אפעל 13 פתח תקווה על ציר ז'בוטינסקי צומת

בניין המשרדים אפעל 13 פתח תקווה של דמרי נפתח לשיווק: משכירים קומות שלמות

כל מי שעובר בצומת גהה בכניסה לעיר, ויש עשרות אלפים כאלה ביום, לא יכול שלא לשים לב לשלט ענקי עם מספר טלפון, המופיע על חזית הבניין, שפונה לתחילת רחוב ז'בוטינסקי. על מה שהיה פעם מוסך GMS, בנתה חברת הבנייה "דמרי בנייה וקבלנות" (לא להתבלבל עם חברת הנדל"ן י.ח. דמרי), בניין 'בוטיקי' בן 7 קומות על שטח כולל של 9110 מ"ר. השיווק כבר החל והבנייה צפויה להסתיים בדצמבר.

אפעל 13 הוא עוד מגדל משרדים ברחוב המסחרי-תעשייתי המערבי ביותר בקריית אריה פתח תקווה, שנמצא בתנופת בנייה משמעותית. כבר דיווחנו לכם בעבר על הפרויקטים של חברת אדגר באפעל 33 (שלב התחלת בנייה לגובה) ושל קרסו נדל"ן יחד עם גפן ביטוחים באפעל 23 (לפני בנייה). עכשיו אפשר לספר על אפעל 13, שנמצא בשלב מתקדם הרבה ביותר.

אפעל 13 פתח תקווה בלילה וביום
אפעל 13 פתח תקווה בלילה וביום

מביקור במקום עולה שהפרויקט לקראת סוף בנייתו, לאחר שכמעט כל השלד והמעטפת החיצונית הושלמה. הבניין כולל שבע קומות בעלות שטח של 1120 מ"ר על אחת – סה"כ 9110 מ"ר, שגם כוללים חנייה תת קרקעית קטנה. מה שהופך את הפרויקט לאטרקטיבי הוא המיקום הבולט שלו בצומת הכניסה לפתח תקווה, בו עוברים עשרות אלפי מכוניות ביום. שלט חברה על הבניין יכול להיות יעיל יותר מפרסומת בערוץ 12 בפריים טיים.

המיקום המרכזי מאפשר גם גישה נוחה ליציאה לכביש 4, שצפויה להשתפר בשנים הקרובות עם הרחבתו של המחלף המוביל לקריית אריה. הקירבה לתחנת שנקר (הקו האדום) של הרכבת הקלה (כ-500 מ' בלבד, 5 דקות הליכה) ולחתנות האוטובוס הרבות הנמצאות בציר – תיתן ערך מוסף למי שיעבוד באפעל 13 ויעדיף להגיע למשרד בתחבורה ציבורית.

אפעל 13 פתח תקווה - עדיין בבניה
אפעל 13 פתח תקווה - עדיין בבניה שצפויה להסתיים בדצמבר

בדמרי מציינים כי הבניין נבנה בהתאם לדרישות בעלי מוגבליות, תוך דגש על בניה ירוקה, מה שמקנה למשרדים חיסכון ניכר בצריכת אנרגיה ומים. בחניון צפויה להיות אפשרות לטעינה חשמלית וכן מקום חניה לדו גלגלי. על פי התכנון, באפעל 33 גם יופעל אולם ספורט ובית כנסת ויהיו פינות ישיבה מוצלות בחצר ובגג הבניין, שמקפיף על הכביש הסואן של ז'בוטינסקי וצומת גהה.

אפעל 33 נמצא כרגע בשלבים אחרונים של בנייה, שאמורה להסתיים בדצמבר – ואז יוגש טופס 4. לפיכך, צפי אכלוס ראשוני יהיה בעוד כשמונה חודשים ועד אז בדמרי פועלים במישור השיווקי, לסגור עסקאות השכרה עם חברות גדולות שמחפשות לשכור קומה ומעלה במיקום אטרקטיבי. כרגע עוד לא נסגרו עסקאות, אך ידוע שדמרי נמצאים במשא ומתן רציני עם כמה גורמים.

"דמרי הנדסה וקבלנות" היא חברה ותיקה בתחום הנדל"ן, שהוקמה ב-1990, בבעלות היזם ראובן דמרי. במהלך השנים יזמה והייתה מעורבת בפרויקטים רבים של נדל"ן מסחרי.

לפני ואחרי: פעם מוסךישן והיום בניין משרדים מודרני

אפעל 13 פתח תקווה על המפה

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »