לבמה פתח תקווה

לבמה פתח תקווה: חנות המוסיקה וציוד ההגברה מקריית שמונה פתחה סניף בז'בוטינסקי

מוסיקאים, די.ג'ייאים, בעלי אולפנים וכל מי שאוהב לנגן ולהאזין למוסיקה, מפתח תקווה והסביבה – ישמחו לגלות את המקום החדש שנפתח החודש, על הציר המרכזי של העיר, בז'בוטינסקי 89. לאחר שהבעלים, האחים מלכה, ביססו עצמם כמותג מוביל בתחום, הם נאלצו בעקבות המלחמה בצפון, לעבור אלינו, בתקווה שהמעבר גם ייתן להם בוסט עסקי ויחשוף אותם יותר לקהל מהמרכז. 

מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", עסקים מאיזורי העימות בצפון ובדרום מחפשים פתרונות איך לשרוד במציאות כמעט בלתי אפשרית. אם יש דוגמא טובה לכך היא חנות המוסיקה "לבמה", שעד ה-7.10 מרכז הפעילות שלה היה חנות ענקית בת 500 מ"ר בקריית שמונה, שהוקמה ב-2008 וצברה קהל לקוחות נאמן, בעיקר מהצפון. אלא שלפני תשעה חודשים השתנה הכל – גם אצלם. 

מגברים ורמקולים - בלבמה פתח תקןווה
מגברים ורמקולים - בלבמה פתח תקןווה

"אחרי שלושה טילים - החלטנו לקפל"

"המלחמה פרצה והבנו שאנחנו צריכים לבצע שינוי אסטרטגי ולהעביר את הפעילות שלנו למרכז", מספר יובל מלכה, שותף, יחד עם אחיו עומר והאחראי על הדיגיטל והיבוא ב"לבמה". "מאז המלחמה הרגשנו כמו ברווזים במטווח של החיזבאללה. לפני שבועיים זה היה השיא, אחרי ששלושה טילים פגעו סמוך לחנות, אמרנו לצוות שאין ברירה – וצריך לסגור את החנות ולהעביר את מרכז הפעילות שלנו לפתח תקווה". 

למה דווקא פתח תקווה?

"חיפשנו מקום שיהיה מרכזי וגם קרוב לקהל היעד שלנו – אנשי מוסיקה, מקצוענים וחובבים – ומצאנו נכס פנוי ואטרקטיבי על ז'בוטינסקי פתח תקווה. בדקנו עוד מקומות, אבל החלטנו לבחור בפתח תקווה, שאנחנו רואים בה עיר מתפתחת, גם מבחינת העסקים וגם מבחינת התושבים. אנחנו מקווים שהציר העמוס של ז'בוטינסקי ייתן לנו חשיפה לקהל חדש, שיירצה לבקר בחנות".

גיטרות - חנות "לבמה" פתח תקווה

70% מהמכירות - אונליין

אז מה אפשר למצוא ב"לבמה"? קודם כל החנות פונה בעיקר לקהל יעד מקצועי, שמחפש מותגים איכותיים של מוצרי ציוד הגברה מקצועי, ציוד תאורה, ציוד ל-DJ, מסכי לד וציוד הקרנה – וכמובן גם כלי נגינה מגוונים כמו גיטרות, מערכות תופים, כלי נשיפה ועוד ממותגים מובילים כמו: Musiea ,polman ,icon ,yorkville ,blg ,audio .aiwa ,monkey ,banana

למרות שרוב המכירות של "לבמה" נשענות על מכירות מאתר האינטרנט ("70% מהמכירות שלנו מגיעות מהאונליין", אומר מלכה), הם מקווים שפתיחת החנות בפתח תקווה, תמשוך אליה קהל שיירצה לבצע את הרכישה באופן פיזי. "שווה לבוא לחנות החדשה לכל מי שרוצה ליווי מקצועי בכל שלבי הרכישה. ציוד מקצועי מהסוג שאנחנו מוכרים דורש התאמה אישית לצרכי הלקוח. בחנות הוא יכול לבדוק פיזית את הציוד", אומר מלכה.

שניים מהמותגים הבולטים של "לבמה" פתח תקווה - ICON ו- MUSIEA

התחילו כנגנים והמשיכו "לבמה"

בעלי "לבמה", האחים עומר ויובל מלכה, נולדו בצפון, במושב שאר ישוב ומגיל צעיר חונכו וגדלו עם אהבה למוזיקה, "הקמנו בעשר אצבעות את העסק שלנו במחשבה ועם המון עבודה קשה ובעיקר הרבה אהבה למה שאנחנו עושים", הם מספרים. עומר התחיל את החיבור למוסיקה כדי.ג'יי ומתופף ואילו יובל היה גיטריסט (שגם ניגן עם ירמי קפלן) ומפיק מוזיקלי. הם הבינו שיש להם את הידע והכלים ליבא ולמכור ציוד מוסיקה – והחליטו לפתוח את "לבמה".

