תסביר לנו: יוסף חדאד מגיע לפתח תקווה להרצאה בעופר הקניון הגדול ב-21.7


בעוד שבוע, ביום ראשון הבא (19:00), יגיע למתחם הקולנוע הוט סינמה שבקניון, הערבי-ישראלי, שהפך המסביר ללאומי, שכל אחד מאיתנו אוהב לשמוע, לערב אישי תחת הכותרת: "גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי". חדאד יספר על חוויותיו האישיות – מהילדות בנצרת ועד הבחירה להתנדב לשרות בצה"ל, הפציעה הקשה במלחמת לבנון השניה ועוד היום, איך הגיע להיות הפנים של ההסברה הישראלית בעולם.

בנוסף, יתייחס חדד לשותפות בין יהודים וערבים בישראל וכמובן על הסכסוך הישראלי-פלסטיני ומה שחל בו מאז ה-7 באוקטובר. לאחר ההרצאה, יוקרן הסרט החדש "עיתונאית חוקרת" , בכיכובה של זוכת האוסקר הילארי סוואנק, המגלמת עיתונאית חוקרת, בשם מריסה, שבישיבת המערכת של העיתון, מופיע בנה השוטר, המבשר לה בשורה איומה שאחיו נרצח הבוקר.

מרתק: חדאד בפרשנות טלוויזיה

טריילר "עיתונאית חוקרת"

בהמשך מתגלה כי האח שנרצח היה מכור לסמים ועבר גמילה. יחד הן מתמודדות עם עולם אכזר של סמים ושחיתות במדינת ניו יורק, מסכנות את חייהן וחושפות סוד אפל.

לו"ז האירוע:

  • 19:00 התכנסות
  • 19:30-20:15 הרצאתו של יוסף חדאד
  • והחל מ:20:30– הקרנת סרט "עיתונאית חוקרת"

עלות הכניסה היא 50 ₪ דרך אפליקציית מיי עופר (במקום 60 ש"ח). לרוכשי הכרטיסים צפוי גם כיבוד קל של קפה ומאפה.

סטנד אפ פתח תקווה בהוט סינמה הקניון הגדול פתח תקווה
מחכים להרצאה בקולנוע הוט סינמה

עוד ב-מהנעשה בעיר

הנביאים 17-19

חמישה ימים אחרי פינוי הגופות מהדירה בשערייה והשכנים מתלוננים: עדיין יש ריח

בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר, הוצאו גופותיהם של בני זוג בשנות ה-40 לחייהם, שגרו ברחוב הנביאים 19. למרות שכמעט חלף שבוע, הדיירים סובלים מגלי צחנה, שממשיכים להגיע מהדירה שבקומה השנייה. גם אחרי שנכנסו לדירה, שפכו 12 ליטר אקונומיקה וזרקו את המזרן המעופש עליו שכבו הגופות, הם עדיין מריחים את הסירחון. "הריח ממשיך להיות בלתי נסבל. מקווים שיטפלו בזה כבר".

המשך קריאה »

הכנתם כבר את התיק? כ-81,700 פותחים את שנת הלימודים במוסדות החינוך בפ"ת

בשעה זו עדיין לא ידוע עם התיכוניסטים הפתח תקוואים יתחילו ללמוד מחר (1 בספטמבר), או שפתיחת הלימודים לשנת תשפ"ה תתעכב להם בעקבות השביתה, אבל כבר עכשיו ידוע כי השנה ילמדו בעיר מספר שיא של תלמידים ותלמידות. לדברי העירייה, עשרות מיליוני שקלים הושקעו בשיפוצי קיץ, שדרוג מבנים ואבזור חדש בכיתות ובגנים. 2872 תלמידים יגידו מחר "שלום כיתה א'".

המשך קריאה »
מכוניות זק"א בפתח בניין המגורים בו נמצאו הגופות

זוועה ברחוב הנביאים פתח תקווה: שתי גופות נמצאו בדירה במצב ריקבון מתקדם

לפי דיווח של זק"א, הגופות, גבר ואישה בשנות ה-50, נמצאו ב"זירה קשה מאוד" בדירה בבניין מגורים במזרח העיר בלילה שבין רביעי לחמישי. "שכנים דיווחו למשטרה על ריח חריף שיצא מהדירה. לאחר פריצת הדלת אותרו גבר ואישה במצב ריקבון מתקדם. מתנדבי זק"א מרחב שרון פעלו בזירה בטיפול בכבוד המת בנפטרים ובאיסוף הממצאים", נמסר.

המשך קריאה »
מטה מאבק סירקין עם שר החקלאות אבי דיכטר בכפר סירקין פתח תקווה

אבי דיכטר נפגש עם נציגי מטה המאבק של סירקין, שמחו בפניו על יוזמת הסיפוח לאלעד

שר החקלאות הגיע היום למזרח העיר לפגישה, שהתקיימה בבית האריזה של החקלאי בועז כץ בכפר סירקין, שבמרכזה עמד הניסיון המחודש לספח את שטחי "סירקין הקטנה" לעיר אלעד הרחוקה, ולבניית עוד כ-4000 יחידות דיור, בנוסף על הכמות העצומה, של 12,000 יחידות דיור בשכונה העתידית "נוף ירקון", שכבר אושרה. "ניכר כי כבוד השר שותף איתנו ורתום לנושא שחשוב מאוד גם לו", מסרו מהמטה.

המשך קריאה »