קרקס פלורנטין 2024

קרקס פלורנטין יפתח את מופע הקיץ שלו ב-14 באוגוסט עם להטוטני Candy Circus

קרקס וממתקים – זה משהו שחייב ללכת יחד. כך גם חושבים המארגנים, שיביאו לאוהל הענק ברחוב המפלסים 23 פתח תקווה, מול האצטדיון, אומני קרקס בינלאומיים, שזכו בפסטיבלים יודעים בעולם. בקרקס מבטיחים קודם כל אוהל ממוזג, אבל מעבר לזה תפאורה מושקעת, תלבושות מרהיבות, דוכני מזון – וכמובן, ממתקים. המופעים יסתיימו ב-30.8. מחיר כרטיס לתושבי פ"ת – 69 ש"ח. 

קרקס פלורנטין, שנפתח בפתח תקווה באוגוסט 2022, כבר אירח עד היום עשרות מופעים. למרות קשיי פתיחה בהתחלה, הוא הוכיח את עצמו בשנתיים האחרונות, כאטרקציה שמושכת משפחות וילדיהם מפתח תקווה למופעי קרקס, באיכות גבוהה יחסית לארץ. הפעם, האטרקציה הוא מופע Candy Circus והמארגנים מבטיחים שיכלול חווית צפיה של 360 מעלות עם מיטב האומנים מהעולם.

להטוטני טרפז בקרקס פלורנטין בקיץ
להטוטני טרפז בקרקס פלורנטין בקיץ

דוכני מזון וסדנאות קרקס מחוץ לאוהל

מארגני הקרקס מבטיחים "מופע קסום המפגיש את עולם הקרקס עם עולם הממתקים, בהשתתפות אומני קרקס ולהטוטנים מרחבי העולם, שיבצעו קטעי קרקס מהפנטים עם דמויות ססגוניות, תפאורה מושקעת ותלבושות מרהיבות". לממתינים למופעים מחוץ לאוהל יחכו מתנפחי אקסטרים, מתחמי ישיבה מוצלים, דוכני מזון וממתקים. 

חוץ מהמופע עצמו, המארגנים מבטיחים סדנת טרפז מעופף עם קבוצת Henriquez, אמני קרקס זוכי פרס מדליית הזהב בפסטיבל הקרקס הבינלאומי NADAL, שנחשב לאחד משלושת הפסטיבלים החשובים בעולם בתחום הקרקס. הקבוצה תופיע בחצר הקרקס ותעביר סדנאות על גבי מתקן הטרפז. בנוסף יהיו סדנאות של חץ וקשת, בועות סבון, הליכה על חבל, פס אקרובטי, הליכה על קביים, ג'אגלינג ועוד.

שלושה מופעים ביום. סגור בשבת

כרטיסים למופע הקיץ של קרקס פלורנטין אפשר למצוא באתר האינטרנט של הכרטיס. כרטיס לתושבי פתח תקווה יעלה 69 ש"ח (במקום 119 ש"ח, מותנה בהצגת ת.ז. בכניסה). כרטיסים מוזלים (89 ש"ח) אפשר למצוא גם דרך ועדי עובדים, מועדוני צרכנות וכרטיסי אשראי. המופע יתקיים בין ה-14 ל-30 באוגוסט בכל ימי השבוע (לא כולל שבת). ימים ראשון – חמישי בין 16.00 ל-18.00 וימי שישי בשעות 10.30, 12.30, 16.00. 

כתובת הקרקס היא המפלסים 23, קריית אריה, פתח תקווה, צמוד לתחנת הרכבת קריית אריה ולקו האדום של הרכבת הקלה.

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »