המומנטום הספורטיבי לא נעלם מעיני המפרסמים: מוליכת טבלת הליגה הלאומית, שניצחה 10 מתוך 12 משחקיה בחודשיים האחרונים, חתמה הסכמי חסות עם פלאפון, חברות הנדל"ן מקמל מפתח תקווה ורם אדרת מראש העין, רשת הסופרים קשת טעמים וחברת הבנייה BST, לה מספר פרויקטים בעיר. במקביל, ONE פרסם כי במכבי פ"ת נשקלת העברת בעלות למאירי. לוזון: לא היו דברים מעולם.
בהפועל פתח תקווה מנצלים את התקופה הנהדרת שעוברת על הקבוצה, כדי לעשות עסקים והשבוע התבשרנו כי מעגל הספונסרים התרחב עם עוד חמישה מותגים, ששלטיהם יתנוססו על מסכי הלד במשחקים. בקבוצה מצפים שהעלייה לראשות הטבלה (והעקיפה של היריבה העירונית, מכבי פתח תקווה), תמשוך אוהדים רבים למשחק הבית הקרוב, מול הפועל ניר רמת השרון (מחר, 14.2, שעה 19:00).
בהפועל פתח תקווה מדווחים כי הם כבר חצו את קו 2400 המנויים, זאת בנוסף ליעד ה-2 מיליון ש"ח, שגוייסו מחברי עמותת האוהדים "הכחולה. מספר מנויים זה מעמיד אותם במקום השישי בכדורגל הישראלי, אחרי מכבי חיפה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ומכבי נתניה.
במידה והקבוצה תמשיך לשמור על המומנטום ותתמודד על קרב העלייה, מצפים בהפועל פתח תקווה, יחד עם הכניסה לאביב, לפלייאוף ולמשחקי ההערכה, כי קהל אוהדים רב גם יגיע מקוני כרטיסים וממחלקות הנוער (שחקנים ובני משפחותיהם). יש לציין כי מחירי המנויים, המשולבים עם הצטרפות לעמותה, נמכרים במחיר המלא, למרות שעברנו יותר ממחצית עונה.
בהפועל פתח תקווה מצפים מחר לפחות ל-3,000 כחולים ביציעים, כאשר מחירי הכרטיסים יעמדו על 50 ש"ח למבוגר, ו-25 ש"ח לנוער עד גיל 18, נשים, חיילים, אזרחים ותיקים, סטודנטים ובעלי תעודת נכה. ילדים עד גיל 3 – ללא תשלום. ההפנינג הכחול עם הפעלות לילדים, איפור, בלונים, מוסיקה והרבה שמח ייצא לדרך החל מהשעה 18:00 במבואה ליד חנות האוהדים.
היריבה העירונית, מכבי פתח תקווה, תתמודד מחר בחוץ (ברמלה, 19:00) מול מכבי קביליו יפו, כשברקע עומד הפרסום באתר ONE, לפיו החלו להתנהל מגעים שקטים להעברת השליטה בקבוצה בין אבי לוזון לבין רואה חשבון אלעד מאירי, אוהד ותיק של הקבוצה, בנו של מאמן הכדורגל משה מאירי ואחיו של עו"ד מורן מאירי, היועץ המשפטי של מכבי ת"א. לוזון מכחיש ואמר ל-ONE: “לא היו דברים מעולם”.