חניון שניידר פתח תקווה נפתח

צפו: החניון השני בגודלו בפתח תקווה נפתח היום בבית החולים שניידר (וידאו)

לא פחות מ-1500 מקומות חניה, מפוזרים על פני שבעה מפלסים, אמורים לשפר משמעותית את מצוקת החניה של בית החולים לילדים ושל המבקרים והעובדים בבית החולים בילינסון הצמוד לו. החניון החדש, שנבנה במשך שלוש שנים, למעשה מגדיל את חניון בית החולים פי שמונה. עלות החנייה היא אטרקטיבית יחסית לחניה של בתי חולים בערים אחרות – 25 ש"ח בלבד ליום שלם. 

בשורה למטופלי מרכז שניידר ובית החולים בילינסון. מהיום אפשר להגיד משהו שיהיה די בטוח – חניה, תמצאו. לפני שנה וחודשיים (מאי, 2023), דיווחנו לכם על ההשקה של בניין הזכוכית של שניידר, שהגדיל את יכולת האשפוז של בית החולים במאות מיטות. פרויקט נלווה אליו היה החניון הגרנדיוזי הצמוד אליו, שבשנים האחרונות ראינו מבעד הגדרות כיצד הוא הולך ונבנה – עד לפתיחתו היום (15.7).

צפו בביקור בחניון שניידר החדש (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok החניון השני בגודלו בפתח תקווה נפתח היום בבית החולים שניידר. צפו בחניון מבפנים. #פתחתקווה #שניידר #חניה #בילינסון @עיריית פתח תקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

לא יכולנו להתאפק ונסענו אליו היום לפנות ערב. מטבע הדברים, בשעה כזאת הוא היה כמעט ריק, אבל אי אפשר שלא היה להתרשם מגודלו העצום. השילוט, בניגוד לחניונים אחרים שאנחנו מכירים בפתח תקווה, הוא ידידותי, פשוט ומדויק. אחרי שנכנסו מקומת הקרקע, ניווטנו בקלות לשש הקומות התת-קרקעיות, כשריח של חדש הורגש באוויר. בשניידר הבטיחו לדאוג לקליטה סלולרית גם בתת קרקע – וגם קיימו. הצלחנו לדבר בטלפון גם בקומה מינוס 6. אל החניון אפשר להיכנס ולצאת מרח' קפלן או מרח' אנסקי.

חניון שניידר - 6 מפלסים , 2 כניסות

בניית החניון התבצעה על ידי חברת "סולל בונה", הזרוע הביצועית של חברת "שיכון ובינוי" שכחברה ותיקה ואמינה, נבחרה לבצע פרויקט מורכב וענק מסוג זה. עם הקמתו, הפך בית החולים שניידר, על 1500 מקומות החנייה שבו, לחניון השני בגודלו בפתח תקווה, לאחר החניון של עופר הקניון הגדול, שמכיל 1700 מקומות. עלות החנייה היא 25 ש"ח בלבד ליום שלם. החניון צפוי לתת פתרון למצוקת החנייה, שצפויה לגדול עם הריסת החניון הזמני ברחוב דנמרק, לטובת פרויקטים המגורים "עוז בלנד" של קבוצת יובלים ועוז הלל, הסמוך.

"אנו שמחים להודיע על פתיחת חניון המבקרים של שניידר לאחר תקופה של ציפייה", מסרה עדי ריינזילבר, המנהלת האדמיניסטרטיבית של מרכז שניידר לרפואת ילדים. "החניון צפוי לתת מענה למצוקת החנייה באזור ולהוריד משמעותית את העומס. אנו שמחים על האפשרות להקל על מטופלינו ובני משפחותיהם ככל האפשר, וליצור עבורם חווית שירות מיטבית יותר".

עוד ב-רכב ותחבורה

"אחדות ישראל" – בעוד כשבועיים ייפתח הכביש המחבר בין בזל לרב מלכה פתח תקווה

עיריית פתח תקווה הודיעה כי היא משלימה בימים אלו את העבודות הכביש, שהוא אומנם קצר, אבל יכולה להיות לו השפעה רבה על תנועת הרכבים הרבים הנעים על הציר בין שכונת נווה גן לאיזור המסחרי והציבורי של הפארק הגדול, הקניון הגדול והפרויקטים המסחריים של פארק גיסין ובזל פארק. העירייה החלטה לתת לו שם זה מתוך רצון לשקף את הכבוד ההדדי בין מגוון האוכלוסיות הגרות בעיר.

המשך קריאה »
כביש 40 החדש פתח תקווה

אושרה תוכנית הסטת החלק הצפוני של כביש 40 למזרח פתח תקווה

בשורה טובה לתושבי פתח תקווה, ובמיוחד לתושבי מזרח העיר, שיכולים לקוות שיש עתיד טוב להקלה בעומס התנועה וביכולתם להגיע מהיר יותר הביתה. המועצה הארצית לתכנון ובנייה אישרה היום (שלישי) את המקטע הצפוני של תכנית משרד התחבורה – בין צומת סגולה בצפון ועד צומת מחנה סירקין בדרום. בתכנון: שדרוג שלושה מחלפים, הקצאת מסדרון תשתיות תת קרקעי ומתן מענה לתחבורה ציבורית ואופניים.

המשך קריאה »
קורקינטים ואופניים חשמליים בפתח תקווה

בדיקה מדגמית בפתח תקווה: כמה שמו לוחית רישוי על אופניים וקורקינטים חשמליים? (וידאו)

בבוקר חמישי האחרון, ביקרנו בדרך רבין, במסלול הכי סואן בעיר של אופניים וקורקינטים חשמליים, במטרה לגלות מי מיישם את החוק, שקובע כי מאותו יום, כל כלי כזה חייב בלוחית רישוי. חצי שעה של בדיקה הספיקה לנו לקבוע שהרוכבים במקרה הטוב לא מודעים, או במקרה הרע – פשוט מצפצפים על החוק. מתוך 32 רכבים שנבדקו, 24 היו ללא לוחית רישוי. החדשות הטובות מבחינתם: אכיפה תחל רק ב-1.9.

המשך קריאה »
כביש 471 ו-444 פתח תקווה

מחלצים פקק לפתח תקווה? נתיבי ישראל תתחיל בקרוב עבודות בכבישי 444 ו-471

לפי הדיווח, החברה הוציאה צו לתחילת העבודות, שצפויות להתבצע בקרוב בצומת נחשונים-מגדל אפק, שמדי בוקר חולפים בו אלפי מכוניות, כשרבות מהן שייכות לפתח תקוואים, או לכאלה שעובדים בעיר. לפי התכנון, יתווספו שני נתיבים נוספים על כביש 444 וכביש נתיב האצה בכביש 471. תושבי העיר, שעובדים בראש העין מתזמנים לפעמים שעה בעומס, במה שאמורה להיות נסיעה של כמה דקות. האם זה ישתנה?

המשך קריאה »