השותפים של באלי פתח תקווה: נתן (מימין) ורפאל

חדש: בר-קפה באלי (BALI) פתח תקווה, הצמוד לשוק ברח' גוטמן, נפתח היום ללקוחות (וידאו)

פתח מתחדשת בעוד מקום בילוי, אבל הפעם מיוחד במינו: ברח' גוטמן, נגיעה מהשוק, במה שפעם היה מחסן, נפתח בשבוע הבר-קפה החדש, שכבר בצהרי יום שישי הראשון שלו, משך עשרות מבלים, בעיקר צעירים, אבל לא רק, שבאו לטעום מהתפריט, שכולל יותר מהכל – קפה משובח, כזה שלא תמצאו בארומה, או בארקפה. המקום הוקם ביוזמת העירייה וסטודנטים – גם כמטרה חברתית-קהילתית. 

בא לכם לבוא לשתות קפה או בירה ליד השוק של פתח תקווה? באלי (BALI) בר-קפה חדש, יכול להיות אופציה טובה מאוד. באלי פתח תקווה נפתח באופן רשמי היום (שישי, 7.6) בצהרים, וכשביקרנו כבר היה מלא באנשים, שבאו לבדוק את המקום החדש. האווירה הייתה מחשמלת, כשהמבלים בבר-קפה, התערבבו עם הקונים בשוק, שניראו מחוייכים, כשצפו מהצד בממוזיקה, בצלילים ובריקודים – שממול.

צפו: באלי פתח תקווה היום בצהרים (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

חדש: בר-קפה באלי פתח תקווה, הצמוד לשוק, נפתח היום ללקוחות (וידאו) פתח מתחדשת בעוד מקום בילוי, אבל הפעם מיוחד במינו: ברח' גוטמן, נגיעה מהשוק, במה שפעם היה מחסן, נפתח בשבוע הבר-קפה החדש, שכבר בצהרי יום שישי הראשון שלו, משך עשרות מבלים, בעיקר צעירים, אבל לא רק, שבאו לטעום מהתפריט, שכולל יותר מהכל - קפה משובח, כזה שלא תמצאו בארומה, או בארקפה. המקום הוקם ביוזמת העירייה וסטודנטים - גם כמטרה חברתית-קהילתית. מה בתפריט? בא לכם לבוא לשתות קפה או בירה ליד השוק של פתח תקווה? באלי (BALI) בר-קפה חדש, יכול להיות אופציה טובה מאוד. באלי פתח תקווה נפתח באופן רשמי היום (שישי, 7.6) בצהרים, וכשביקרנו כבר היה מלא באנשים, שבאו לבדוק את המקום החדש. האווירה הייתה מחשמלת, כשהמבלים בבר-קפה, התערבבו עם הקונים בשוק, שניראו מחוייכים, כשצפו מהצד בממוזיקה, בצלילים ובריקודים - שממול. #פתחתקווה #החממהפתחתקווה @עיריית פתח תקווה #שוקפתחתקווה #סטודנטיםפתחתקווה

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

צמוד לשוק. צמוד ל"כפר הסטודנטים"

באלי פתח תקווה, מיוחד לא רק במיקום שלו במה שהוא מציע, אלא גם באופן בו הוא הוקם. הוא לא עוד עסק בילוי-אוכל בעיר, אלא כזה שהוקם ביוזמת עיריית פתח תקווה, בשיתוף סטודנטים מעמותת איילים, למען יזמות חברתית, שבנתה את "כפר הסטודנטים" הצמוד לבאלי ופרויקט "החממה" של צעירי פתח תקווה. המקום מתוקצב ומתופעל באמצעות הגופים האלה – כשמי שנותן את הגב, זאת העירייה.

"בנינו מקום עם קונספט מיוחד", מספר רפאל (רפא) הדר, שמפעיל את המקום יחד עם שותפו, נתנאל (נתי) חלה (בתמונה הפותחת: נתי מימין ורפא משמאל). "עד לפני מספר חודשים היה פה מחסן. המלחמה עיקבה את הפרויקט ואני שמח שלקראת פתיחת הקיץ המקום כבר מוכן לקבל לקוחות. זה בית קפה ביום, שמגיש קפה, מאפים, כריכים וסליטים ובלילה הוא הופך לבר עם בירות מהחבית ופיצה מהטאבון".

