מטרו פארק פתח תקווה - נכס משכרי להשכרה מכירה

נכס מסחרי ענק מוצע להשכרה/מכירה במטרו פארק 456 פתח תקווה. מי יכנס אליו?

המתחם העסקי החדש של העיר כולל בתוכו, חוץ מ-40 אלף מ"ר של שטחי המשרדים, גם כ-4000 מ"ר של שטחי מסחר, חלקם אטרקטיביים מאוד, כמו זה שנמצא בחזית הפרויקט, על רח' משה דיין הסואן. מדובר על שטח שגודלו הכולל הוא כ-600 מ"ר והוא מוצע להשכרה, או מכירה, כיחידה אחת או שתיים. השטח יכול להתאים, בין היתר, למסעדה, בית קפה, סוכנות רכב או חנות.

במרחק הליכה של שתי דקות מתחנת הרכבת הקלה על ציר ז'בוטינסקי ושתי דקות מהקניון הגדול, מטרו פארק 456 פתח תקווה, מושך עניין רב בקרב בעלי עסקים, משרדים ומשקיעים למיניהם. את הפרויקט סיקרנו לראשונה עוד באוגוסט 2021, כשרק החלה בנייתו. כיום, כמעט שלוש שנים אחרי והפרויקט כבר נמצא בשלבים הראשונים של האכלוס – הן של שטחי המשרדים והן של שטחי המסחר.

מטרו פארק 456 פתח תקווה - הדמיה
מטרו פארק 456 פתח תקווה

מעל ל-100 אלף איש ביום

מטרו פארק 456 פתח תקווה נמצא בלב העסקים של העיר, בצומת ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין. משני צידיו נמצאים שני מתחמי ענק: ב.ס.ר סיטי, שהוקם כבר לפני שנתיים ומתחם BIG, שהקמתו כבר החלה לפני שנה והבנייה צפויה לסתיים בעוד כשלוש שנים (2028).

מעוניינים לשכור או לקנות את הנכס? השאירו פרטים:

לצד אלו, נבנים עוד מתחמי תעסוקה ומסחר קטנים יותר כמו לנדרובר-יגואר, גלובל טאוורס B ("האח הצעיר" של גלובל טאוורס A) וגלובל גולד של ריבוע כחול. לפי ההערכות, בעוד חמש שנים, לקראת 2030, צפויים לעבוד, לבקר, לקנות ולבלות במתחמים האלה למעלה מ-100 אלף אנשים ביום בממוצע.

600 מ"ר - ניתן לפיצול

השטח המסחרי שמשך את תשומת לבנו נמצא בחזית המתחם על רחוב משה דיין 10. גודלו הוא כ-600 מ"ר, כשחלקו הצפוני הוא עופרי ופונה לחצר המטופחת של המתחם. מי שייכנס אליו, יזכה קודם כל לחשיפה עצומה מעשרות אלפי כלי הרכב שעוברים שם מדי יום, אבל גם יזכה לתנועה רגלית גבוהה מאוד של אנשים, שיגיעו גם המשרדים של מטרו פארק, אבל גם כאלה של המתחמים האחרים שבסביבה.

בעלי המתחם כבר ניהלו מגעים עם מספר גופים לכניסה לנכס, אך הוא עדיין מוצע למכירה/השכרה – כיחידה אחת גדולה, או כמפוצלת לשתיים. הנכס מתאים למסעדה/בית קפה, שיכולים להושיב בפנים ובחוץ עשרות רבות של אנשים (למשל, סניף גדול של רשת ארומה) ויכול גם להתאים לאולם תצוגה של סוכניות רכב, שיוכל להכניס לתוכו מספר רכבים רב וכמובן גם על הדרך ימשוך את עינם של העוברים והשווים. אופציה נוספת היא חנות גדולה, שדורשת מקום אחסון רב (למשל, ACE והום סנטר).

אז מה ייכנס לשם? בקרוב נדע. 

מעוניינים לשכור או לקנות את הנכס? השאירו פרטים:

עוד ב-בשיתוף-עם

צפו: פודקאסט עם אופירה הנומרולוגית של פתח תקווה בראיון עם צחי גלילה (וידאו)

אופירה אבירם סיטון, היא אחת מהדמויות המוכרות על תושבי פתח תקווה, בעיקר בגלל מעורבותה הרבה בחיי העיר – במימד הפיזי ובמימד הדיגיטלי-וירטואלי. אופירה, תושבת שכונת אם המושבות הותיקה, נומרולוגית, מנטורית, קוראת בקלפים, משפיענית רשת ומחברת הספר "סגולות חיוביות לישועה ותקווה" – התארחה בפודקאסט פתח תקווה NEWS, שהתקיים בב.ס.ר סיטי.

המשך קריאה »
עמית קדוש - רן רוזנטל

חדש בין הקורות: השוער עמית קדוש חתם במכבי עירוני עמישב

קדוש, בן ה-21, גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ולאחר מכן שיחק במשך שנתיים במכבי יבנה בליגה הלאומית לנוער דרום. לאחר מכן, התקבל לקבוצה הבוגרת של הפועל רמת גן, אותה עזב אחרי עונה אחת לטובת בית"ר תל אביב מליגה ב'. לקראת העונה הבאה, הוא חתם במכבי עירוני עמישב, במטרה להתקדם בקריירה שלו ולעזור לקבוצה הפתח תקוואית להעפיל לליגה א'.

המשך קריאה »
קבוצת סופרין בבית החולים גהה

עובדי קבוצת הנדל"ן סופרין התנדבו במרפאת "אופק" בבי"ח גהה המטפלת בפגועי מלחמה

סופרין, אחת מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל, קיימו קיימה לאחרונה יום התנדבות משמעותי, בשלוחה של בית החולים לבריאות הנפש בפתח תקווה. עובדי החברה התגייסו למגוון משימות במרפאה, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה, כולל נפגעי המלחמה האחרונה. עובדי החברה ביצעו עבודות שיפוץ, שדרוג ובנייה במתחם. שקלים, מנהלת כ"א בסופרין: "יום ההתנדבות מדגיש את מחויבות החברה לקהילה".

המשך קריאה »