אירוע יקבי ירושלים פתח תקווה - TOUGH MUDDER

צפו: יקבי ירושלים פתח תקווה אירח יקבים מקו העימות באירוע התרמה לילדים חולי סרטן

האירוע, שהתקיים אמש (חמישי, 23.5), אורגן על ידי נבחרת Tough Mudders, המורכבת מעשרות מנהלים בכירים במשק הישראלי, המתמודדים בקביעות באחד מאתגרי המכשולים הקשוחים בעולם – הכל למען ילדי "גדולים מהחיים". באירוע, שנועד לתרום להקמת "גני חלומות" לילדים חולי סרטן, נכחו אנשי הנבחרת, בעלי יקבים מקו העימות, עובדי עירייה ותושבי פתח תקווה, שבילו עם כוס יין – ועל הדרך גם תרמו למטרה טובה.

לאירוע הגיעו ראש העיר רמי גרינברג, שרון איילון ("קחי אותי שרון"), מנהלת שיתופי פעולה וגיוס כספים בעמותת "גדולים מהחיים", מנהלת אגף הבריאות בעיריית פתח תקווה, אסנת בירנבאום, מארגני האירוע מ"טאפ מאדר" – מילנה רבקה בודאגוב, מנהלת שיווק, MidLink מקבוצת א.מ.ת ואייל רייסמן, מנהל מערכות זמן אמת שבא, עופר וכפיר גואטה, בעלי היקב וכרמית אהרנרייך מנהלת השיווק. את הערב נעימו בשירתם אמיר שרייבר ולהקתו.

צפו בתמונות בכתבת הוידאו מהאירוע (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS).

@ptnews.tiktok יקבי ירושלים פתח תקווה אירח ערב התרמה לעמותת גדולים מהחיים ביוזמת חברי נבחרת טאפ מאדר @פתח תקווה העיר שלי @צדוק בן משה @רעבים בפתח תקווה @עיריית פתח תקווה #פתחתקווה ♬ צליל מקורי - פתח תקווה NEWS

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »