פרויקט מגורים חדש במרכז פתח תקווה

מחזקים את מרכז פ"ת: תכנית התחדשות עירונית עם 376 דירות הופקדה בעיריה

מגדלי מגורים ענקיים בפתח תקווה, מעצבים את פני העיר, או יותר נכון את קו הרקיע שלה. אלא שהם בדרך כלל מוקמים באיזור השכונות כמו אם המושבות ונוה גן.

היום התבשרנו כי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז, הפקידה תוכנית די גרנדיוזית להתחדשות עירונית במרכז בפתח תקווה. ריכזנו כמה שאלות ותשובות:

מדובר על כ-10 דונם בתחום הרחובות זבוטינסקי-אורלוב-קרול-רופין – על תוואי הרכבת הקלה שעתידה לעבור באיזור.

376 יחידות דיור שייבנו ב-3 מגדלי מגורים בעלי כ- 35 קומות כל אחד. בחישוב פשוט, כ- 1500 תושבים יגורו בפרויקט. מתחת למגדלי המגורים ייבנו קומות משרדים בהיקף של כ-3500 מ"ר וקומת קרקע מסחרית.

לפי התוכנית, כן. כ-113 יוקצו לטובת דירות קטנות בשטח כולל של 75 מ"ר.

התוכנית מקצה כ-2.3 דונם שטח ציבורי לטובת בית ספר וכן שלושה גני ילדים בתחום מבני המגורים.

זה האיזור. בתים ישנים קטנים יהפכו למגדלי ענק חדישים?

גיא קפלן, מתכנן מחוז המרכז במינהל התכנון של העיר מסר כי "התוכנית נגזרת מתוכנית המתאר שזיהתה את המרחב להתחדשות עירונית והעצמת זכויות הבניה לאורך ציר הרכבת הקלה, הקו האדום".

התוכנית הינה ביוזמת 'נדלן חכם' ונערכה ע"י משרד צפור אדריכלים ומתכנני ערים.

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »