רגל ימין לקראת אירופה: מכבי פתח תקווה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בבת גלים

נכון, זה רק משחק אימון, מול הירוקים, שהיו בהרכב חסר, אבל אולי זה סימן לעונה מוצלחת עבור הפתח תקוואים מחזיקי הגביע, שעוד פחות מחודש ישחקו לראשונה באירופה מאז 2005. במשחק, שהיה סגור לקהל, החיפאים עם המאמן החדש-ישן ברק בכר, פתחו עם שער של דין דוד בדקה ה-30, אך מכבי החזירה עם שלישייה של לוגסי (32), קרצו (72 ודזנט (76) במשחק הבכורה של המאמן החדש דן רומן.

במכבי פתח תקווה, כבר מזמן השאירו בצד את חגיגות זכיית הגביע לפני ארבעה שבועות, שפינו את מקומן להכנות קחדתניות לקראת המשימות והאתגרים של עונת 24/25 הליגת העל ובמסגרת האירופאית. נקודת המבחן הראשונה הייתה משחק האימון במזג אוויר שרבי של שישי לפני הצהרים במגרש האימונים של מכבי חיפה בבת גלים. המבחן עבר בהצלחה עם ניצחון מרשים של מכבי פתח תקווה 1:3.

בסימן בולגריה

לאחר שער נגיחה של חלוץ חיפה דין דוד בדקה ה-30, כעבור שתי דקות הישווה אריאל לוגסי שקיבל  כדור בתוך הרחבה, בעט שטוח והכניע את שריף כיוף החיפאי. במחצית השנייה הושלם המהפך עם שער בדקה ה-72 של יובל קרצו, שעלה העונה מהנוער. כעבור ארבע דקות, גיא דזנט, בן ה-18 המוכשר, כבש גם הוא מקרוב – וחתם את התוצאה.   

ההכנות של מכבי פתח תקווה הקיץ הם בסימן בולגריה. ראשית, הקבוצה תצא בשבוע הבא למחנה אימונים בסופיה, שם תקיים משחק אימון בשישי הבא (5.7) מול צסק"א המקומית, כשהפנים הם למשחק הראשון במסגרת הליגה האירופאית מול בראגה החזקה בפורטוגל (25.7).

במכבי מצפים לתוצאה טובה מול בראגה, לקראת הגומלין (1.8), שייערך גם הוא בסופיה, הבית החלופי של הקבוצה, שנאלצת לארח בחוץ, בעקבות המלחמה.  אגב, הקבוצה הודיעה שאין באפשרותה לארגן חבילות טיסה ולינה בפורטוגל לאוהדים – שיצטרכו להתארגן עצמאית. לגבי המשחק בסופיה – יודיעו בהמשך.

אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה?
אוהדי מכבי פתח תקווה - מתכוננים לבראגה

מאור לוי סיכם עקרונית להישאר. עידן ורד יצטרף?

ואם כבר בולגריה, אז הרכש הבולט עד עכשיו של מכבי פתח תקווה, הוא הבלם הבולגרי פלמן גלאבוב, שמצטרף לקבוצה לעונה הקרובה. גלאבוב בן ה-28 יחזק את מחזיקת הגביע לאחר שסיים את העונה הנוכחית בבית"ר ירושלים. לפני כן, הוא שיחק במשך שנתיים גם כן בליגת העל, במדי מכבי נתניה. לגלאבוב חמישה משחקים בנבחרת הלאומית של בולגריה ועוד שבוע הוא צפוי לפגוש במשחק האימון את חבריו לשעבר מצסק"א סופיה.

חוץ מגלאבוב, מכבי פתח תקווה החתימה את תמיר גלזר, הקשר האחורי בן ה-24, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל חדרה ואת החלוץ הצעיר (17) בן שוורץ, שהגיעה ממחלקת הנוער של הפועל רעננה. בנוסף, על פי הדיווחים, יש הסכמה עקרונית להחתמה של הקשר מאור לוי, שכיכב בעונה שחלפה. נודע כי הקבוצה במגעים עם עידן ורד, הקשר הותיק, ששיחק בעונה שעבר בהפועל פתח תקווה. מוחמד הינדי ואביב סלם – האריכו את חוזיהם בקבוצה. 

מנגד, מכבי הודיעה של שחרורו של החלוץ הותיק בן שהר, אחרי עונה אחת והמגן הותיק והקפטן לשעבר תומר לוי, לאחר ששיחק חמש עונות בקבוצה. במקביל להכנות, נקבע לו"ז המשחקים של מכבי פתח תקווה לעונה הבאה, לפיו היא תארח את האלופה מכבי תל אביב באצטדיון "שלמה ביטוח" כבר במחזור השני (31.8). את הצהובים הם גם יפגשו במשחק "אלוף האלופים" האלופה מול מחזיקת הגביע), שייערך בבלומפילד (20:00).

בן שהר - עוזב אחרי שנה אחת
קרדיט תמונה פותחת: מדיה מכבי פתח תקווה

עוד ב-ספורט

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה נשים

מהיום: קבוצת "מבנה" תשמש ספונסרית גם של קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה

מועדון הכדורגל הפתח תקוואי דיווח היום על מהלך, שהיה כבר מתבקש מזמן, לקחת תחת חסותו גם את קבוצת הנשים, שעד היום נקראה "הפועל עירוני פתח תקווה". החל מעונת המשחקים 24/25 קבוצת הנשים תיקרא "הפועל 'מבנה' פתח תקווה", בדיוק כמו הגברים והלוגו של חברת הנדל"ן יעטר את מדיהן של השחקניות. "החיבור בין שני המועדונים תחת אגודה אחת הוא טבעי", מסר מנהל המועדון, טים פלוטקין.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

מכבי והפועל פתח תקווה פותחות את עונת 24/25: ישחקו שוב יחד בעונה הבאה?

הערב (19:00) תפתח מכבי פתח תקווה את העונה בליגת העל, כשתשחק בעכו מול בני סכנין (שידור ישיר ב-5 פלוס). זוכת הגביע מגיעה למשחק אחרי תצוגות רעות באירופה (בהן הפסידה ארבע פעמים בלי לכבוש שער) ואחרי התבוסה הביתית 1:4 ביום שני בגביע הטוטו לבית"ר י-ם. הפועל פתח תקווה, היורדת הטריה, תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" ביום שני (19:00) את הפועל אום אל פאחם. כמה מנויים מכרה כל קבוצה?

המשך קריאה »