צפו: כ-600 משרות הוצעו לבני הנוער של פתח תקווה ביריד תעסוקה בקניון הגדול

יריד התעסוקה, בשיתוף עיריית פתח תקווה ועופר הקניון הגדול, כבר הפך למסורת – וגם הפעם, הוצעו לעשרות רבות של מחפשי עבודה צעירים, עבודות קיץ שוות, כמו עבודה במקדונלד'ס, H&M, בורגר ראנץ', ניו דלי, מימדיון, לונה פארק ועוד ועוד. "זה מרגש. סוף סוף מצאתי עבודה. עבודה ראשונה שלי", אמרה עדי בן יוסף בת ה-17 מאם המושבות. מקדונלד'ס, מעסיק הנוער הבולט – זקוק לכ-30-40 עובדים בפ"ת.

בעיריית פתח תקווה מצפים שאחוז גבוה מ-600 המשרות, שהוצעו אמש לבני הנוער של העיר, יאויישו על ידם לקראת הקיץ – במהלך שגם יכוול לא רק לספק להם תעסוקה וכסף ליולי-אוגוסט, אלא גם יכול לעזור מאוד לעסקים שמשוועים לעובדים – במיוחד כאלה שחווים 'פיקים' של עבודה בקיץ. חוץ מקייטנות, המימדיון והלונה פארק – יש לא מעט עסקים, שעובדים כל השנה, אבל זקוקים ליותר עובדים בקיץ.

צפי ביריד התעסוקה לנוער פתח תקווה 2024 (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok #פתחתקווה #קניוןגדול יריד התעסוקה, בשיתוף עיריית פתח תקווה ועופר הקניון הגדול, כבר הפך למסורת - וגם הפעם, הוצעו לעשרות רבות של מחפשי עבודה צעירים, עבודות קיץ שוות, כמו עבודה במקדונלד'ס, H&M, בורגר ראנץ', ניו דלי, מימדיון, לונה פארק ועוד ועוד. "זה מרגש. סוף סוף מצאתי עבודה. עבודה ראשונה שלי", אמרה עדי בן יוסף בת ה-17 מאם המושבות. מקדונלד'ס, מעסיק הנוער הבולט - זקוק לכ-30-40 עובדים בפ"ת. בעיריית פתח תקווה מצפים שאחוז גבוה מ-600 המשרות, שהוצעו אמש לבני הנוער של העיר, יאויישו על ידם לקראת הקיץ - במהלך שגם יכוול לא רק לספק להם תעסוקה וכסף ליולי-אוגוסט, אלא גם יכול לעזור מאוד לעסקים שמשוועים לעובדים - במיוחד כאלה שחווים 'פיקים' של עבודה בקיץ. חוץ מקייטנות, המימדיון והלונה פארק - יש לא מעט עסקים, שעובדים כל השנה, אבל זקוקים ליותר עובדים בקיץ. @user79301986624745 ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

במקדונלד'ס פתח תקווה מחפשים כ-30-40 עובדים

רשת המזון המהיר מקדונלד'ס, לה יש שמונה סניפים בפתח תקוווה, החלה לראיין עובדים צעירים לקראת העבודות בקיץ. הראיונות מתבצעים בסניפים הפזורים בעיר ואחרי ראיון עבודה קצר, אך ממצה, הם מסוננים וממוינים ואלה שמתקבלים – עוברים הכשרה. שכר העבודה: 32 ש"ח לשעה, אליו מתלווים תנאים נוספים, במטרה למשוך את בני הנוער לעבוד במקדונלד'ס פתח תקווה.

עדי בן יוסף, בת 17, הגיעה ליריד – ומצאה עבודה (העבודה הראשונה שלה) במסעדת ניו דלי בקניון הגדול. "מצאתי את המקום הכי טוב עבורי", אמרה. "אני ממש שמחה שקיבלתי את ההזדמנות לעבוד ולראות הרבה מקומות עבודה, שזקוקים לבני נוער. אני ממליצה לכולם לבוא ליריד – חוויה נדירה". שיר לליז, יו"ר מועצת הנוער מטעם העירייה, שהייתה שותפה לאירוע, אמרה: "ארגנו את הכל מ-0. מצאנו את המשרות. זה אירוע חשוב לנוער – ואנחנו כאן כדי להנגיש את זה".

עשרות בני נוער ביריד התעסוקה 2024 פתח תקווה

מדריך בקיטנה או מוכר בחנות?

