אודיה בר-לב אלוטף פתח תקווה

הכר את העובד: אלוטף פתח תקווה – אודיה בר-לב – גננת (וידאו)

באחד ממוסדות הלימוד המיוחדים ביותר בעיר, לומדים ילדים בני שנה וחצי עד ארבע, המוגדרים על הרצף האוטיסטי. מעון "אלוטף" פתח תקווה, של עמותת אלו"ט, מספק לילדים הקטנים כלים ראשוניים להתמודד עם האבחנה שלהם באטויזם. מי שדואג שזה יקרה, הוא הצוות הטיפולי החינוכי במקום, שעושה עבודת קודש. ביקרנו במקום והכרנו את אודיה.

בר-לב בת ה-24 מגבעת שמואל, התחילה באלו"ט כבת שירות לאומי לפני שש שנים. כשסייימה את השירות הלאומי, המשיכה באלו״ט כסייעת והשנה התחילה לעבוד בתור גננת באלוטף פתח-תקווה, שנמצא בשכונת כפר גנים ברחוב זליג בס 10. "אלוטף" הוא למעשה מרכז להתערבות טיפולית מוקדמת לילדים, ברצף האוטיזם של הגיל הרך, שעובד במודל התערבות מוקדמת ואינטנסיבית לילדים, ומושתת על עקרונות טיפוליים מוכחים במחקר.

הכירו את אודיה בר-לב (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

הכר את העובד: אודיה בר-לב, בת 24 מגבעת שמואל, היא גננת באלוטף פתח תקווה. בסרטון היא מספרת על עבודתה ועל מקום עבודתה @אלו"ט @עיריית פתח תקווה #אוטיסטים #אלו"ט #פתחתקווה

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

בר-לב לומדת תואר שני בפסיכולוגיה מחקרית, זאת לאחר שסיימה לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי המוח. "יש פה 45 אנשי צוות על 21 ילדים, אבל תמיד צריכים עוד עובדים", היא מספרת בביקור שלנו במקום. "התפקיד שלי כולל שלושה מעגלים: הילדים, ההורים והצוות. אני בתקשורת יומיומית מול ההורים ועוברת בין חדרי הטיפול של הילדים ונותנת הדרכות לצוות באופן שוטף".

איזה סיפוק את מקבלת מהעבודה?

"סיפוק אדיר. נוצרים פה קשרים מדהימים בין אנשי הצוות לילדים. העבודה מאוד מספקת, בעיקר כשרואים התקדמות לאורך השנה. יש הרבה סיפורים כאלה. למשל, לאחרונה עבדתי עם ילד ילד שהיה לו קצת קשה ליצור קשרים. סביב יום ההולדת שלו עשינו הרבה הכנות, כשאני הייתי בתפקיד האמא. נוצר בינינו קשר מיוחד ועמוק והצלחתי להתקדם משמעותית בתחום התקשורת והתחום החברתי".

עוד ב-בשיתוף-עם

צפו: פודקאסט עם אופירה הנומרולוגית של פתח תקווה בראיון עם צחי גלילה (וידאו)

אופירה אבירם סיטון, היא אחת מהדמויות המוכרות על תושבי פתח תקווה, בעיקר בגלל מעורבותה הרבה בחיי העיר – במימד הפיזי ובמימד הדיגיטלי-וירטואלי. אופירה, תושבת שכונת אם המושבות הותיקה, נומרולוגית, מנטורית, קוראת בקלפים, משפיענית רשת ומחברת הספר "סגולות חיוביות לישועה ותקווה" – התארחה בפודקאסט פתח תקווה NEWS, שהתקיים בב.ס.ר סיטי.

המשך קריאה »
עמית קדוש - רן רוזנטל

חדש בין הקורות: השוער עמית קדוש חתם במכבי עירוני עמישב

קדוש, בן ה-21, גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ולאחר מכן שיחק במשך שנתיים במכבי יבנה בליגה הלאומית לנוער דרום. לאחר מכן, התקבל לקבוצה הבוגרת של הפועל רמת גן, אותה עזב אחרי עונה אחת לטובת בית"ר תל אביב מליגה ב'. לקראת העונה הבאה, הוא חתם במכבי עירוני עמישב, במטרה להתקדם בקריירה שלו ולעזור לקבוצה הפתח תקוואית להעפיל לליגה א'.

המשך קריאה »
קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »