נייטראן פתח תקווה 2024

כ-8,000 השתתפו בנייטראן פ"ת 2024. גרינברג: עוד נגדיל ל-15 ק"מ וחצי מרתון

מרוץ הלילה המסורתי של פתח תקווה, התקיים הערב (6.6) ועמד בסימן הצדעה לצה"ל, כוחות הביטחון וההצלה והזדהות עם החטופים והמשפחות השכולות. האירוע, שהתקיים ביוזמת עיריית פתח תקווה, כלל מקצים של 10, 5, 2.5 ק"מ ומירוץ לקטנים של 600 מ'. המרוצים הוזנקו על ידי גיבורים וגיבורות, לוחמים, הורים שכולים ובני משפחות החטופים. ראש העיר הבטיח להגדיל טווח הריצה באירועים הבאים.

מקצה הקהילות, הוזנק על ידי יוסי אדיב, לוחם בגדוד 8881, שלחם בגבורה בשבעה באוקטובר, בקיבוץ בארי ובאופקים ובהמשך לחם במשך 222 ימים בעזה ואיו"ש. מקצה המשפחות (2.5 ק"מ), הוזנק על ידי יוסי ושלי בוטון, הוריו של סמ"ר איתי בוטון ז"ל, בן העיר, שנהרג בקרב עם מחבלים בעזה, במהלך מלחמת חרבות ברזל.

צפו בקטעים מהמירוץ, בדבריו של רמי גרינברג, בדברי מירב סודאי ורועי דדון

@ptnews.tiktok

כ-8,000 השתתפו בנייטראן פ"ת 2024. גרינברג: עוד נגדיל ל-15 ק"מ וחצי מרתון מרוץ הלילה המסורתי של פתח תקווה, התקיים הערב (6.6) ועמד בסימן הצדעה לצה"ל, כוחות הביטחון וההצלה והזדהות עם החטופים והמשפחות השכולות. האירוע, שהתקיים ביוזמת עיריית פתח תקווה, כלל מקצים של 10, 5, 2.5 ק"מ ומירוץ לקטנים של 600 מ'. המרוצים הוזנקו על ידי גיבורים וגיבורות, לוחמים, הורים שכולים ובני משפחות החטופים. ראש העיר הבטיח להגדיל טווח הריצה באירועים הבאים. מקצה הקהילות, הוזנק על ידי יוסי אדיב, לוחם בגדוד 8881, שלחם בגבורה בשבעה באוקטובר, בקיבוץ בארי ובאופקים ובהמשך לחם במשך 222 ימים בעזה ואיו"ש. מקצה המשפחות (2.5 ק"מ), הוזנק על ידי יוסי ושלי בוטון, הוריו של סמ"ר איתי בוטון ז"ל, בן העיר, שנהרג בקרב עם מחבלים בעזה, במהלך מלחמת חרבות ברזל. את מקצה ה-5 ק"מ הזניקה מירב סודאי, אמו של סמ"ר סהר סודאי ז"ל, שגדל בפתח תקווה, לוחם בחטיבת גבעתי שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, ב-26 במאי. מירב, היא ספורטאית מצטיינת שזכתה בלא מעט מרוצי ריצה, ולאחר ההזנקה היא רצה במקצה זה לזכרו של בנה, כל זאת ימים ספורים לאחר שמשפחתה קמה מהשבעה. לצידה, הזניק מיקי ברנדס אביו של רס"ר במיל אור ברנדס ז" , יליד פתח תקווה לוחם בגדוד 82 בחטיבה 7 של השריון שנפל ב-2 בדצמבר בקרב במרכז רצועת עזה. אור אהב מאוד ספרות וספורט ומשפתו ממשיכה להנציח אותו באמצעות התחביבים שלו. המקצה הנועל של המרוץ (מקצה ה-10 ק"מ), הוזנק על ידי רועי דדון, בן זוגה ב-7 שנים האחרונות של דניאלה גלבוע, תושבת העיר ותצפיתנית במוצב נחל עוז, הנמצאת בשבי החמאס בעזה מאז ה-7.10. מקצה זה עמד בסימן הזדהות עם החטופים והחטופות ותפילה שיחזרו בריאים ושלמים ובמהרה לבתיהם. לאורך כל המסלולים, ליוו את אלפי הרצים והרצות, עמדות מוסיקה ומצגי תאורה מרהיבים . המרוץ, נפתח בהפנינג ספורט לכל המשפחה שהתקיים בפארק יצחק אוחיון וכלל מתחמי פעילות אקטיביים, במת פעילות מרכזית, דוכנים וכן מתחם EXPO ובו דוכני מותגי ספורט מובילים. עופר הקניון הגדול נתן חסות לאירוע. @עיריית פתח תקווה #פתחתקווה #ריצה #נייטראןפתחתקווה #רמי גרינברג

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

את מקצה ה-5 ק"מ הזניקה מירב סודאי, אמו של סמ"ר סהר סודאי ז"ל, שגדל בפתח תקווה, לוחם בחטיבת גבעתי שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, ב-26 במאי. מירב, היא ספורטאית מצטיינת שזכתה בלא מעט מרוצי ריצה, ולאחר ההזנקה היא רצה במקצה זה לזכרו של בנה, כל זאת ימים ספורים לאחר שמשפחתה קמה מהשבעה.  

לצידה, הזניק מיקי ברנדס אביו של רס"ר במיל אור ברנדס ז , יליד פתח תקווה לוחם בגדוד 82 בחטיבה 7 של השריון שנפל ב-2 בדצמבר בקרב במרכז רצועת עזה. אור אהב מאוד ספרות וספורט ומשפתו ממשיכה להנציח אותו באמצעות התחביבים שלו.

המקצה הנועל של המרוץ (מקצה ה-10 ק"מ), הוזנק על ידי רועי דדון, בן זוגה ב-7 שנים האחרונות של דניאלה גלבוע, תושבת העיר ותצפיתנית במוצב נחל עוז, הנמצאת בשבי החמאס בעזה מאז ה-7.10. מקצה זה עמד בסימן הזדהות עם החטופים והחטופות ותפילה שיחזרו בריאים ושלמים ובמהרה לבתיהם.

לאורך כל המסלולים, ליוו את אלפי הרצים והרצות, עמדות מוסיקה ומצגי תאורה מרהיבים . המרוץ, נפתח בהפנינג ספורט לכל המשפחה שהתקיים בפארק יצחק אוחיון וכלל מתחמי פעילות אקטיביים, במת פעילות מרכזית, דוכנים וכן מתחם EXPO ובו דוכני מותגי ספורט מובילים. עופר הקניון הגדול נתן חסות לאירוע.

רמי גרינברג משמאל מזניק את המירוץ. רץ מצדיע במהלך הריצה - מימין

גם ילדי עמותת "עלה" השתתפו במרוץ

בין הרצים ב-NIGHTRUN פתח תקווה, היו גם ילדים עם מוגבלויות מורכבות מעמותת 'עלה'. "עבור כולם מדובר באירוע ספורטיבי, אבל בשבילנו זהו בעיקר אירוע חברתי שבזכותו הם משתלבים בחברה הישראלית כשווים", אמר הרב יהודה מרמורשטיין מנכ"ל רשת 'עלה'. "החברה הישראלית צריכה לקבל את הילדים עם המוגבלויות ולנסות לשלב אותם בכל אירוע".

קרדיט צילום: גלעד קוולרצ'יק

עוד ב-ספורט

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה נשים

מהיום: קבוצת "מבנה" תשמש ספונסרית גם של קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה

מועדון הכדורגל הפתח תקוואי דיווח היום על מהלך, שהיה כבר מתבקש מזמן, לקחת תחת חסותו גם את קבוצת הנשים, שעד היום נקראה "הפועל עירוני פתח תקווה". החל מעונת המשחקים 24/25 קבוצת הנשים תיקרא "הפועל 'מבנה' פתח תקווה", בדיוק כמו הגברים והלוגו של חברת הנדל"ן יעטר את מדיהן של השחקניות. "החיבור בין שני המועדונים תחת אגודה אחת הוא טבעי", מסר מנהל המועדון, טים פלוטקין.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

מכבי והפועל פתח תקווה פותחות את עונת 24/25: ישחקו שוב יחד בעונה הבאה?

הערב (19:00) תפתח מכבי פתח תקווה את העונה בליגת העל, כשתשחק בעכו מול בני סכנין (שידור ישיר ב-5 פלוס). זוכת הגביע מגיעה למשחק אחרי תצוגות רעות באירופה (בהן הפסידה ארבע פעמים בלי לכבוש שער) ואחרי התבוסה הביתית 1:4 ביום שני בגביע הטוטו לבית"ר י-ם. הפועל פתח תקווה, היורדת הטריה, תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" ביום שני (19:00) את הפועל אום אל פאחם. כמה מנויים מכרה כל קבוצה?

המשך קריאה »