סטנדאפ פתח תקווה

צפו: סולד-אאוט למופע הסטנדאפ הראשון של הוט סינמה בעופר הקניון הגדול פתח תקווה (וידאו)

ערב הפתיחה, למה שצפוי להיות מרתון מופעים, נערך ביום חמישי האחרון (30.5) באולם מלא מפה לפה, במתחם הקולנוע של המקום הכי מסחרי בעיר. הקונספט: במקום סרט, סטנדאפיסטים מהקומדי בר ינסו לקרוע אתכם מצחוק. לבמה במופע הפתיחה עלו עידן בן דוד, אליהו ברוך ומרינה אקילוב – שלמרות האלמוניות היחסית שלהם, גרמו לכאבי בטן מצחוק של רבים מהקהל. 

הוט סינמה, זה כבר מזמן לא רק אולמות קולנוע. מותג הקולנוע מבית הוט, יודע שבעידן הנטפליקס והרשתות החברתיות, הוא חייב להמציא את עצמו כל פעם מחדש, כדי למשוך לאולמות עוד ועוד צופים. ראינו את זה לפני שנה וחצי כשהקרינו באולם הקולנוע משחקי כדורגל. עכשיו מנסים דבר חדש – סטנד אפ. כל הכרטיסים למופע הפתיחה נמכרו והערב הוגדר בהצלחה, כשהקהל יצא מרוצה ומחויך.

צפו בסנדאפיסטים יורדים (בקטנה) על פתח תקווה - מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok _V1 (2)צפו: סולד-אאוט למופע הסטנדאפ הראשון של הוט סינמה בקניון הגדול פתח תקווה ערב הפתיחה, למה שצפוי להיות מרתון מופעים, נערך ביום חמישי האחרון (30.5) באולם מלא מפה לפה, במתחם הקולנוע של המקום הכי מסחרי בעיר. הקונספט: במקום סרט, סטנדאפיסטים מהקומדי בר ינסו לקרוע אתכם מצחוק. לבמה במופע הפתיחה עלו עידן בן דוד, אליהו ברוך ומרינה אקילוב - שלמרות האלמוניות היחסית שלהם, גרמו לכאבי בטן מצחוק של רבים מהקהל. הוט סינמה, זה כבר מזמן לא רק אולמות קולנוע. מותג הקולנוע מבית הוט, יודע שבעידן הנטפליקס והרשתות החברתיות, הוא חייב להמציא את עצמו כל פעם מחדש, כדי למשוך לאולמות עוד ועוד צופים. ראינו את זה לפני שנה וחצי כשהקרינו באולם הקולנוע משחקי כדורגל. עכשיו מנסים דבר חדש – סטנד אפ. כל הכרטיסים למופע הפתיחה נמכרו והערב הוגדר בהצלחה, כשהקהל יצא מרוצה ומחויך לבמה עלו אליהו ברוך, עידן בן דוד ומרינה אקילוב, כשלושתם לא הפסידו את ההזדמנות וירדו על פתח תקווה (ולא שחסר בדיחות עליה). "אנחנו לא רק קולנוע", אומרת שירן נמרון, מנהלת השיווק של הוט סינמה. "אנחנו רשת שמספקת בידור, הרצאות ואירועים מיוחדים ונוגעת בכל פלחי האוכלוסיה. אנחנו נרגשים להשיק את ליין הסטנדאפ היום עם שותפינו קניוני עופר של קבוצת מליסרון". עופר הקניון הגדול מסבסד את עלות כרטיס הכניסה, שיעמוד על 50 ₪ בלבד במקום 60 ₪, ברכישה באמצעות האפליקציה MY OFER. ניתן גם לרכוש כרטיס דרך אתר הוט סינמה. עדיין לא נקבעו תאריכים למופעים הבאים, אך לאור ההצלחה בערב הראשון, בהוט סינמה בטוחים שזו רק ההתחלה. בהמשך, מתוכננים להופיע (באותה מתכונת של שלושה סטנדאפיסטים, שנותנים גג של כחצי שעה): שחר חסון, דניאל כהן, דובדבני וקובץ, עידן בן דוד, אדם שרון ,יוסי פנסו, נופר סויסה, יוסי טרבלוס, קנדי אבלסון, אמיר הורביץ, דדי גל, נחום דידי, דותן רביד, איל רוזנברג, רוני ששון, אוהד מימרן ועוד רבים וטובים. #סטנדאפ #פתחתקווה #קניוןפתחתקווה@ ♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS

"מספקים בידור. לא רק קולנוע"

לבמה עלו אליהו ברוך, עידן בן דוד ומרינה אקילוב, כשלושתם לא הפסידו את ההזדמנות וירדו על פתח תקווה (ולא שחסר בדיחות עליה). "אנחנו לא רק קולנוע", אומרת שירן נמרון, מנהלת השיווק של הוט סינמה. "אנחנו רשת שמספקת בידור, הרצאות ואירועים מיוחדים ונוגעת בכל פלחי האוכלוסיה. אנחנו נרגשים להשיק את ליין הסטנדאפ היום עם שותפינו קניוני עופר של קבוצת מליסרון".

עופר הקניון הגדול מסבסד את עלות כרטיס הכניסה, שיעמוד על  50 ₪ בלבד במקום 60 ₪, ברכישה באמצעות  האפליקציה MY OFER. ניתן  גם לרכוש כרטיס דרך אתר הוט סינמה. עדיין לא נקבעו תאריכים למופעים הבאים, אך לאור ההצלחה בערב הראשון, בהוט סינמה בטוחים שזו רק ההתחלה.

סטנד אפ פתח תקווה בהוט סינמה הקניון הגדול פתח תקווה
סטנד אפ פתח תקווה בהוט סינמה הקניון הגדול פתח תקווה

בהמשך, מתוכננים להופיע (באותה מתכונת של שלושה סטנדאפיסטים, שנותנים גג של כחצי שעה): שחר חסון, דניאל כהן, דובדבני וקובץ, עידן בן דוד, אדם שרון ,יוסי פנסו, נופר סויסה, יוסי טרבלוס, קנדי אבלסון, אמיר הורביץ, דדי גל, נחום דידי, דותן רביד, איל רוזנברג, רוני ששון, אוהד מימרן ועוד רבים וטובים.

הקניון הגדול פתח תקווה
הקניון הגדול פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »