רמי גרינברג וכיתות הכוננות

פתח תקווה מתגייסת: מאות מתנדבים נענו לקריאת ראש העיר להצטרף לכיתות הכוננות

המתנדבים קיבלו אמצעי זיהוי הכוללים מעיל עליו מודבק תג והם חולקו לצוותים ומשימות בגזרות השונות, המצטרפים לכלל הכוחות הרבים הפועלים בעיר, ביניהם: שיטור עירוני, סיירים רכובים, פיקוח, משמר שכונות ועוד. עם תחילת המלחמה, הורה גרינברג לאגף הביטחון, לקדם גם הקמת כיתות כוננות ברחבי העיר, במסגרת פעילות חמ"ל המתנדבים, המיועד לביצוע סיורים ופטרולים בשכונות השונות.

אותות המלחמה ניכרים היטב בפתח תקווה. לצד האזעקות, שנשמעו כמעט מדי יום ברחבי העיר, כולל נפילות רסיס של יירוט במוצאי שבת, רבים מתושבי העיר מתגייסים לחזק את הביטחון על ידי סיורים. בפוסט שפרסם ראש העיר, רמי גרינברג, הוא דיווח על כך שמאות מתנדבים נענו לקריאתו והתגייסו לטובת כיתות כוננות. המתנדבים, רובם ככולם בעלי רישיון נשק, חולקו לצוותים ולרכביהם הפרטיים, לאחר שעברו תדרוך והכוונה באגף הביטחון ברחוב קארו 3.

"בימים מתוחים אלה נדרש לתגבר את הנוכחות במרחב הציבורי ולהעלות את תחושת הביטחון של התושבים", מסר ראש העיר, רמי גרינברג. "לאור זאת, החלטנו להזמין את הציבור להתגייס ולסייע במשימות חשובות אלה, תוך הקפדה על הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף וההנחיות המקצועיות של אגף הביטחון, הפיקוח והחירום".

ראש העיר ממשיך בקריאתו להתנדב לכיתות הכוננות והוא מחפש מתנדבים שהם נשים וגברים מעל גיל 21, רצוי בעלי רישיון נהיגה, רצוי בעלי רכב, רצוי בעלי רישיון נשק.

רוצים להצטרף לחמ"ל המתנדבים? 

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מפגינים בצומת העיפרון. מפגינים ברחבת העירייה

מחאה והזדהות בפ"ת: הפגנה בצומת העיפרון, עצרת בעירייה – למען החטופים (וידאו)

בניגוד לערים אחרות, אצלנו לא הייתה שביתה מוכרזת של הרשות המקומית, אך התמיכה בחטופים, ביניהם ענבר הימן ז"ל, עידן שתיוי ודניאלה גלבוע הפתח תקוואים – הורגשה ברחבי העיר. מטה המחאה של פתח תקווה אירגן כ-100 מפגינים שחסמו את הצומת למשך כשעתיים בבוקר. מנגד, עיריית פתח תקווה ארגנה בבוקר עצרת תמיכה במשפחות החטופים והתייחדות עם הנופלים – אליה הגיעו כמה עשרות.

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה עצרת חטופים

נותנים חיזוק: העירייה תקיים מחר בבוקר (2.9, 9:00) עצרת הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית פתח תקווה מצטרפת לעליית המדרגה במאבק למען החזרת החטופים, זאת בעקבות ההודעה הבוקר על הירצחם של שישה מהם, שנחטפו בחיים ושהו יותר מ-330 יום בשבי. יוזמות דומות יתקיימו בערים נוספות, בהתאם להחלטת המרכז לשלטון המקומי. העירייה מזמינה את הציבור הרחב להשתתף בעצרת שתתקיים ברחבת החניון ברחוב חיים עוזר 32.

המשך קריאה »

עוד חלל בעיר: סמ"ר אלקנה נבון מפתח תקווה נהרג בהיתקלות עם מחבלים בג'נין

נבון, בן 20 במותו, היה מפקד כיתה בגדוד 906 בבית ספר לחי"ר. הכוח עליו פיקד הותקל שעה 6:00 בבוקר, בשני פעילי חמאס בולטים בגזרה, שהיו אחראים לפיגועי מטענים וירי באזור. בהיתקלות מטווח קצר חוסלו שני המחבלים, אך הם הצליחו לפגוע בו באופן אנוש ובהמשך מת מפצעיו. הכוח מביסל"ח בא לתגבר את גזרת השומרון למשך שבועיים,

המשך קריאה »