למרות ה-5:1 הלא נעים-לא נורא ביום שלישי בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים, בהפועל ממשיכים במלאכת גיוס הכספים והספונסרים לקראת העונה הקרובה. 2500 מנויים חברי "עמותת הכחולה", כבר הכניסו 3.7 מיליון ש"ח למועדון. בהפועל מצפים לכ-4000 מנויים שיימכרו עד תחילת העונה. חברת אספקת כלי העבודה תקבל לוגו מאחורה. איזה לוגו יהיה על חולצות השחקנים מקדימה?
דרבי קבוצות האוהדים ביום שלישי, למרות שנערך רק גביע הטוטו, לימד פחות על הכדורגל של הפועל פתח תקוה והפועל ירושלים, אלא יותר על הקהל שמלווה את שתי הקבוצות. בעוד הירושלמים הביאו כ-450 אוהדים שרופים, הפועל לא אכזבה עם כ-2,000 משלה. אבל מה שבלט לעין ולאוזן, שבדקות הסיום, למרות התבוסה, הקהל הכחול תמך בשחקנים עד שירדו מהדשא. זה באמת לא רואים בכל קבוצה – גם לא בכל קבוצת אוהדים.
צפו: אוהדי הפועל מעודדים בסיום ה-5:1
בליגה של הגדולים גם במנויים
3,200 האוהדים שרכשו מנוי לקראת עונת החזרה של הפועל לליגת העל, מהווים שיא של כל הזמנים למועדון הכדורגל הוותיק. "בתקופה שלנו אוהדי הפועל פתח תקוה היו ממלאים את אצטדיון האורווה בכל משחק בית לפחות ב-7500 צופים", מספר לפתח תקווה NEWS, שחקן העבר יוסי שושני, ששיחק בקבוצה בתחילת שנות ה-90' המוצלחות. "אבל גם אז לא היו כל כך הרבה מנויים – כי הרוב קנו כרטיסים".
פרט לקבוצות הגדולות בישראל (התל אביביות, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים), מדובר בכמות המנויים הגדולה ביותר בליגת העל, יחד עם מכבי נתניה. במועדון מצפים כי לקראת תחילת משחקי הליגה, ובדומה לעונה שעברה, תעלה משמעותית כמות המנויים, כאשר היעד, לפי גורמים במועדון הוא לפחות 4,000 אוהדים שיירכשו מנוי עד תחילת העונה.
TWO NIL OUT - בראנד אספקה טכנית IN
בכל הנוגע לגיוס הספונסרים של המועדון, ההסכם עם הספונסר TWO NIL, חברה אמריקאית לניהול מותגים, שתמכה בקבוצה בשנים האחרונות, תמורת החסות הראשית במרכז החולצה – הסתיים ולא יחודש. במקומם, הקבוצה מחפשת ספונסר ראשי, כאשר בימים אלו מתנהלים מגעים עם מספר גופים עסקיים.
היום (שישי) הודיע המועדון על ספונסר חדש, שיופיע בגב החולצה – החברה הפתח תקוואית "בראנד אספקה טכנית", ספקית כלי העבודה, שיושבת בצומת סגולה ברח' הירקונים 37. היא תחליף את עמי ב.ס.ר סיטי, שהייתה על גב חולצות השחקנים בעונה שעברה. גורמים בעמי ב.ס.ר סיטי דיווחו כי עדיין מתקיימים מגעים בנוגע להמשך חסות מול הפועל פתח תקווה גם בעונה הבאה.
קשר משפחתי: הפועל פתח תקווה ובראנד אספקה טכנית
בבראנד אספקה טכנית מאוד מרוצים מהעסקה, בעיקר בגלל הקשר המשפחתי שיש למותג כלי העבודה הפתח תקוואי למועדון הפועל פתח תקווה. "אבי, ציון, הוא פתח תקוואי בדם ואוהד שרוף 50 שנים", סיפר לנו לאחר העסקה, נדב סלהוב, מנכ"ל בראנד. "שיחקתי במחלקת הנוער ואפילו זכינו בגביע המדינה עם ילדים א' ב-2010. אחריכה פציעה הרסנית – עזבתי. גם אחי שיחק במחלקת הנוער. שנינו נעצרנו בבוגרים ועברנו לעבוד בעסק המשפחתי".
"מבחינתנו, בפן האישי, זה סוג של סגירת מעגל מרגשת", הוסיף נדב. "אנחנו שמחים לעזור להפועל פתח תקווה להגדיל תקציב ולהצעיד את הקבוצה שלנו קדימה". נדב מספר שאביו, ציון, אוהד הפועל עשרות שנים, חינך את ילדיו להצלחה, לנתינה ולאהבת הזולת. ציון: "נדב היה כוכב כדורגל עד הנוער. כולם ״רדפו״ אחריו – אשדוד, טובורג, מכבי פ״ת, תל אביב. הוא נשאר בהפועל פתח תקווה נאמן – עד הפציעה ההרסנית".
בראנד הקימה את החנות הענקית שלה בסגולה כבר ב-2008, מאז הם מוכרים בה כלי עבודה מקצועיים לבעלי מקצוע וגם לקוחות פרטיים. במפרט שלהם מאות מוצרים כמו כלי עבודה חשמליים, כלים פנאומטים, כלי עבודה ידניים, ציוד ריתוך, ציוד גינון. "חלק מהמוצרים אפשר למצוא רק אצלנו ואנחנו גם עושים כמובן מכירות אונליין", מציין נדב.
בבראנד מתבססים מאוד על המכירות אונליין, עם 10 נציגי מכירות, מה שהופך אותם לסוג של KSP עבור מכשירי עבודה חשמליים לבעלי מקצוע – ואת המותג שלהם לנחשב מאוד בתחומם.
גם ישראטויס מוסך מרכז שירות כחול לבן - בפנים
בהפועל גם דיווחו החודש על סגירות עם שני ספונסרים בעסקאות קטנות יותר. הראשונה היא עם חברת המשחקים "ישראטויס", שכנה שיושבת באיזור התעשייה ברקן והשנייה עם "מרכז שירות כחול לבן", מוסך שנמצא ברח' הרכב 11 באיזור התעשייה סגולה. בימים הקרובים צפויים להודיע במועדון על למעלה מ-10 נותני חסות לעונה הקרובה.
חדש בהפועל פתח תקווה: מנוי דיגיטלי באפליקציה
עד שליגת העל תיפתח ב-26.8 במשחק הכי קשה שיכול להיות, בחוץ מול מכבי חיפה, הפועל פתח תקוה צפויה לשחק בגביע הטוטו מול הפועל תל אביב בחוץ (5.8, 19:30) ומול מ.ס. אשדוד בבית (12.8, 20:00). משחק הבית הראשון, שצפוי להיות מפוצץ באוהדי הפועל פתח תקוה, אם יחזרו עם ניצחון מסמי עופר, יהיה במחזור השני נגד בני סכנין ב-2.9.
בהפועל פתח תקוה הלכו עוד צעד לעבר האוהדים, כאשר השיקו לראשונה במועדון את אפליקציית הפועל פתח תקוה, אשר משמשת גם כמנוי של אוהדי הקבוצה. כל מה שאוהד צריך לעשות זה לרכוש מנוי ואז כבר יהיה לאוהד ברקוד קבוע על צג הסלולר באפליקציה, שיאפשר לו כניסה מיידית, חלקה ובטוחה לתוך האצטדיון. לא צריך כרטיסים יותר.
את האפליקציה תוכלו להוריד דרך חנויות האפליקציות (גוגל פליי ואפסטור), בקישור הבא:
למשתמשי אנדרואיד: bit.ly/44HsuDQ
למשתמשי אייפון: bit.ly/3YaJHTP