גיס-אין פתח תקווה

ב-GISS-IN אם המושבות נערכים לפתיחה. מה לגבי החניה והפקקים?

אין ספק שמתחם העסקים Giss-In אם המושבות ברח' גיסין הוא אחד מהפרויקטים העסקיים המסקרנים שמוקמים לאחרונה בפתח תקווה. תושבי הסביבה והעוברים והשבים הרבים שנעים ברחוב לוטשים עיניים לפרויקט המתהווה ושואלים עצמם לא רק מתי הוא ייפתח, אלא גם איך הוא ישפיע על התנועה העמוסה ממילא ברחוב.

מתחם Giss-In באם המושבות יכיל בעיקר עסקים מתחום המזון וההסעדה, שאמורים בראש ובראשונה לתת מענה לצורך של תושבי שכונת אם המושבות החדשה בהרחבת אופציות בילוי האוכל, שהן במרחק הליכה מהבית. אבל לא מן הנמנע, שאותם תושבים יעדיפו להגיע למתחם עם רכביהם, שלא לדבר על אלה שרוצים להגיע ל- Giss-In מרחוק. זה מעלה את השאלה על הסדרי התנועה ברח' עמוס לעייפה (גם לא בשעות העומס).

מתחם Giss-In פתח תקווה
מתחם Giss-In אם המושבות פתח תקווה - אוקטובר 2021

לדברי עינת רושו, מבעלי חברת "רושו", יזמית הפרויקט, או-טו-טו אפשר יהיה לבלות במקום. "פתיחת המתחם צפויה בתחילת 2022", היא מציינת. "הפרויקט בשלב האחרון לפני כניסת החנויות. את רשימת החנויות נחשוף בקרוב".

היכן יחנו הרכבים?

"לשם כך הוקם חניון צמוד עם 70 חניות עבור הרכבים וכן אזורי חניה לאופנועים ואופניים. יש לציין כי בסמוך למתחם יש אזורי חניה נוספים, כמו זה שמול מסעדת "אחלה" וה"זול סטוק"".

רושו מציינת כי בחודשים האחרונים העירייה ביצעה הרחבה של הכביש בגיסין כולל נתיב השתלבות מרחוב פינסקר לגיסין. בנוסף נבנו מדרכות חדשות והוסדר מפרץ חניה לאוטובוסים, כך שלא יעכבו את התנועה. על המדרכות מיקמו ספסלים וצמחייה.

מתחם GISS-IN פתח תקווה
מתחם Giss-In אם המושבות פתח תקווה - אוקטובר 2021

מה לגבי כניסה ויציאה למתחם?

"הכניסה והיציאה לרכבים הינן לחניון בלבד מרחוב גיסין באותו מקום שנכנסו כל השנים (אין כאן כניסה חדשה) רק שהפעם הכל תוכנן ובוצע חדש ונגיש כולל ספסלים ועצים שניטעו לטובת העוברים ושבים לאורך המדרכה החדשה".

על שאלת השאלות, מה זה יעשה לפקקים ב"גיסין", כנראה נקבל תשובה רק לאחר שייפתח המתחם. נחכה בסבלנות.

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »