סטריטבול פתח תקווה 2024

בפעם השביעית: סטריטבול פתח תקווה 2024 יוצא לדרך ברביעי הבא בפארק אוחיון

הפארק הגדול ייארח את טורניר הכדורסל המסורתי 3*3 בין התאריכים 19.6 (17:00) וה-20.6, כשהשנה הוא יוקדש לזכרו של סמל עמית הוד זיו ז"ל, לשעבר שחקן קבוצת הנוער של מכבי פ"ת בכדורסל, שנפל במלחמת 'חרבות ברזל'. האירוע יתקיים בשמונה מגרשים שונים ויכלול חוץ מהמשחקים גם תחרויות שלשות והטבעות. עלות רישום קבוצה הוא 120 ש"ח. 

בעיריית פתח תקווה, שמארגנת את האירוע תחת יוזמת אגף הספורט העירוני בניהולו של משה רנד ובהפקת חברת אלטרנטיבה 1, החליטו להקדיש את הטורניר להוד זיו, שנהרג ב-22 בדצמבר 2023 מנפילת פצצת מרגמה בצפון. ביום השני של הטורניר (חמישי, 19:00), העירייה תקיים טקס מיוחד לזכרו, במעמד ראש העיר רמי גרינברג ,שחקני ומאמני קבוצת מכבי פ"ת בכדורסל, בני משפחתו וחבריו.

עמית הוד זיו ז"ל
עמית הוד זיו ז"ל. באדיבות: המשפחה

עמית, תושב ראש העין, החל לשחק כדורסל בקבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה ב-2019. הוא ניחן בכישרון רב, שהביא אותו לנבחרת ישראל. הוא אף  סיים קורס מאמנים ושימש כמאמן ילדים קטנים בני 9-13. למרות שהיה יכול לעשות שירות צבאי קל כשחקן מצטיין, הוא העדיף להתגייס לקרבי ובדצמבר 2022 התגייס לחיל השריון, חטיבה 188, גדוד 71 (רשף). 

עמית נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון סמוך לשתולה מנפילת פצמ"ר. לפני הנפילה, הגדוד שלו קיבל מידע מודיעיני, שמתצפתים עליהם – ולכן הם שינו מיקום ל-72 שעות. כאשר הם התמקמו חזרה בעמדות, הם יצאו להכין ארוחת בוקר ואז הם שמעו את שריקת הפצמ"ר מסוג 80 מ"מ. עמית קיבל פגיעה ישירה תוך כדי שהוא רץ לעבר הטנק.

עמית הוד זיו במדי מכבי פתח תקווה. באדיבות: המשפחה

"עמית היה שחקן מצוין וחבר אהוב ונערץ על חבריו ומשפחתו ולכבוד הוא לנו להקדיש את האירוע לזכרו", מסר ראש העיר, רמי גרינברג. באירוע צפויים להשתתף מאות כדורסלניות וכדורסלנים, מקצועיים וחובבנים, במגוון קטגוריות גיל שונות, ב-8 מגרשים שונים, במהלך ימי התחרות. במקביל למשחקים ,ייערכו במגרש המרכזי תחרויות כדורסל אטרקטיביות לכל המשפחה ובניהן תחרויות קליעה ייחודיות (שיהיו פתוחות גם לקהל הרחב), תחרויות שלשות, הטבעות ועוד. עלות רישום לקבוצה: 120 ש"ח.

הפארק הגדול בפתח תקווה מצפים ל-10 צופים בכל הופעה. צילום: דורון בן אפרים
הפארק הגדול פתח תקווה
תמונה פותחת: באדיבות דוברות עיריית פתח תקווה

עוד ב-ספורט

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה נשים

מהיום: קבוצת "מבנה" תשמש ספונסרית גם של קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה

מועדון הכדורגל הפתח תקוואי דיווח היום על מהלך, שהיה כבר מתבקש מזמן, לקחת תחת חסותו גם את קבוצת הנשים, שעד היום נקראה "הפועל עירוני פתח תקווה". החל מעונת המשחקים 24/25 קבוצת הנשים תיקרא "הפועל 'מבנה' פתח תקווה", בדיוק כמו הגברים והלוגו של חברת הנדל"ן יעטר את מדיהן של השחקניות. "החיבור בין שני המועדונים תחת אגודה אחת הוא טבעי", מסר מנהל המועדון, טים פלוטקין.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

מכבי והפועל פתח תקווה פותחות את עונת 24/25: ישחקו שוב יחד בעונה הבאה?

הערב (19:00) תפתח מכבי פתח תקווה את העונה בליגת העל, כשתשחק בעכו מול בני סכנין (שידור ישיר ב-5 פלוס). זוכת הגביע מגיעה למשחק אחרי תצוגות רעות באירופה (בהן הפסידה ארבע פעמים בלי לכבוש שער) ואחרי התבוסה הביתית 1:4 ביום שני בגביע הטוטו לבית"ר י-ם. הפועל פתח תקווה, היורדת הטריה, תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" ביום שני (19:00) את הפועל אום אל פאחם. כמה מנויים מכרה כל קבוצה?

המשך קריאה »