רוב העסקים ביריד הציעו עבודות לגילאי 16-18, בעיקר כמדריכים, מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנות, נציגי מכירות, קופאים ועוד. בין העסקים שהשתתפו רולדין, בורגר ראנץ', גולדה, שניצל בננה, בלאק, קריספי צ'יקן ניו יורק, ריבר, שפע טעמים, פריקסה, לנדוור, קייטנת אקשן על גלגלים, קייטנת משהו משלי, תמנון, המימדיון ועוד. ראש העיר רמי גרינברג הגיע אף הוא לאירוע ואיחל לבני הנוער למצוא עבודה.

"חשוב מאוד למצוא לנוער תעסוקה בימי הקיץ", אמר רועי פן, חבר המועצה וראש אגף חברה, נוער וצעירים. "הגיעו לכאן כמות מרשימה של בני נוער שמוצעות להן כאן כ-600 משרות, מכ-60 עסקים. חשוב לנו שבני הנוער לא יסתובבו ברחובות, שתהיה להם תעסוקה, שהם יוכלו לממן את עצמם ולא ליפול כנטל על ההורים. חשוב גם שיידעו את הזכויות שלהם כעובדים ומה החוק מאפשר להם".

מחפשים עובדים ועובדות ב H&M פתח תקווה

עוד ב-מהנעשה בעיר

הנביאים 17-19

חמישה ימים אחרי פינוי הגופות מהדירה בשערייה והשכנים מתלוננים: עדיין יש ריח

בלילה שבין רביעי לחמישי בשבוע שעבר, הוצאו גופותיהם של בני זוג בשנות ה-40 לחייהם, שגרו ברחוב הנביאים 19. למרות שכמעט חלף שבוע, הדיירים סובלים מגלי צחנה, שממשיכים להגיע מהדירה שבקומה השנייה. גם אחרי שנכנסו לדירה, שפכו 12 ליטר אקונומיקה וזרקו את המזרן המעופש עליו שכבו הגופות, הם עדיין מריחים את הסירחון. "הריח ממשיך להיות בלתי נסבל. מקווים שיטפלו בזה כבר".

המשך קריאה »

הכנתם כבר את התיק? כ-81,700 פותחים את שנת הלימודים במוסדות החינוך בפ"ת

בשעה זו עדיין לא ידוע עם התיכוניסטים הפתח תקוואים יתחילו ללמוד מחר (1 בספטמבר), או שפתיחת הלימודים לשנת תשפ"ה תתעכב להם בעקבות השביתה, אבל כבר עכשיו ידוע כי השנה ילמדו בעיר מספר שיא של תלמידים ותלמידות. לדברי העירייה, עשרות מיליוני שקלים הושקעו בשיפוצי קיץ, שדרוג מבנים ואבזור חדש בכיתות ובגנים. 2872 תלמידים יגידו מחר "שלום כיתה א'".

המשך קריאה »
מכוניות זק"א בפתח בניין המגורים בו נמצאו הגופות

זוועה ברחוב הנביאים פתח תקווה: שתי גופות נמצאו בדירה במצב ריקבון מתקדם

לפי דיווח של זק"א, הגופות, גבר ואישה בשנות ה-50, נמצאו ב"זירה קשה מאוד" בדירה בבניין מגורים במזרח העיר בלילה שבין רביעי לחמישי. "שכנים דיווחו למשטרה על ריח חריף שיצא מהדירה. לאחר פריצת הדלת אותרו גבר ואישה במצב ריקבון מתקדם. מתנדבי זק"א מרחב שרון פעלו בזירה בטיפול בכבוד המת בנפטרים ובאיסוף הממצאים", נמסר.

המשך קריאה »
מטה מאבק סירקין עם שר החקלאות אבי דיכטר בכפר סירקין פתח תקווה

אבי דיכטר נפגש עם נציגי מטה המאבק של סירקין, שמחו בפניו על יוזמת הסיפוח לאלעד

שר החקלאות הגיע היום למזרח העיר לפגישה, שהתקיימה בבית האריזה של החקלאי בועז כץ בכפר סירקין, שבמרכזה עמד הניסיון המחודש לספח את שטחי "סירקין הקטנה" לעיר אלעד הרחוקה, ולבניית עוד כ-4000 יחידות דיור, בנוסף על הכמות העצומה, של 12,000 יחידות דיור בשכונה העתידית "נוף ירקון", שכבר אושרה. "ניכר כי כבוד השר שותף איתנו ורתום לנושא שחשוב מאוד גם לו", מסרו מהמטה.

המשך קריאה »