מותג הקונספט מבית ויסוצקי, משיק סניף חדש השבוע בקניון מבית קבוצת עופר. המקום החדש יציע חוויית תה ייחודית, הכוללת מגוון משקאות מיוחדים. הקהל הרחב יוכל לצפות בתהליכי החליטה והכנת הקוקטיילים לצד אפשרות להזמנה בקיוסק הדיגיטלי. המקום משתרע כ-30 מ"ר, ומעוצב באווירה אורבנית קלילה ונעימה. הבר ממוקם בקומה P2 סמוך לכניסה לקניון מרח' ז'בוטינסקי.
T-LAB הוא מותג הקונספט של ויסוצקי. נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול, מסרה:" זוהיחנות המשלבת את חווית תרבות התה עם בר משקאות מעולמות הקולינריה והבילוי, דרך הבאת הטרנדים העולמיים בתחום".
חוויית תה חדשנית
המקום, משתרע על שטח של כ-30 מ"ר, ומעוצב באווירה אורבנית קלילה ונעימה ומאפשרת לקהל לצפות בתהליכי הכנת משקאות התה והקוקטיילים לצד אפשרות להזמנה בקיוסק הדיגיטלי. המקום ומשלב מסורות תה מגוונות, ולא רק את סגנון התה הבריטי, אלא גם אלא שילוב טרנדים מהמזרח הרחוק דרך האורבניות הניו יורקרית כחלק אינטגרלי מחוויית השתייה הכוללת.
כל המשקאות ב T-LAB מבוססים על תה, וחומרים טבעיים וטריים ללא חומרים משמרים. התה נחלט במקום, מועבר לחביות ומשם נמזג בברזי בירה, והופך למשקה מרענן, עם מגוון רחב של מתכוני תה ייחודיים הנרקחים למשקאות חדשניים וטעימים. הכוסות במקום ניתנות לשימוש.
להכיר לציבור הישראלי את עולם התה
שלום זידלר, יו"ר ובעלים של קבוצת ויסוצקי אמר כי: "ויסוצקי מביאה את המהפכה הבאה בעולם התה. לפני כ- 25 שנים, כשפתחנו לראשונה את בית התה מטרתנו הייתה לחשוף את הציבור הישראלי למגוון הרחב שיש לתה להציע: הטעמים, הצבעים, הערכים הבריאותיים וסוגי התה השונים.עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל, ומכיל כ-220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים