שוב טרור פלילי בעיר: שני פצועים קשה בפיצוץ רכב בפתח תקווה. צפו בתמונות מהאירוע

שני בני אדם נפצעו באורח קשה בפיצוץ רכב ברחוב סמיר משה נקאש בשכנות כפר ג'נים ג' שבפתח תקווה. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי במקום. המשטרה איתרה שרידי פריט אמל"ח ברכב שעלה באש. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. תושבי השכונה הסתודדו שעות ארוכות בקרבת מקום בזמן שהמשטרה טיפלה בזירה. "רק בנס לא נפגעו ילדים", אמרו התושבים.

חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות. צפו בתדבריו של רפ"ק דיא אדמוני ממשטרת פתח תקווה (באדיבות דוברות המשטרה):

עשן הפיצוץ נראה היטב בכל רחבי פתח תקווה (צילום מתוך דרך רבין)
שימוש בתמונות תחת סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מצלמי התמונות מתבקשים לפנות אלינו לטובת קרדיט

עוד ב-מהנעשה בעיר

הנביאים 17-19

חמישה ימים אחרי פינוי הגופות מהדירה בשערייה והשכנים מתלוננים: עדיין יש ריח

בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר, הוצאו גופותיהם של בני זוג בשנות ה-40 לחייהם, שגרו ברחוב הנביאים 19. למרות שכמעט חלף שבוע, הדיירים סובלים מגלי צחנה, שממשיכים להגיע מהדירה שבקומה השנייה. גם אחרי שנכנסו לדירה, שפכו 12 ליטר אקונומיקה וזרקו את המזרן המעופש עליו שכבו הגופות, הם עדיין מריחים את הסירחון. "הריח ממשיך להיות בלתי נסבל. מקווים שיטפלו בזה כבר".

המשך קריאה »

הכנתם כבר את התיק? כ-81,700 פותחים את שנת הלימודים במוסדות החינוך בפ"ת

בשעה זו עדיין לא ידוע עם התיכוניסטים הפתח תקוואים יתחילו ללמוד מחר (1 בספטמבר), או שפתיחת הלימודים לשנת תשפ"ה תתעכב להם בעקבות השביתה, אבל כבר עכשיו ידוע כי השנה ילמדו בעיר מספר שיא של תלמידים ותלמידות. לדברי העירייה, עשרות מיליוני שקלים הושקעו בשיפוצי קיץ, שדרוג מבנים ואבזור חדש בכיתות ובגנים. 2872 תלמידים יגידו מחר "שלום כיתה א'".

המשך קריאה »
מכוניות זק"א בפתח בניין המגורים בו נמצאו הגופות

זוועה ברחוב הנביאים פתח תקווה: שתי גופות נמצאו בדירה במצב ריקבון מתקדם

לפי דיווח של זק"א, הגופות, גבר ואישה בשנות ה-50, נמצאו ב"זירה קשה מאוד" בדירה בבניין מגורים במזרח העיר בלילה שבין רביעי לחמישי. "שכנים דיווחו למשטרה על ריח חריף שיצא מהדירה. לאחר פריצת הדלת אותרו גבר ואישה במצב ריקבון מתקדם. מתנדבי זק"א מרחב שרון פעלו בזירה בטיפול בכבוד המת בנפטרים ובאיסוף הממצאים", נמסר.

המשך קריאה »
מטה מאבק סירקין עם שר החקלאות אבי דיכטר בכפר סירקין פתח תקווה

אבי דיכטר נפגש עם נציגי מטה המאבק של סירקין, שמחו בפניו על יוזמת הסיפוח לאלעד

שר החקלאות הגיע היום למזרח העיר לפגישה, שהתקיימה בבית האריזה של החקלאי בועז כץ בכפר סירקין, שבמרכזה עמד הניסיון המחודש לספח את שטחי "סירקין הקטנה" לעיר אלעד הרחוקה, ולבניית עוד כ-4000 יחידות דיור, בנוסף על הכמות העצומה, של 12,000 יחידות דיור בשכונה העתידית "נוף ירקון", שכבר אושרה. "ניכר כי כבוד השר שותף איתנו ורתום לנושא שחשוב מאוד גם לו", מסרו מהמטה.

המשך קריאה »