החנות החדשה של "לבמה" בפתח תקווה כוללת אולם תצוגה בשטח של כ-140 מ"ר. קהל היעד הוא ברובו חברות הגברה, אולפנים, מוסדות וחברות שעושות אירועים, די.ג'ייאים ואנשי סאונד וגם מוסיקאים. "בכל הקשור לכלי נגינה, אנחנו פונים בעיקר למוסיקאי המתחיל", אומר מלכה. "יש כאן כלי נגינה איכותיים, במחיר תחרותי ונגיש לכל מי שמתחיל לנגן".

מוצרים מומלצים של "לבמה" פתח תקווה

5 מוצרים מומלצים ב"לבמה" פתח תקווה

אגב מחירים, את כולם גם תוכלו למצוא באתר של "לבמה", האטרקטיביים שבהם לדברי הצוות של החנות, הם:

  • רמקול מוגבר 15″ Yorkville YXL15P 1000W ב-₪3,335
  • שולחן אולפן הקלטות מקצועי Musiea IM100 בצבע אפור ב-₪2,395
  • ערכת גיטרה קלאסית כולל אביזרים Queen Lily200 Pack ב- ₪715
  • פטיפון כולל רמקולים מובנים Aiwa GBTUR-120WDMKII ב-₪675
  • בידורית קריוקי QL-Milano QL900 800W ניידת נטענת 15″ 800W ("המבוקשת ביותר בישראל", לדברי מלכה) ב- ₪3,390.

"מה שמאפיין אותנו הוא שאנחנו מייבאים מוצרים שיש להם ערך נלווה", מציין מלכה. "יש לנו מותגים שנחשבים ייבוא בלעדי שלנו. מותגים שלא תמצאו בחנויות אחרות בארץ. ציוד האולפן וההגברה שלנו שם דגש על העיצוב ונוחות השימוש".

"לבמה" פתח תקווה על המפה

עוד ב-חנויות

סבן אילבן OUT סבן אקספרס IN - מרכז רום פתח תקווה

סבן אקספרס (7Seven-Express) יפתחו בקרוב סניף במרכז רום אם המושבות פ"ת

רשת חנויות הנוחות הגדולה ביותר בישראל, תחליף את הסניף של סבן אילבן, ממנה רכשה את כל סניפיה בארץ, כולל זה הפתח תקוואי, שנפתח רק לפני שנה, אך נסגר לפני כשבוע. זכיין הסניף בפתח תקווה הוא שרון בן מנחם, תושב ותיק של העיר, שאמר: "הסניף יכלול את כל מה שהיה בסבן אילבן, אבל נעשה שינויים והתאמות לפי דרישה". אם שאלתם – הסניף, כרגע, יהיה סגור בשבת.

המשך קריאה »
מיניגוד MINI GOOD פתח תקווה

מיניגוד (MINI GOOD) פתחה סניף ביכין סנטר פתח תקווה בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

פחות מחודשיים מפתיחת החנות של הרשת הדרום קוריאנית – והיא כבר מעוררת עניין בעיר ומקבלת תנועה יפה של קונים, שמחפשים מוצרי 'סטוק' זולים, אבל איכותיים וייחודיים יותר, בהשוואה לחנויות הסטוק ה'רגילות'. זהו הסניף ה-24 של הרשת והשני שלה כאן, אחרי זה שברח' חובבי ציון במרכז העיר. לרגל פתיחת שנת הלימודים, הרשת יוצאת במבצע של קנו ב-200 ש"ח ושלמו 150 ש"ח על כל מוצרי בית הספר.

המשך קריאה »
סבן אילבן פתח תקווה

רק שנה מהפתיחה: סניף סבן אילבן פתח תקווה נסגר – יחד עם כל סניפי הרשת

זה לא כל כך נעים לראות חנות נוחות סגורה. הסניף של המותג האמריקאי, שנפתח בקול תרועה רמה ב"מרכז רום" באם המושבות החדשה ביולי 2023, סגר את שעריו לפני שבועיים. זה קרה לאחר שבעלת השליטה והזכיינית המלאה, "אלקטרה מוצרי צריכה", דיווחה על הפסדים של כ-70 מיליון ש"ח ומכרה את הרשת לחברת 7 אקספרס תמורת 3.3 מיליון ש"ח. מסתמן: סניף של 7 אקספרס ייפתח במקום.

המשך קריאה »
בול מרקט פתח תקווה

סניף של רשת הסופרים "בול מרקט" ייפתח בספטמבר בנווה עוז במתחם יוניק סנטר

אם אתם כבר מתכננים את הקניות לקראת החגים בעוד כשלושה חודשים, אז באנו לבשר לכם שנפתחה עוד אופציה: הסופר החדש של הרשת הצעירה במרכז המסחרי החדש על רחוב דנמרק פינת דגניה, מול בית האבות "בית בלב" וממש צמוד לצמד מגדלי המגורים "ספייס". זה יהיה הסניף הרביעי של הרשת, והוא ישרת בעיקר את תושבי השכונה, אבל גם עוברים ושבים, כמו מבקרי ביה"ח בילינסון הסמוך.

המשך קריאה »