גלובל גולד וגלובל טאוורס B פתח תקווה - מתחילים להיבנות

עובדים מסביב לשאון: גלובל טאוורס B וגלובל גולד החלו להיבנות מעל הקרקע

שני מגדלי המשרדים הענקיים של "מגדלי ישראל" בצומת רבין-ז'בוטינסקי, נמצאים בעיצומה של בנייה נמרצת, שנצפית על ידי עשרות אלפים עוברים ושבים מדי יום. בגלובל טאוורס B כבר נבנו כשבע קומות מתוך 39 ואילו בגלובל גולד אפשר לראות כבר שתי קומות מעל הקרקע. סה"כ שני המגדלים צפויים לכלול בתוכם שטח עצום של 120,000 מ"ר משרדים והם יצטרפו לגלובל טאוורס A במשולש המגדלים הדרום-מזרחי של הצומת.

על בניין המשרדים "גלובל טאוורס B", שנמצא דרומית למגדל A (בו יושבת חברת הטכנולוגיה ALIGN, שנמצאת בתשע הקומות העליונות שלו), כבר כתבנו בנובמבר השנה, כשהיתקבל היתר הבנייה. מיד לאחר מכן החלה הבנייה, שכבר נשענה על תשתית וקונסטרוציות קיימות. העבודות על הפרויקט מתבצעות גם בשעות הערב והלילה, מסביב לשעון – במטרה לסיים את בניית מגדל המשרדים הענק בהקדם האפשרי.

הדמיה: מתחם גלובל פתח תקווה (מתוך: אתר מגדלי ישראל)
הדמיה: מתחם גלובל פתח תקווה (מתוך: אתר מגדלי ישראל)

גלובל טאוורס B אמור להיות גבוה בחמש קומות מ-A וצפוי לכלול שטח של 68 אלף מ"ר משרדים וכ-700 חניות. עם סיום בנייתו (אנחנו מעריכים בעוד כשנתיים), הוא צפוי לבניין הגבוה ביותר בפתח תקווה. מהם שטחי המשרדים המוצעים ומחיריהם? עדיין לא ידוע. למרות שהעוברים והשבים הרבים בציר רבין כבר יכולים לראות שלט, שמפנה למספר כוכבית למתעניינים בפרויקט – הוא טרם החל את שלב השיווק.

את משולש מגדלי המשרדים של גלובל, משלים פרויקט "גלובל גולד". כפי שדיווחנו במאי 2022, קבוצת הנדל"ן "רבוע כחול" של היזם מוטי בן משה, רכשה בפרויקט שטחי משרדים מ"מגדלי ישראל" בסכום של 377 מיליון ש"ח, שיבטיחו לה 24 קומות מהמגדל (מתוך 31) ו-161 חניות בפרויקט. "גלובל גולד", או "גלובל C" כולל סה"כ כ-37 אלף מ"ר שטחי משרדים.

הבנייה של "גלובל גולד" החלה מוקדם יותר מ"גלובל טאוורס B", כשעד לאחרונה עזקו בעיקר בחפירה ודיפון, כיום, אם אתם נוסעים בז'בוטינסקי וברחוב דנמרק, כבר תוכלו לראות את שתי הקומות הראשונות. היזמית היא קבוצת הנדל"ן "מגדלי ישראל", שפועלת ביזום, תכנון, בניה ושיווק של פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב והמגורים. פרויקט הדגל שלה, כפי שגם היא מכריזה, הוא מתחם "גלובל טאוורס" פתח תקווה.

קבוצת "מגדלי ישראל", שמשרדיה, איך לא, נמצאים במתחם גלובל טאוורס פתח תקווה, מחזיקה ומנהלת מאות אלפי מ"ר של נדל"ן מניב; בנייני משרדים, מרכזי קניות ולוגיסטיקה בפריסה ארצית המאוכלסים על ידי חברות מובילות במשק; בנקים, רשתות מותגים, חברות הייטק, משרדי עו"ד ועוד. החברה נמצאת בשליטת משפחת שפר ומשפחת ווסרמן, המחזיקים גם בחברת "החברה להתחדשות עירונית", שמשרדיה גם הם נמצאים ב"גלובל טאוורס".

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »