רשת הקניונים, שבבעלותה בפתח תקווה גם קניון סירקין, הולכת לקראת לקוחות שני הקניונים, עם מהלך שנועד להקל את התנועה בהם. המערכת הוטמעה באפליקציית 'מיי עופר' כבר ב-14 הקניונים הסגורים של הקבוצה ואמורה לסייע באיתור החנויות ומקומות הבילוי בהם. האפליקצייה גם תיתן הצעות ערך מוסף פרסונליות וכן מגוון אפשרויות נוספות.
לדברי איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות בקבוצת מליסרון, שבבעלותה קניוני עופר, מתבצעים בקניונים "כ-70 מיליון ביקורים בשנה. אנו קבוצת הקניונים הראשונה בישראל, שמטמיעה מערכת ניווט מהטובות והמתקדמות בעולם בכל קניוני הרשת". יש לציין כי גם לרשת קניוני עזריאלי יש מערכת ניווט באפליקציה. לדברי אנשי מליסרון באפליקציית הניווט החדש הושקעו לא פחות מ-600 אלף ש"ח.
מזהים את המיקום של המבקרים מנווטים אותם ליעד
האפליקצייה נחוצה במיוחד בקניון הגדול של פתח תקווה, המכיל מאות עסקים, הפרושים על פני שלוש קומות מסחרים, שהגישה אליהם היא ממפלסים שונים ומרחובות שונים (מוטה גור, בזל וז'בוטינסקי). גם לקוחות המבקרים באופן תדיר בקניון, מתקשים לפעמים למצוא את העסק או החנות, אותם הם מחפשים – במיוחד כשהקניון הוא דינמי, כשמדי חודש נפתחים עסקים חדשים ומתחלפים ישנים.
"המערכת מזהה בזמן אמת את מיקום המבקרים באמצעות כלים דיגיטלים מתקדמים", מוסיף בניאן. "אלו טכנולוגיות חכמות, המאפשרות למבקרים לנווט בקלות בין החנויות השונות, מקומות הבילוי והאטרקציות בקניון". לדברי בניאן, מערכת הניווט מספקת מידע עדכני בזמן אמת על אירועים ומקומות בילוי בקניון ופרסום מטורגט, מדויק ומבוסס על מיקום הלקוח והזמן בו הוא מבקר בקניון.
"המערכת נבחרה אחרי שנה וחצי של חיפושים"
לדברי אנשי מליסרון, באמצעות המערכת, ניתן יהיה להציע לשוכרים בקניונים מגוון רחב של הצעות ערך חדשניות, שיאפשרו בין היתר תקשורת עם מבקרי הקניון בהתאם למיקומם ולהעדפות הפרסונליות שלהם, כפי שיוגדרו על ידיהם, מדידה של "יחס המרה פיזי" (כמות העוברים ליד החנות מול כמות הנכנסים), ייעול הזמן המיועד לקניות ועוד. כך שהאפליקציה מיועדת לעזור גם לעסקים – ולא לרק ללקוחות.
"בחנו במשך כשנה וחצי מספר מערכות ניווט שונות, כולל מערכות מבוססות מציאות רבודה", מספר בניאן "לבסוף בחרנו במערכת ניווט של חברה בינלאומית. המערכת ידידותית למשתמש והינה מהמתקדמות והטובות שיש. היא פועלת בשדות תעופה, תחנות רכבת וקניונים בעולם – ואף מייושמת במתחמי המירוצים של פרומולה 1".
לרגל השקת אפליקציית הניווט, צפויה קבוצת קניוני עופר לצאת בקמפיין רחב לחשיפת השירות החדש באפליקציית "מיי עופר". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן – ובכיכובה של השחקנית עדי אשכנזי. הקמפיין יעלה בשבוע הקרוב, והוא יכלול בין הייתר קמפיין דיגיטל, פעילות משפענים ופרסום בקניונים.