אנה ארונוב גל רובין יניב ביטון ליאת הר-לב

כוכבי טלוויזיה ורשת הגיעו לסרט "גנוב על החיים" בהוט סינמה בעופר הקניון הגדול

קהל של מאות ומוזמנים הגיעו בצהרי שישי (21.6) להקרנת הבכורה של סרט המניונים ולהיט הקיץ החדש, שהתקיימה בבית הקולנוע במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. בין הנוכחים: ליאת הר-לב יניב ביטון מ"ארץ נהדרת", אנה ארונוב מ"רוקדים עם כוכבים" עם בנה אדם, גל רובין מ"הישרדות" עם חמשת ילדיה, לירון טנג'י שהודחה מ"האח הגדול", המלהקת אמירה בוזגלו ועוד.

האירוע, שעוצב בהשארת הסרט "גנוב על החיים", שהוקרן בהקרנת בכורה, החל במינגלינג והפתעות שחיכו לילדים ולהורים, ביניהם: פיצות, שולחן ממתקים, מכונות פופקורן ועוד. נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול, פתחה את האירוע ואמרה: "אנחנו שמחים לארח את הקרנת הבכורה של הלהיט "גנוב על החיים" עם גרו והמיניונים החוזרים בהרפתקה חדשה שבמרכזה החיים עצמם".

גיל סתיו, המנכ"ל החדש של רשת בתי הקולנוע, הוט סינמה, אמר באירוע: "הפקות הסרטים מקפידות לשחרר בחודשי הקיץ את הסרטים הכי לוהטים לבילוי משפחתי ובמיוחד השנה בחודשי החופש אנו צופים שהרבה משפחות יבחרו להתאוורר ולהנות מבילוי משותף כמו צפיה בסרטים ולאכול פופקורן במקום ממוזג לברוח אליו מהחום והמתחים".

"גנוב על החיים", הוא הסרט החדש מסדרת סרטי המניונים, סדרת סרטי האנימציה המצליחה לילדים. באנגלית מדבבים את הדומויות סטיב קארל וקריסטיאן וויג, ובעברית הסרט הוא בדיבובם של יניב ביטון וליאת הר לב.

צילומים: אסף לב

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »