RAINBOW פתח תקווה ריינבואו

לראשונה מאז ה-7.10: פאב ריינבואו באם המושבות החדשה פותח בשישי בערב

במשך יותר משמונה חודשים, הפאב השכונתי החדש בקניון ספיר, היה סגור בסופי השבוע, עקב מצב רוח לאומי ירוד, מחסור בכוח אדם בגלל מילואים וחוסר היתכנות כלכלית. עכשיו, עם פתחו של הקיץ, כשהפיתוי לבירה קרה עם המבורגר טוב עולה, בטח כשיש יורו של כדורגל על המסכים – המקום יהיה פתוח בערב שישי הקרוב, כשההיילייט: קרב הענקיות של הולנד נגד צרפת (21.6, 22:00).

בדיוק לפני שנה דיווחנו לכם על הפתיחה של ריינבואו פתח תקווה באם המושבות החדשה, הפאב שהחליף את קודמו, ה"טרי-האוס", שנסגר לאחר תקופה יחסית קצרה שפעל במקום. הקונספט השונה, ששם יותר דגש על תפריט האוכל, המבוסס על מטבחו של השף ברק קדמי, הביא עם הפתיחה קהל רב למקום החדש – שחיפש בעיקר מקום קרוב לבית, שלצד אוכל טוב – גם קיבל אווירה טובה.

ריינבואו פתח תקווה -= תוח עכשיו גם בשישי בערב

אלא שאז הגיעה השבת של ה-7 באוקטובר ואיתה המלחמה, מה שעצר את הפעילות בריינבואו, כמו עסקים דומים אחרים בפתח תקווה, לתקופה של חודשיים-שלושה. גם כשהמקום חזר לפעול, נדרש זמן עד שהוא יחזור לשגרה ולקצב שלפני המלחמה והוא לא פעל בערבי שישי, שהיו חזקים מאוד לפני. אגב, בחודשים האחרונים מארח הפאב פצועי מלחמה, שמגיעים מבית החולים בילינסון

כדורגל בריינבואו פתח תקווה
כדורגל בריינבואו פתח תקווה

בחודש-חודשיים האחרונים, עם תחילת עונת האביב והקיץ, חלה התעוררות במקום וגם עלתה הדרישה לפתוח מחדש בערבי שישי, שמתאימים מאוד לקהל החילוני של אם המושבות החדשה, בעיקר למי שלא בא לו להזיז את האוטו ורוצה לבלות במקום קרוב בשכונה. הבעלים יהודה ובתו שחף, נענו לדרישה והחל מערב שישי הקרוב, המקום שוב ייפתח ללקוחות, בתקווה שהוא יהיה מלא עד אפס מקום, במיוחד הודות למשחק הכדורגל שיוקרן משלב הבתים של היורו: הולנד נגד צרפת, שיתחיל ב-22:00 יום שישי.

המבורגר RAINBOW רינבואו פתח תקווה עם צ'יפס ושתייה ב 50 ש"ח
המנה הפופולארית בריינבואו פתח תקווה

בריינבואו פתח תקווה מתכוונים להקרין את כל משחק היורו, במטרה למשוך קהל, שנמאס לו לראות כדורגל בבית. הריינבואו (רח' רפאל איתן 3) נמצא בחלק האחורי של קניון ספיר ואפשר להגיע אליו רגלית מהכניסה המרכזית ליד הכיכר ברח' יעל רום, או מאחורה, דרך רח' רפאל איתן. 

ריינבואו קליפורניה פתח תקווה - כתבת וידאו מהפתיחה

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »