מוצ'אצ'וס פתח תקווה

ארגנטינה ברח' הסיבים: מוצ'אצ'וס פתח תקווה רק נפתח – וכבר מכרו 5000 אמפנדוס

בטיימינג מעולה, בזמן משחקי הקופה אמריקה ויורו 2024, נפתחה בלב איזור העסקים של העיר מסעדה ארגנטינאית עם קונספט, שאיך לא, מחובר לכדורגל, עם תפריט המבוסס על המאכל הלאומי – האמפנדה – מאפה בצר ממולא בבשר משובח, כמו שהרבה פתח תקוואים אוהבים. שבועיים מהפתיחה – והמקום כבר מלא בערבים ובשעות הלילה הקטנות בחובבי כדורגל. 

מוצ'אצ'וס (Muchachos, בספרדית: אחים, בנים) פתח תקווה, מסעדת האמפנדס החדשה, נפתחה החודש ברחוב הסיבים 6, סמוך לתחנת הדלק בתחילת הרחוב מכיוון ז'בוטינסקי, על חורבות סושי Roll & Soul, שנסגר כשפרצה המלחמה. מוצ'אצ'וס פתח תקווה היא מסעדה ארגנטינאית, שמביאה משהו שעוד לא קיים בעיר – תפריט שכל כולו סוגי אמפנדה, כשלכל סוג יש שם של שחקן כדורגל.

צפו בביקור: מוצ'אצ'וס פתח תקווה ברח' הסיבים (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok מסעדה ארגנטינאית חדשה בפתח תקווה מוצ'אצ'וס פתח תקווה. #אמפנדס #פתחתקווה #מוצאצוס #ארגנטינה #כדורגל @פתח תקווה העיר שלי @צדוק בן משה @הנדירה מהטיקטוק @רעבים בפתח תקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

סילביו וסאול: "מביאים לכם את ארגנטינה לפתח תקווה"

המקום, בגודל של כ-75 מ"ר, שמסוגל להאכיל בו זמנית כ-30 סועדים, כבר חווה פיקים, למרות תקופת ההרצה של הפתיחה. הסיבה העיקרית היא הרצון לאכול אוכל ארגנטינאי אותנטי ("מהמטבח של סבתא") ועל הדרך לצפות במשחקי הטורנירים של קופה אמריקה ויורו 2024, באווירה שיכולה להזכיר במשהו את האצטדיון, או לפחות מסעדות דומות בבואנוס איירס.

בארגנטינה האמפנדה היא מאכל פופולרי מאוד, ונחשב לחלק בלתי נפרד מהמטבח הארגנטינאי. הוא נמכר ברחובות כסוג של חטיף במחיר עממי, אבל לאחרונה רשתות גדולות שם גילו את הפוטנציאל המסחרי וממש עושים מזה עסק טוב. את המחשבה העסקית הזאת הביאו לפתח תקווה שני השותפים, שהם, איך לא, יוצאי ארגנטינה – סילביו וסאול, שבטוחים שהם הולכים לכבוש את הבטן של הפתח תקוואים עם טעם חדש.

סילביו מימין, סאול משמאל - מוצ'אצ'וס פתח תקווה
סילביו מימין, סאול משמאל - מוצ'אצ'וס פתח תקווה

"רוטב עדין כמו הנגיעות של מסי נגד ריאל מדריד"

"שבועיים מהפתיחה כבר מכרנו כ-5000 אמפנדוס", מציין שאול. "בצהרים באים לפה בעיקר אנשים מהמשרדים, שרוצים לאכול משהו שונה מהשווארמה, ההמבורגר והשווארמה הרגילים. בלילות מגיעים לפה מבלים – ועד עכשיו התגובות טובות מאוד". סילביו, השותף השני, שכבר נמצא שנים בעסקי המסעדנות, מוסיף: "הבאנו את ארגנטינה לפתח תקווה – ומרגישים את זה בכל ביס. זה היה חלום ילדות שלי להקים מקום כזה – ועכשיו הוא התגשם".

בתפריט יש מספר סוגי אמפנדוס, כשלכל אחד מומצמד שם של כדורגלן ארגנטינאי, למשל: מראדונה ("בשר טחון משובח שמעיף אותך לשמיים") עם גמבה, זיתים, ביצים קשות ותבליים מיוחדים, מסי ("בשר אסאדו מפורק מבושל פרימיום") עם רוטב ארגנטינאי עדין ("כמו הנגיעות של מסי מול ריאל מדריד"), היגואין על בסיס בטטה מתוקה, עם בצל ושום מוקפץ וצ'ולו סימאונה על בסיס ירקות מובחרים מהגינה עם שמנת צמחית ותערובת פטריות פורטוג'לו.

כשר, סגור בשבת אבל פתוח עד השעות הקטנות של הלילה

במוצ'אצוס פתח תקווה מציעים לכם של שישה דילים של אפמנדות עם צ'יפס ושתייה קלה, שנעים בין 3 אמפנדות במחיר של 55 ש"ח ל-24 במחיר של 310 ש"ח. אם חשבתם ש-3 לא יספיקו לכם למלא את הבטן אם אתם רעבים – אז אתם די טועים, יחד עם מנת הצ'יפס זה משביע לפחות כמו לאפה שווארמה. משלוחים (תן ביס, וולט, סיבוס, או דרך המקום) יתחילו בחודש הבא – אז אפשר יהיה גם להזמין לבית או למשרד.

המקום הוא כשר בהשגחת הרבנות של פתח תקווה וסגור בערבי שישי ושבת. שעות הפתיחה הן ראשון עד רביעי מ-11:00 עד 24:00, חמישי מ-11:00 עד 2:00 ובמוצאי שבת חצי שעה מצאת השבת עד השעות הקטנות של הלילה. במוצ'אצ'וס פתח תקווה כבר התחילו לקבל הזמנות מחברות לכיבוד עבור אירועי חברה – בעיקר כאלה שמחפשות משהו מקורי. מתאים מאוד לצפייה משותפת במשחקי כדורגל במשרד. יורו וקופה, אמרנו?

הדילים של מוצ'אצ'וס פתח תקווה

מראדונה ומסי בתפריט

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »