוכת הגביע מגיעה למשחק אחרי תצוגות רעות באירופה (בהן הפסידה ארבע פעמים בלי לכבוש שער) ואחרי התבוסה הביתית 1:4 ביום שני בגביע הטוטו לבית"ר י-ם. הפועל פתח תקווה, היורדת הטריה, תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" ביום שני (19:00) את הפועל אום אל פאחם. כמה מנויים מכרה כל קבוצה?

המשך קריאה »