נפילת רסיס בפתח תקווה

זה חוזר? לראשונה מאז סוף דצמבר: אזעקה בפ"ת. דיווח על נפילת רסיס

כמעט חצי שנה של הפוגה מה-21.12.24 – ושוב נשמעו אזעקות בעיר. האזעקות תפסו את מאות אלפי התושבים, העובדים והמבקרים בעיר לא מוכנים ומופתעים והורגשה בהלה באיזורים המסחריים והעסקיים – שכבר מזמן חיו בשגרה, לפחות מההיבט הזה. האזעקות, שנשמעו בשרון, ברחבי גוש דן ובתל אביב – הם איתות חזק של החמאס, שיש לו את האפשרות לירות על ישראל.

 בינתיים, נכון לשעה 14:20, לא נרשמו נפגעים או נזקים. כן דווח על נפילה (כנראה של רסיס מהיירוט של כיפת ברזל) סמוך לצומת כביש 4/ז'בוטינסקי. זוהי האזעקה ה-31 שנשמעה בעיר מאז ה-7.10.

שימוש במדיה תחת סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
אזעקה בפתח תקווה

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מפגינים בצומת העיפרון. מפגינים ברחבת העירייה

מחאה והזדהות בפ"ת: הפגנה בצומת העיפרון, עצרת בעירייה – למען החטופים (וידאו)

בניגוד לערים אחרות, אצלנו לא הייתה שביתה מוכרזת של הרשות המקומית, אך התמיכה בחטופים, ביניהם ענבר הימן ז"ל, עידן שתיוי ודניאלה גלבוע הפתח תקוואים – הורגשה ברחבי העיר. מטה המחאה של פתח תקווה אירגן כ-100 מפגינים שחסמו את הצומת למשך כשעתיים בבוקר. מנגד, עיריית פתח תקווה ארגנה בבוקר עצרת תמיכה במשפחות החטופים והתייחדות עם הנופלים – אליה הגיעו כמה עשרות.

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה עצרת חטופים

נותנים חיזוק: העירייה תקיים מחר בבוקר (2.9, 9:00) עצרת הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית פתח תקווה מצטרפת לעליית המדרגה במאבק למען החזרת החטופים, זאת בעקבות ההודעה הבוקר על הירצחם של שישה מהם, שנחטפו בחיים ושהו יותר מ-330 יום בשבי. יוזמות דומות יתקיימו בערים נוספות, בהתאם להחלטת המרכז לשלטון המקומי. העירייה מזמינה את הציבור הרחב להשתתף בעצרת שתתקיים ברחבת החניון ברחוב חיים עוזר 32.

המשך קריאה »

עוד חלל בעיר: סמ"ר אלקנה נבון מפתח תקווה נהרג בהיתקלות עם מחבלים בג'נין

נבון, בן 20 במותו, היה מפקד כיתה בגדוד 906 בבית ספר לחי"ר. הכוח עליו פיקד הותקל שעה 6:00 בבוקר, בשני פעילי חמאס בולטים בגזרה, שהיו אחראים לפיגועי מטענים וירי באזור. בהיתקלות מטווח קצר חוסלו שני המחבלים, אך הם הצליחו לפגוע בו באופן אנוש ובהמשך מת מפצעיו. הכוח מביסל"ח בא לתגבר את גזרת השומרון למשך שבועיים,

המשך קריאה »