שי פרטוש משמאל ועוז קטה מימין - בהריסת ילין 5 פתח תקווה

ממשיכים להתחדש בפתח תקווה: בנייני המגורים ברחובות ילין 5 ובלוי 1 נהרסו (וידאו)

ההתחדשות העירונית במרכז העיר ממשיכה לצבור תאוצה עם שני פרויקטים נוספים, שהחלו בימים האחרונים את שלב ההריסה. בילין 5, בחלק הדרומי של המרכז, צפוי לקום מגדל בוטיק בן כ-10 קומות עם 27 דירות של חברת קטה גרופ. בבלוי 1, במרכז של המרכז, צפוי לקום מגדל בוטיק בן כ-10 קומות עם 36 דירות של חברת קטה יזמות.

לפני שלושה חודשים דיווחנו לכם על היתר ההריסה שהתקבל – והנה, תוך זמן קצר נהרסו שניהם ביום אחד (23.6). את הפרויקטים של הקטות מלווה המשרד של עו"ד שי פרטוש, שמעורב בעשרות  פרויקטים מסוג זה בפתח תקווה. 

צפו בדיווח על הריסת ילין 5 פתח תקווה (בהפקת IMPACT)

63 משפחות מחכות לדירות החדשות

צוות המשרד ליווה, במסגרת שני הפרויקטים, 20 משפחות, שגרו בכתובות האלה ובעוד כשלוש שנים צפויים לגור בדירה חדשה, מודרנית ובטוחה ולשכוח שעד לאחרונה הם גרו בבניינים ישנים, מוזנחים, מטי ליפול ולא בטיחותיים בעליל.

"עבור הדיירים, פרויקטים מהסוג הזה, תמיד מלווים ברגשות מעורבים", אמר פרטוש בהריסה. "הבניין הישן נושא עמו זיכרונות ילדות וחוויות חיים שלמות שהתרחשו בין כתליו. אך לצד העצב, קיימת גם ציפייה גדולה והתרגשות לקראת התחלה חדשה ועתיד חדש וטוב יותר עבור הדיירים. אנו מאחלים להם הצלחה ומתחייבים להמשיך ללוות אותם עד להגשמת חלומם בדירה חדשה".

צפו: הריסת ילין 5 (מתוך פייסבוק קטה גרופ)

בשני הפרויקטים צפויים לגור בסך הכל 63 משפחות בדירות החדשות, כש-20 מתוכן שייכות לדיירים הוותיקים. "במסגרת פרויקט התחדשות עירונית ראשון מסוגו ברחוב הרב משה בלוי 1", מסרו בקטה יזמות, "אנו מציעים חווית מגורים ברמה הגבוהה ביותר בשכונה בבניין מעוצב ומושקע עד הפרטים הקטנים הכולל 36 דירות בנות 3, 4 ו-5 חד׳ עם מפרט טכני עשיר וגימור איכותי ויוקרתי".

בלוי 1 וילין 5 -פתח תקווה - נהרסים. לכל סיום יש התחלה חדשה
בלוי 1 וילין 5 -פתח תקווה - נהרסים. לכל סיום יש התחלה חדשה

בקטה מבטיחים קירבה ופסטורליות

בקטה יזמות מוסיפים כי הפרויקט יכלול חניה בקומת קרקע או בחניון תת קרקעי, לובי כניסה מפואר וגינון ופיתוח סביבתי עשיר בתכנון אדריכלי. "הדיירים יוכלו ליהנות מהמרפסות המשקיפות לנוף הירוק של גינת גוברניק, ממפרט מפנק וקירבה להכל, רק 350 מ׳ מקו הרכבת הקלה – זוהי הזדמנות פז לעבור או להשקיע ולהרוויח בגדול".

בקטה גרופ, לה יש כיום כ-20 פרויקטים בשיווק ובתכנון, רק בפתח תקווה, מסרו: "פרויקט הבוטיק 'ילין 5' ממוקם באחד הרחובות השקטים, המשפחתיים והפסטורליים במרכז השקט של פתח תקווה. הפרויקט מציע חוויית מגורים מודרנית ומעוצבת בסטנדרט הבנייה שלנו. הדירות בפרויקט נהנות מחנייה במפלס הקרקע או חנייה תת-קרקעית פרטית".

משרד שי פרטוש מתמחה בדיני מקרקעין וליווי פרויקטים בהתחדשות עירונית, עם דגש על העיר פתח תקווה. המשרד מסייע לדיירים רבים לממש את זכויותיהם ולעבור תהליך פינוי-בינוי ותמ"א 38 בצורה חלקה ויעילה. 

הדמייה של ילין 5 פתח תקווה בשטח (מתוך: אתר קטה גרופ)

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »