הפועל מבנה פתח תקווה

"מבנה" תהיה נותנת החסות הראשית של הפועל פתח תקווה – גם בעונה הבאה

הקבוצה, שירדה העונה מליגת העל לאחר עונה אחת בלבד, הודיעה כי חברת הנדל"ן העסקי תתמוך בה גם בעונת 24/25 – כך על פי דיווח של המועדון. שמחים וגאים על הבעת האמון בנו דווקא עכשיו, שיתוף הפעולה יביא להצלחות", אמר טים פלוטקין, המנכ"ל החדש. בהפועל גם מעודדים מקצב גיוס הכספים של עמותת האוהדים, שכבר הגיע לשני מיליון ש"ח, חודשיים לפני שריקת הפתיחה למשחק הראשון.

כשהפועל ירדה ליגה לפני יותר מחודש, היה חשש בקרב האוהדים כי קבוצת "מבנה", נותנת החסות הראשית של הקבוצה, לא תממש את האופציה לשנה נוספת כספונסרית. היום התפרסמה ההודעה כי למרות ירידת הליגה, "מבנה" תמשיך עם הפועל לעונה נוספת, מה שאומר שגם בליגה הלאומית היא תיקרא "הפועל 'מבנה' פתח תקווה" ולוגו החברה יופיע בחזית מדי המועדון.

הפועל פתח תקווה סיכמה עם "מבנה" הסכם חסות לשלוש שנים

"אנחנו פה כדי לבנות את המועדון לעבר עתיד מבטיח"

בהפועל מבטיחים כי בקרוב יודיעו הצדדים על שיתופי פעולה נוספים ונרחבים עם 'מבנה', דשרק בפתח תקווה יש בבעלותה כ-70 אלף מ"ר של נדל"ן מסחרי מושכר. מספר נכסים מרכזיים שיש ל"מבנה" בפתח תקווה, הם המבנה של בזק בינלאומי ברח' שחם, המבנה של קשת טעמים בסגולה והמבנה של משרד הביטחון על ציר ז'בוטינסקי. "הבעת האמון שלנו מהווה את החותמת לכך שאנחנו פה כדי לבנות את המועדון לעבר עתיד מבטיח", התייחסה יעל פרי, סמנכ"לית השיווק של מבנה, להסכם החסות.

בהפועל פתח תקווה מציינים שלצד ההמשכיות עם קבוצת מבנה, גם אוהדי הקבוצה מביעים אמון במועדון, למרות ירידת הליגה, כאשר גיוס הכספים של 'עמותת הכחולה' כבר חצה את רף שני מיליון השקלים, כשנותרו כחודשיים למחזור הראשון של העונה. בקבוצה מציינים ש-850 חברים כבר חידשו את החברות בעמותת הכחולה לעונה הקרובה ו-1,500 מנויים כבר נמכרו, כאשר בשלב זה המכירה היא לחברי העמותה בלבד.

טים פלוטקין - המחליף של אבי יחיאל
פלוטקין: הבעת עמון

גייסו 2 מיליון מהאוהדים. היעד: 3

לקראת עונת 24/25 הציבו במועדון יעד גיוס ריאלי של 3 מיליון שקלים, כשכבר עכשיו הם עברו את כמות הגיוס מעונת העלייה. על מנת להעלות את הקצב בגיוס הכספים, העמותה פתחה במבצע של המועדון, שיסתיים הלילה (חמישי) בחצות, במסגרתו המצטרפים אליה יקבלו מתנה מיוחדת – חולצת רטרו, שאת זהותה המועדון שומר כרגע בהפתעה, שובר מתנה לחנות האוהדים, מארז תכשיטים, או מארז "חוזרים לבית הספר עם הפועל".

"אנחנו מאושרים על הבעת האמון והתמיכה מצד קבוצת מבנה, דווקא עכשיו לאחר הירידה לליגת הלאומית, נבנה ביחד את המועדון חזק יותר מאי פעם", אמר המנכ"ל טים פלוטקין. "הדרך המשותפת שיצרנו בעונה האחרונה חזקה מכל כישלון מקצועי נקודתי, ואין לי ספק כי החיבור בינינו יביא להצלחות. לצד זה, הקיץ הזה מוכיח גם את שינוי התפיסה של האוהדים – הם מבינים שהם הבעלים, כשטוב וגם כשרע".

אוהדי הפועל פתח תקווה בטדי

דקלמו: שרלמיין אזונגניטודה

במישור המקצועי, הקבוצה צפויה להתחיל את אימוניה במתחם סירקין ב-2.7, כאשר בימים הקרובים צפוי להתחיל ולהתגבש סגל הקבוצה לעונה הקרובה. המנהל המקצועי ניר לוין כבר החתים את הבלם מבנין, שרלמיין אזונגניטודה בן ה-22, שסיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. "אני נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה", אמר. "שמעתי לא מעט על המועדון והקהל הגדול שלו, ואני מחכה כבר להגיע לישראל כדי לשמח אותם".

עוד ב-ספורט

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה נשים

מהיום: קבוצת "מבנה" תשמש ספונסרית גם של קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה

מועדון הכדורגל הפתח תקוואי דיווח היום על מהלך, שהיה כבר מתבקש מזמן, לקחת תחת חסותו גם את קבוצת הנשים, שעד היום נקראה "הפועל עירוני פתח תקווה". החל מעונת המשחקים 24/25 קבוצת הנשים תיקרא "הפועל 'מבנה' פתח תקווה", בדיוק כמו הגברים והלוגו של חברת הנדל"ן יעטר את מדיהן של השחקניות. "החיבור בין שני המועדונים תחת אגודה אחת הוא טבעי", מסר מנהל המועדון, טים פלוטקין.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

מכבי והפועל פתח תקווה פותחות את עונת 24/25: ישחקו שוב יחד בעונה הבאה?

הערב (19:00) תפתח מכבי פתח תקווה את העונה בליגת העל, כשתשחק בעכו מול בני סכנין (שידור ישיר ב-5 פלוס). זוכת הגביע מגיעה למשחק אחרי תצוגות רעות באירופה (בהן הפסידה ארבע פעמים בלי לכבוש שער) ואחרי התבוסה הביתית 1:4 ביום שני בגביע הטוטו לבית"ר י-ם. הפועל פתח תקווה, היורדת הטריה, תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" ביום שני (19:00) את הפועל אום אל פאחם. כמה מנויים מכרה כל קבוצה?

המשך קריאה »