באלי פתח תקווה - מקום מפגש חברתי.

רפא מוכר בפתח תקווה, כאשר מגיל צעיר הפיק אירועים בחיי הלילה של העיר. בעבר היה בעלים של הדאנס בר הותיק "דרינק פוינט" ועזב אותו אחרי שכבר לא יכול היה להחזיק אותו לבד בשנים האחרונות. הוא חיפש לשנות ולעשות משהו חדש בעיר – וכך נולד הבאלי. נתי הוא גם כן דמות צעירה ומוכרת בעיר, שעד אתה עבד כשכיר בענף המסעדנות על קו תל אביב/פתח תקווה – ועכשיו יצא לדרך עצמאית. "לאחר מפגש שלנו בין חברים משותפים החלטנו לשתף פעולה ולהגשים יחד את החלום הזה שנקרא באלי", מספר רפא.

באלי BALI פתח תקווה
באלי BALI פתח תקווה

נתי ורפא מציינים את הקפה המיוחד שמגישים במקום. "לקפה יש סיפור בפני עצמו", אומר נתי. "אנחנו מייבאים את הקפה המשובח מברזיל, קניה, אינדונזיה וקוסטה ריקה באריזות סגורות של קילו – וכאן, אנחנו קולים אותו והוא מקבל כשרות קיבלנו תגובות מאוד טובות על הקפה. מי שמחפש קפה טוב בפתח תקווה, יבוא אלינו. זה לא משהו שתמצאו בבתי הקפה הרגילים של הרשתות".

רפא מוסיף שהקפה הוא "100% ערביקה ונחשב ל'ספיישל טי-קופי'. הוא מגיע אלינו איכותי ויוקרתי, אבל למרות זאת אנחנו מצליחים להנגיש אותו לכיס של כולם. בסוף היום, לא צריך לשלם יקר על קפה יקר".

מלא בבאלי פתח תקווה
מלא בבאלי פתח תקווה

אז מה בתפריט?

נתחיל בשתייה: אספרסו ב-8 ש"ח, הפוך קטן ב-12, אמריקנו חם/קר ב-12, מקיאטו כפול ב-10, קפה קר ב-16 ושוקופלת ב-17. כוס תה תעלה לכם 12. הבירה מגיעה בחבית עם המותגים גולדסטאר (29 ש"ח לחצי ליטר), הייניקן 31 לחצי ליטר ופאולנר 33 ש"ח. בנוסף מגישים בבאלי קוקטיילים אקזוטיים ב-40 ש"ח, מבחר יינות מחירים של בין 25 ל-49 ש"ח לכוס ושייקים ירות -28-29 ש"ח.

האוכל בבאלי פתח תקווה הוא על טהרת החלבי ואפשר למצוא שם כריכים וטוסטים במחירים שנעים בין 16 ל-38 ש"ח, מאפים וקינוחים (קרואסון שוקולד ב-17 ש"ח, פאדג' שוקולד ב-38). מהטאבון של באלי מוציאים בין היתר סאלוף גבינות (41 ש"ח), פיצה מרגריטה (49) ופיצה ארטישוק (55). המנות יחסית גדולות ומפנקות. 

בימי שישי, שאמורים להיות הימים החזקים של באלי פתח תקווה, מגישים תפריט מיוחד שכולל בין היתר, ערק לימונים ב-25 ש"ח, עלי גפן ממולאים ב-28, אבטיח עם גבינה בולגרית ב-47 ש"ח ועל כל האלכוהול יש מבצע 1+1. אבל יותר מהכל, באלי פתח תקווה מוכר אווירה ומשהו אחר, שלא ראינו עד היום בעיר. 

שעות הפתיחה של באלי פתח תקווה הן בימי ראשון וחמישי מ-8:30 בבוקר עד 23:00 בלילה. בימים האלה גם יש Happy Hour בין 15:00 ל-19:00 על האלכוהול. בימי שישי המקום פתוח מ-8:30 בבוקר עד 17:00 אחרי הצהרים. בימי שבת המקום סגור.

באלי BALI פתח תקווה על המפה (גוטמן 22)

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »