הרצל 74 פתח תקווה הריסה

הבניין שפגע בו טיל בהרצל 74 פ"ת, נהרס במסגרת פרויקט של מאיה בנייה ויזמות (וידאו)

יותר משלוש שנים מאז הבניין בן 12 הדירות נפגע במהלך מבצע "שומר חומות" בירי שהגיע מרצועת עזה, התבצעה היום הריסה שלו, כשבמקומו אמור לקום מגדל מגורים חדש בן 9 קומות עם 30 דירות. מאז פגיעת הטיל, הוא נותר נטוש והיווה סכנה למגורים. היזמים, בשיתוף פעולה עם עיריית פתח תקווה ומינהלת כרמים להתחדשות עירונית, לקחו על עצמם את הפרויקט, שיצא היום לדרך. 

בעירייה מספרים כי מיד עם היוודע דבר הנפילה, בלילה שבין 12 ל-13 במאי 2021, היא הקימה במקום מרכז מידע, פינתה את התושבים והמשיכה לספק להם מעטפת תמיכה ושירותים. עד שהפרויקט של הבנייה מחדש יצא לפעול, נדרש זמן למצוא לו יזם פרטי – עד שחברת מאיה זימות ובניה, שבאמתחתה מספר פרויקטים בפתח תקווה – הרימה את הכפפה.

צפו בהריסת הרצל 74 פתח תקווה (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok הבניין שפגע בו טיל בהרצל 74 פ"ת, נהרס במסגרת פרויקט של מאיה יזמות ובניה יותר משלוש שנים מאז הבניין בו 12 דירות נפגע במהלך מבצע "שומר חומות" בירי שהגיע מרצועת עזה, התבצעה היום הריסה שלו, כשבמקומו אמור לקום מגדל מגורים חדש בן 9 קומות עם 30 דירות. מאז פגיעת הטיל, הוא נותר נטוש והיווה סכנה למגורים. היזמים, בשיתוף פעולה עם עיריית פתח תקווה ומינהלת כרמים להתחדשות עירונית לקחו על עצמם את הפרויקט, שיצא היום לדרך. בעירייה מספרים כי מיד עם היוודע דבר הנפילה, בלילה שבין 12 ל-13 במאי 2021, היא הקימה במקום מרכז מידע, פינתה את התושבים והמשיכה לספק להם מעטפת תמיכה ושירותים. עד שהפרויקט של הבנייה מחדש יצא לפעול, נדרש זמן למצוא לו יזם פרטי - עד שחברת מאיה זימות ובניה, שבאמתחתה מספר פרויקטים בפתח תקווה - הרימה את הכפפה. "היינו שותפים לתחושות התושבים ולרצונם להתחדשות ביניינית ולא שיפוץ המבנה והבנו את הצורך", אמר ראש העיר רמי גרינברג. "היום זהו יום משמח, בו תושבי הבניין יוצאים לדרך חדשה. אני מברך את הדיירים וכן את היזם, הקבלן וכל אנשי המקצוע". לפי התכניות, הבניין החדש צפוי להיות מאוכלס במהלך שנת 2027 והוא יכיל 30 דירות, שיוקמו על פני תשע קומות. "הריסת המבנה בהרצל 74 היא לא הריסה רגילה", מסר אלעד ביטון, ממחלקת השיווק והמכירות של מאיה בניה ויזמות. "החל מאותו היום בו פגע טיל במבנה, הדיירים נאלצו לעזוב את משכנם ולמצוא להם מגורים חלופיים. החלטנו לקחת את הפרויקט ולתת תקווה חדשה לדיירים, לתושבי האזור וללקוחות המעוניינים לגור בלב העיר במיקום שקט ואיכותי". ביטון מוסיף שלפני מספר חודשים הם התחילו את הליכי התכנון המזורזים. "בתמיכת עיריית פתח תקווה ווהגורמים הרלוונטיים", אמר. "הצלחנו לקדם את הפרויקט ועכשיו גם אתם יכולים לזכות ולגור בפרויקט הדגל החדש והיוקרתי שלנו באיכות בנייה ובשירות אדיב ומשפחתי כמו שרק במאיה יודעים לתת". #פתחתקווה ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS
היזמים משמאל, ההריסה מימין - הרצל 74

"היינו שותפים לתחושות התושבים ולרצונם להתחדשות ביניינית ולא שיפוץ המבנה והבנו את הצורך", אמר ראש העיר רמי גרינברג. "היום זהו יום משמח, בו תושבי הבניין יוצאים לדרך חדשה. אני מברך את הדיירים וכן את היזם, הקבלן וכל אנשי המקצוע". לפי התכניות, הבניין החדש צפוי להיות מאוכלס במהלך שנת 2027 והוא יכיל 30 דירות, שיוקמו על פני תשע קומות.

"הריסת המבנה בהרצל 74 היא לא הריסה רגילה", מסר אלעד ביטון, ממחלקת השיווק והמכירות של מאיה בניה ויזמות. "החל מאותו היום בו פגע טיל במבנה, הדיירים נאלצו לעזוב את משכנם ולמצוא להם מגורים חלופיים. החלטנו לקחת את הפרויקט ולתת תקווה חדשה לדיירים, לתושבי האזור וללקוחות המעוניינים לגור בלב העיר במיקום שקט ואיכותי".

הרצל 74 פתח תקווה

ביטון מוסיף שלפני מספר חודשים הם התחילו את הליכי התכנון המזורזים. "בתמיכת עיריית פתח תקווה ווהגורמים הרלוונטיים", אמר. "הצלחנו לקדם את הפרויקט ועכשיו גם אתם יכולים לזכות ולגור בפרויקט הדגל החדש והיוקרתי שלנו באיכות בנייה ובשירות אדיב ומשפחתי כמו שרק במאיה יודעים לתת".

מדיה באדיבות מינהלת כרמים והיזמים

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »