רשת מוצרי האיפור נחתה במקום הכי מסחרי בעיר וכבר אתמול (מוצ"ש), החנות הייתה מלאה בלקוחות מכל הגילאים, שבאו לבדוק את הסחורה החדשה – ועל הדרך גם לקבל איפור ממאפרת מקצועית. זהו הסניף החמישי של המותג, בגודל 62 מ"ר עם עיצוב חדשני, שהושקעו בו 1.5 מיליון ש"ח. למרות חנויות רבות של איפור וטיפוח בקניון – ב-NARS ממש לא חוששים מהתחרות. מוצרים ומחירים – בפנים.
טרנד האיפור המקצועי צבר תאוצה בשנים האחרונות, הרבה הודות לכוכבות רשת מובילות דיעה בתחום היופי, שגם על הדרך ממליצות על המוצרים הכי טובים בשוק, תוך כדי הדגמה. NARS, מותג בינלאומי אמריקאי בן 30 שנה, נכנס ביולי 2022 לסניף התל אביבי בקניון רמת אביב – ובפחות משנה וחצי התרחב לעוד ארבעה סניפים. חוץ מהפתח תקוואי, גם בראשון לציון, חיפה וירושלים. המותג הפך לשם דבר בקרב קהל חובבות האיפור, במיוחד בגילאים 25-35.
מה קורה ב NARS (נארס) פתח תקווה? צפו בוידאו ממוצ"ש (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)
@ptnews.tiktok מותג האיפור נארס nars פתח חנות חדשה בקניון הגדול בפתח תקווה קפצנו לבקר. #nars #איפורמקצועי #איפור #פתחתקווה #הקניוןהגדול @הקניון הגדול @Nars_Queen👩⚕️💉🩺 ♬ Chill Vibes - Tollan Kim
איפור לפני אירוע ב-300 ש"ח בלבד
NARS (נארס) פתח תקווה עשו בשבוע שעבר השקה מצומצמת למוזמנים בלבד ואת הטראפיק החזק ביותר הם קיבלו אמש במוצאי שבת, כשמאות לקוחות, רובן נשים כמובן, פקדו את החנות ובחנו את המוצרים של המותג. "הייתה דרישה חזקה מצד תושבי פתח תקווה והסביבה – לפתוח גם בפתח תקווה", אמרה לנו בסניף מנהלת השיווק של הרשת, נוי שטרית. "יש פה אוכלוסיה שמחפשת איפור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר".
בקניון הגדול יש עשרות חנויות ומותגי קוסמטיקה וטיפוח, שמתחרים ביניהם, אבל גם משלימים אחד את השני. המתחרה הבולט ביותר של נארס בקניון הגדול הוא סניף של הרשת Bobby Brown (בובי בראון), שנמצא ממש ממול. כמו בובי בראון, גם ב-NARS מציעים חוויה שהיא יותר מקנייה וכוללת גם איפור ערב מקצועי לפני אירוע, שניתן לנשים ב-300 ש"ח בלבד (בתיאום מראש), המוחזרים במוצרים. בכ-15% פחות מהמתחרים ממול.
שלושת המוצרים המומלצים של ב-NARS פתח תקווה
בנארס מציעים, לדבריהם, מחירים תחרותיים, בטח ביחס לאיכות של המוצרים. כששאלנו בחנות מה הם שלושת מוצרי האיפור, שהכי שווה לשים עליהם את העין (תרתי משמע), קיבלנו את השלישיה: RADIANT CREAMY CONCEALER (קרם קונסלייר) ב-140 ש"ח, AFTERGLOW LIQUID BLUSH (סומק) ב-155 ש"ח, LIGHT REFLECTING SETTING POWDER (פודרה) ב-175 ש"ח.
את כל המוצרים והמחירים אפשר למצוא בחנות האונליין של המותג – וממנה גם אפשר להזמין, אבל ב-NARS ממליצים לכל תושבי פתח תקווה והסביבה, להגיע לסניף בקניון הגדול ולהרגיש את המוצרים מקרוב. בחנות מסתובבות מאפרות מקצועיות, שתפקידן לאפר ולהסביר איך לאפשר – וגורמות לנארס פתח תקווה להרגיש הרבה יותר מעוד חנות איפור. אגב, בנארס מחפשים עוד מאפרות מקצועיות לצוות – אז מי שמחפשת עבודה בתחום – מומלץ שתגיע לפגישה בחנות.
טווח המחירים נע בין 95-250 ₪ במחירים אשר ברובם המכריע זהים למחירי המותג באירופה.
יעל בילט צין, מבעלי החברה ומנכ"לית לילית קמעונאות:
פתיחת חנויות המותג חשפה את הביקוש והעניין הרב סביב המותג בקרב הישראלים, שבמשך שנים נהגו לרכוש את מוצריו בחו״ל ומאז הגעתו לארץ יכולים ליהנות משירות מקצועי ע"י מאפרים מקצועיים ולקבל התאמות איפור אישיות ומדויקות.
פתיחת חנות נוספת של המותג מעידה על החוסן הלאומי של ישראל גם בתקופה הקשה הזו, ואנו סמוכים ובטוחים שהחנות החדשה תתרום יחד עם שאר העסקים בישראל להבטחת המשך הצמיחה של הכלכלה הישראלית.
לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול בפתח תקוה: "כחלק מהאסטרטגיה של עופר הקניון הגדול להכניס תמהיל של מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים ונחשקים, אנו שמחים וגאים על כניסתו של מותג האיפור הבינלאומי NARS זוהי בשורה לתושבי פתח תקוה והסביבה שנפתחת חנות חווייתית המשלבת ניחוח של חו"ל, בה ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של מוצרי איפור מהטובים בעולם".