קובי אשרת היכל התרבות פתח תקווה

צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת (וידאו)

כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". 

צפו: מאחורי הקלעים במופע לכבוד קובי אשרת (מתוך: טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok צפו: אולם מלא צופים בהיכל התרבות פתח תקווה בערב יום הולדת 80 לקובי אשרת כ-800 פתח תקוואים הגיעו לערב הוקרה, שהתקיים לכבודו של המלחין עם הרזומה הכי חזק בתולדות המוסיקה בישראל. אומנים רבים כיבדו את אושרת בשירים שהולחנו על ידו לאורך השנים, ביניהם: ריקי גל, בן ארצי, נתן דטנר, חלב ודבש עם לאה לופטין ועוד רבים וטובים. הערב אורגן על ידי אגף התרבות של עיריית פתח תקווה, בראשות אריה ימיני. אושרת: "אני מרגיש בן 40". צפו בראיונות מאחורי הקלעים. בהיכל התרבות התרבות פתח תקווה התקיים אמש ערב מרגש למלחין קובי אשרת, שחגג יום הולדת 80. רבים הגיעו לחלוק לו כבוד. אושרת, שנראה צעיר בהרבה מגילו, נראה מאושר והבטיח: "כל עוד הלב והמוח מתפקיד, אתם תראו אותי עוד הרבה שנים פעיל במוסיקה הישראלית", אמר. "אני מרגיש וחי כמו בן 40". בטקס גם השתתפה מקהלה של הורים שכולים, ביניהם, ורדה יעבץ, ששכלה את בנה רן ז"ל, שנהרג לפני חודשיים בעוטף עזה. #קוביאשרת ♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS

בהיכל התרבות התרבות פתח תקווה התקיים אמש ערב מרגש למלחין קובי אשרת, שחגג יום הולדת 80. רבים הגיעו לחלוק לו כבוד. אושרת, שנראה צעיר בהרבה מגילו, נראה מאושר והבטיח: "כל עוד הלב והמוח מתפקיד, אתם תראו אותי עוד הרבה שנים פעיל במוסיקה הישראלית", אמר. "אני מרגיש וחי כמו בן 40". בטקס גם השתתפה מקהלה של הורים שכולים, ביניהם, ורדה יעבץ, ששכלה את בנה רן ז"ל, שנהרג לפני חודשיים בעוטף עזה. באירוע גם נכח ראש עיריית חיפה, יונה יהב.

קובי אשרת וריקי גל (מימין)
קובי אשרת וריקי גל (מימין)
קובי אשרת עם ד"ר אביתר מבילינסון, שביצע את השתלת הכליה בגופו
קובי אשרת עם ד"ר אביתר נשר מבילינסון, שביצע את השתלת הכליה בגופו
קובי אשרת עם אריה ימיני (משמאל)
קובי אשרת עם אריה ימיני (משמאל)
קובי אשרת עם מקהלת הורים שכולים

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »