חוות שרתים ז'בוטינסקי 94 פתח תקווה

העירייה: חוות שרתים ענקית תיפתח ברחוב ז'בוטינסקי 94 פתח תקווה. מי יפונה?

עיריית פתח תקווה מפרסמת כי לפי התכנון, שני האנגרים, שנמצאים בסמוך ליד בניין המשרדים של משרד הביטחון, יהרסו בקרוב ובמקומם תוקם החווה בשטח של 41 אלף מ"ר, שצפויה לשרת את העסקים הרבים הנמצאים באיזור, במיוחד חברות הייטק, להן דרוש מקום פיזי קרוב ונגיש למידע דיגיטלי מאוחסן ולתעבורה שלו. מחסן מערך המשלוחים הרובוטים של "קשת טעמים", יחד עם מוסך הונדה הסגור – יפונו.

הועדה המקומית לתכנון ובניה, אישרה תכנית להקמת מרכז דאטה סנטר (חוות שרתים) חדש על רח' ז'בוטינסקי הגועש, סמוך לבניין אגף השיקום. לאחר הריסת שני ההאנגרים, יוקם מבנה אחד בן שתי קומות + שתי קומות מרתף. תחום חוות השרתים בפתח תקווה זוכה לתנופה בעקבות דרישה להן בקרב חברות טכנולוגיה שונות. בקרוב תושק חוות השרתים של KKR ו-GTR, על הקמתה כבר דיווחנו באוגוסט 2021. גם בפארק גיסין, שכבר הושלם, צפויה להיכנס חוות שרת שרתים.

מרכז שירות לוגיסטי מערך משלוחים רובוטים של קשת טעמים - יפונה?
מרכז שירות לוגיסטי מערך משלוחים רובוטים של קשת טעמים - יפונה?

מביקור שביצענו במקום, מסתבר שמי שצפוי להתפנות בעקבות המהלך, הם המחסן הלוגיסטי של מערך המשלוחים הרובוטי של רשת הסופרים "קשת טעמים", הרשום ברחוב המפעלים 9 ומחסן יבואן מכוניות HONDA שרשום בכתובת ז'בוטינסקי 96 – שכבר נסגר. חציו של השטח המדובר שייך לקבוצת הנדל"ן מבנה, הספונסרית של הפועל פתח תקווה, בבעלותה גם נכס נוסף – חוות השרתים של בזק בינלאומי בעיר. 

מוסך הונדה הישן פתח תקווה
מוסך הונדה הישן פתח תקווה

"באיזורי העסקים וההייטק של פתח תקווה, יש כ-8000 חברות, שנהנות מסיבים אופטיים וקווי תקשורת מתקדמים, המקשרים את החברות, כולל ביטחוניות, בצורה יעילה לכל מקום בעולם", מסר ראש העיר רמי גרינברג. "חוות השרתים צפויה למשוך חברות הייטק רבות נוספות לעיר ובכך להפוך את פתח תקווה למעצמה בתחום ולהכניס לעיר משאבים רבים שיופנו לרווחת התושבים".

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »