השוער עדן אידלמן מפתח תקווה חתם בקבוצת נערים ב' של הפועל רמת גן גבעתיים

לאחר שבארבע השנים האחרונות סומן אידלמן בן ה-14.5 כשוער העתיד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה, הוא עוזב את סירקין והחל מהשבוע יצטרף לאימונים של האורדונים במכתש. אידלמן שמר בעונה שעברה על רשת נקייה ב-8 מתוך 19 המשחקים של הפועל פתח תקווה בעונה שחלפה וספג רק 15 שערים (הכי מעט, חוץ ממכבי ת"א) בליגת דרג 1 של ילדים א'.

אידלמן, יליד נובמבר 2009, החל את דרכו כשוער בקבוצת הילדים של מכבי פתח תקווה, כשב-2020 עבר למחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה. העונה האחרונה הייתה עונת שיא מבחינתו, כשפתח בכל משחקי הליגה, בעונה המוצלחת של הפועל פתח תקווה ילדים א' (מקום 3), תחת הדרכתו של המאמן ירין תלמיד. אידלמן היה בהפועל פתח תקווה צלע משמעותית בהצלחת הקבוצה, נוכח יכולתו, מנהיגותו והביטחון שהקרין ברחבת השער.

עדן אידלמן חותם על החוזה בהפועל רמת גן גבעתיים

נוכח כך, בעונה הקרובה, אידלמן צפוי היה לקפוץ (מפאת היותו שנתון 2009) היישר להפועל פתח תקווה נערים ב', אך לבסוף החליט לחתום בהפועל רמת גן-גבעתיים לעונת 24/25 – עם אופציה לעונה נוספת. מחלקת הנוער של רמת גן נחשבת לחזקה וקבוצת נערים ב' שלה משחקת בליגת העל, כשבעונה האחרונה סיימה במקום השביעי. 

למעמד החתימה הגיע אידלמן עם נציגו, סוכן השחקנים, רן רוזנטל, למשרדו של מנהל מחלקת הנוער של הפועל רמת גן-גבעתיים, כפיר אלפונטה, שמסר: "שמחים לצרף את עדן למשפחה שלנו ומאחלים לו ולנו הצלחה משותפת". 

סוכן השחקנים רן רוזנטל (מימין) עם עדן אידלמן
סוכן השחקנים רן רוזנטל (מימין) עם עדן אידלמן

עוד ב-בשיתוף-עם

צפו: פודקאסט עם אופירה הנומרולוגית של פתח תקווה בראיון עם צחי גלילה (וידאו)

אופירה אבירם סיטון, היא אחת מהדמויות המוכרות על תושבי פתח תקווה, בעיקר בגלל מעורבותה הרבה בחיי העיר – במימד הפיזי ובמימד הדיגיטלי-וירטואלי. אופירה, תושבת שכונת אם המושבות הותיקה, נומרולוגית, מנטורית, קוראת בקלפים, משפיענית רשת ומחברת הספר "סגולות חיוביות לישועה ותקווה" – התארחה בפודקאסט פתח תקווה NEWS, שהתקיים בב.ס.ר סיטי.

המשך קריאה »
עמית קדוש - רן רוזנטל

חדש בין הקורות: השוער עמית קדוש חתם במכבי עירוני עמישב

קדוש, בן ה-21, גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ולאחר מכן שיחק במשך שנתיים במכבי יבנה בליגה הלאומית לנוער דרום. לאחר מכן, התקבל לקבוצה הבוגרת של הפועל רמת גן, אותה עזב אחרי עונה אחת לטובת בית"ר תל אביב מליגה ב'. לקראת העונה הבאה, הוא חתם במכבי עירוני עמישב, במטרה להתקדם בקריירה שלו ולעזור לקבוצה הפתח תקוואית להעפיל לליגה א'.

המשך קריאה »
קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »