לאחר כמעט שנתיים של הכנות והקמה ועם הרבה מאוד ציפייה (וגם מסתורין), נפתח על הציר הכי מרכזי בעיר, בית כלבו יוקרתי, יחיד מסוגו בישראל. הרשת החדשה, שתוכננה במשך כמעט עשור על ידי חיים סקאל מקבוצת סקאל, בעלי הדיוטי-פרי, מביאה הפעם ניחוחות של חו"ל, גם מחוץ לשדה התעופה. מי שיגיע לחנות ימצא מוצרי אופנה, טואלטיקה, בית ועוד משלל מותגים מובחרים.
על הפתיחה הצפויה של אחת מהחנויות המסקרנות ביותר בפתח תקווה, דיווחנו לכם לראשונה ובאופן בלעדי כבר לפני יותר מחודשיים, כשהשלט הענק LOVE נתלה לאורך החנות על הציר העמוס של ז'בוטינסקי. מאז, בוצעו עבודות קדחתניות בחנות הענקית, הנמצאת במתחם עמי ב.ס.ר סיטי וכוללת לא פחות מ-1500 מ"ר המתפרשים על פני שתי קומות.
צפו: איזה מותגים אפשר יהיה למצוא ב-LOVE פתח תקווה?
בא לכם להוסיף רכב חשמלי לשופינג?
במהלך החודשיים האלה הצצנו מדי פעם פנימה וראינו איך החנות, בה הושקעה 25 מיליון ש"ח, הולכת ומתמלאת החל ממוצרי אופנה ואקססוריז של כ-20 מעצבי-על מהעולם וכלה במתנות יוקרה, כמו מתכשיטי יהלומים וזהב, דרך בשמים וקוסמטיקה ועד רכבים חשמליים. כן, אפילו רכב חשמלי של פיאט, שמוצב בכניסה, אפשר לקנות (או יותר נכון להזמין), כחלק אינטגרלי מהשופינג.
סקאל, שהוקמה על ידי סולי סקאל, אביו של חיים סקאל, הייתה הראשונה שהביאה לישראל את מותגי טומי הילפיגר, ראלף לורן, נאוטיקה, דונה קארן ועוד. לצד הנציגויות הבלעדיות שקיבל סקאל על המותגים, יימכרו ב-LOVE עוד 18 מותגי-על שייובאו על ידו ביבוא מקביל: אלכסנדר מקווין, דיסקוורד, A GOLD, מונקלר, דולצ'ה וגבאנה, קום דה גרסון, ז'יבנשי, בוטגה ונטה, ברברי, איב סן לורן, גוצ'י, פראדה, אוף ווייט ובלנסיאגה.
סקאל עושים "קאמבק"
יואב בסן, המשמש כמנכ"ל חברת "סקאל אחזקות", אמר לנו אתמול, בעודו נמצא בהכנות הקדחתניות לפתיחה, כי הוא מצפה לתנועה רבה בחנות. "המטרה שלנו הייתה לייצר מותג שיהיה אהוב בכל העולם. LOVE הוא משהו שכבר תוכנן לפני עשור והביצוע בפועל קרה בשנתיים האחרונות. בחרנו כאן בפתח תקווה כי מצאנו מיקום על ציר תנועה אסטרטגי ומרכזי".
כזכור, קבוצת סקאל נקלעה לקשיים לפני שנים, בעיקר בעקבות האינתיפאדה ה-2, מה שבסופו של דבר אילץ את סולי הסב, למכור את נכסי הקבוצה לאורך השנים – לקבוצת בריל, פקטורי 64 וגם למיליארדר טדי שגיא, לו מכר את הדיוטי פרי. LOVE הוא למעשה סוג של "קאמבק" עבור סקאל, שחוזרת חזק מאוד לזירת האופנה והמותגים בישראל.
"הבאנו לפה משהו ייחודי וראשוני", סיפרה לנו בחנות, שלי סקאל, בתו של חיים, שפיקחה על הסידורים האחרונים ב-LOVE לפני פתיחת הדלתות ללקוחות. "מעבר לכל המוצרים והמותגים שאפשר יהיה למצוא רק כאן, לאב זה מקום של נתינה ואהבה. 10 אחוזים מכל קנייה שתבצעו כאן תהיה מיועדת לתרומות, זאת בנוסף לקיר תרומות שאפשר דרכו לתרום לנזקקים".