מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים ברשת.

קונדיטוריית שמו (או: SHEMO הקונדיטורייה) תפתח את הסניף החדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה, בספטמבר הקרוב, לקראת החגים. MU. הסניף מצטרף ל-13 החנויות של הרשת בחיפה, בקריות, בשרון ובתל אביב ויציע מגוון רחב של מאפים ומוצרי קונדיטוריה. השף שמו בן ה- 55, התחיל לעבוד לפני יותר מ-30 שנה בקונדיטוריה שפתחו הוריו בקריית חיים – שם למד את רזי המקצוע.

חלק מהדברים שתוכלו לקנות ב SHEMO קונדיטורייה בעופר הקניון הגדול - החל מספטמבר
חלק מהדברים שתוכלו לקנות ב SHEMO קונדיטורייה בעופר הקניון - הגדול - החל מספטמבר. צילום: מתוך: אתר הבית של שמו

לאחר שירות קרבי בגולני, יצא ללמוד קונדיטוריה אצל שפים בצרפת, גרמניה, איטליה, בלגיה ובארצות הברית.  שמו משתתף, אחת לשנה, בתערוכות המתקיימות באירופה בתחום הקונדיטוריה. בעבר השתתף בתערוכות בפריז, ורונה וגרמניה. הציבור הישראלי נחשף אליו, כאשר התארח בפינה קבועה בתוכנית הטלוויזיה של אודטה שוורץ וב-2010 כאשר קיבל תכנית יחיד, ששודרה גם בערוץ 10 בשם "מיקי שמו אופה מהלב".

שמו, שמתגורר בחיפה, הוא בוגר הקורס הראשון בישראל לתואר "מאסטר שף" מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא אחד הכותבים הקבועים בכתב העת השולחן. מיוני 2021 הוא אחד משופטי תוכנית התחרות "הקינוח המושלם". הסניף החדש של SHEMO הקונדיטורייה יוקם בקומה השנייה (P4) במקום סניף של רשת האופטיקה אירוקה. את המוצרים של אירוקה תוכלו למצוא בקניון הגדול בתוך ה"סופר פארם" החדש. 

יוחאי שמו, מנכ"ל רשת "קונדיטורית שמו": "אנו נרגשים וגאים לפתוח סניף נוסף של הרשת והפעם בעיר חדשה עבורנו – פתח תקווה. הסניף יצטרף לארסנל הסניפים הקיים של הרשת ויהיה הסניף ה-14 של הרשת. אנו שמחים להזמין את כולם להגיע וליהנות ממגוון המוצרים הטריים שהקונדיטוריה שלנו מציעה – החל מלחמי מחמצת, דרך עוגת ועוגיות וכלה בקינוחים".

צילום: זוהר שטרית

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »