סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת  Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?   

מי שביקר בשנים האחרונות באצטדיון "שלמה ביטוח" (המושבה), בטח מכיר את הסיטואציה המעצבנת, של חוסר יכולת לגלוש כמו שצריך בטלפון הנייד. זה קורה בגלל עומס של הרבה מכשירים פעילים במקום אחד – מה שמאלץ את האנטנות הסלולריות לחלק את המהירות ואת קישורית הסלולר שלה לכל המכשירים שמחוברים.

הטכנולוגיה של Stadicom אמורה לפתור את הבעיה – והחל מהעונה הבאה, אוהדי מכבי והפועל, אולי לא יוכלו להבטיח ניצחון לפני המשחק – אבל בהחלט אפשר יהיה להבטיח להם, שמהירות הסלולר שלהם תהיה טובה יותר מהעונה שעברה, הודות לרשת 5G פרטית. אבל חוץ ממהירות הגלישה המשופרת, Stadicom, מפעילה אפליקציה, שצפויה להפוך את הצפייה במשחקים – לחוויה שלא הכרנו.

מזמינים מהמזנון של האצטדיון באפליקציה של STADICOM
מזמינים מהמזנון של האצטדיון באפליקציה של STADICOM

האפליקציה תאפשר לצפות בגולים והילוכים חוזרים בזמן אמת, לראות את המשחק מזוויות חדשות, לשלוח ווינר מהמגרש וגם החידוש האחרון: להזמין אוכל מהמזנון – וכך לחסוך זמן בעמידה בתור. סטאדיקום הישראלית משתפת פעולה עם אצטדיון המושבה, שמופעל על ידי החברה לפיתוח פתח תקווה (הפועלת תחת עיריית פתח תקווה – זאת במסגרת פיילוט, שמקווים שיתרחב לאיצטדיונים נוספים בארץ ובחו"ל.

האפליקציה של Stadicom, שמופעלת על גבי תדר של חברת סלקום, היא בעלת רוחב פס גדול ומערכת ניהול מתקדמת, שצפויה לאפשר כיסוי מלא לגלישה באצטדיון. לצורך בפעלת האפליקציה, סטאדיקום משתפת פעולה עם מספר חברות, ביניהן: צ'רלטון (בעלת ערוצי  ספורט 1-4), חברת WSC הישראלית העוסקת בתכני ספורט מבוססי AI), פיקסלוט (Pixellot), חברת שידורי הספורט האוטומטיים (שגם היא מפתח תקווה).

איך עובדת האפליקציה של סטאדיקום (Stadicom)?

בנוסף סטאדיקום משתפת פעולה Pixellot, אפליקציית הספורט הישראלית Scores365 ועם חברת Food Amazing. ״אנו נרגשים להשיק את אפליקצית Stadicom באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה ולהפוך אותו לאצטדיון המתקדם בישראל מבחינת גלישה וחוויית צפייה", אמר לנו מנכ"ל סטאדיקום, אורי שריר. "החזון שלנו הוא להפוך אצטדיונים למוקדים תוססים של טכנולוגיה מתקדמת ומעשירה על כל ההיבטים של אירוע חווייתי, ויצירת רגעים בלתי נשכחים לכל אוהד".

Stadicom הישראלית נוסדה בשנת 2022 על ידי חברת תיבר העוסקת בהקמת תשתיות סלולר, במטרה לפתור בעיה של כיסוי סלולרי במקומות בהם יש עשרות אלפי אנשים ונחשבת לפורצת דרך בחוויית הגלישה ובשירותים אותם היא מציעה. הטכנולוגיה של Stadicom מבוססת על שיתוף פעולה עם חברת רנאל שיצרה את האנטנה המתקדמת בעולם וחברת TDCOMM עם ליבה ומערכת ניהול מתקדמת.

צפו בכתבה על שיתוף הפעולה בין סטאדיקום לפיקסלוט הפתח תקוואית

עוד ב-טכנולוגיה

אביב חנש - בזק בינלאומי TECH

הכר את העובד: אביב חנש (Aviv Hanash) – בזק בינלאומי Tech – מנהל מחלקת בקרה

אם יש חברת טכנולוגיה שמחוברת בנימים שלה לפתח תקווה, זאת בזק בינלאומי Tech, שכבר כ-30 שנים משרדיה הראשיים נמצאים בעיר. לאחרונה ביקרנו במשרדים, ברחוב שחם התוסס ומצאנו שם את אביב חנש, מנהל מחלקת הבקרה והמידע בחברה, בה הוא עובד כבר 12.5 שנים יחד עם עוד כ-650 עובדים, שכ-20% מהם מתגוררים בפתח תקווה. "הערך העיקרי שלנו – זה ההון האנושי", אמר לנו.

המשך קריאה »

מלם תים הפתח תקוואית מדווחת על 840 מיליון ש"ח מכירות ברבעון – עלייה של כ-20%

קבוצת ה-IT מפתח תקווה דיווחה לבורסה כי רשמה רווח של כ-16 מיליון ש"ח, גידול של כ-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות עלה ב-16% ועמד על 65 מיליון שקל. "התוצאות החזקות של הקבוצה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2024 מבטאות את תנופת הצמיחה בכל מגזרי פעילותה, בדגש על התחום הביטחוני", מסר שלמה אייזנברג, יו"ר הקבוצה.

המשך קריאה »
אינטל פתח תקווה

באינטל פתח תקווה מרגיעים מפיטורים: "נכון לעכשיו – לא הכריזו על שינויים בישראל"

אפשר להניח שבבניין החכם ברחוב החרוצים 7 בעיר, בו יושבים במשרדי ענקית השבבים העולמית כ-1500 עובדים, היו סימני דאגה נוכח הודעת החברה על כוונתה לפטר כ-15% מכוח האדם שלה, בעקבות ירידה ברווחיות. למרות ההודעה, נראה שהמעמד של העובדים בפתח תקווה יציב. "ישראל ממשיכה להיות אחד מאתרי הייצור והמו"פ המרכזיים של אינטל בעולם, והחברה נותרה מחויבת לאזור זה", נמסר.

המשך קריאה »
MRI בילינסון פתח תקווה

בקצב הלב: בבית החולים בילינסון פתח תקווה החלו בהקמת מתחם MRI עם מכשיר חדש

המכשיר, שנרכש מחברת פיליפס, מסוג טסלה 1.5, יתווסף למערך הדימות של בית החולים הפתח תקוואי, שכבר כולל מערכות דימות מתקדמות וחכמות רבות, שגם משלבות בינה מלאכותית. ההערכה היא כי המכשיר ייכנס לעבודה שוטפת בעוד מספר חודשים והוא צפוי להגדיל את זמינות התורים לביצוע בדיקת MRI, שעשויה להציל חיים. מכשיר ה-MRI נרכש בזכות תרומה של קרן עזריאלי.

המשך קריאה »