מרכז העסקים החדש, שבלב פתח תקווה, החליט להוריד את ה"דן טאון" ולהישאר רק עם "עמי ב.ס.ר סיטי", כששם המותג, שמורכב משתי היישויות שלו: קבוצת "עמי גרופ" ושמו של מתחם המשרדים – ב.ס.ר סיטי. הסיבה: לטענת הנהלת המתחם, תושבי העיר מזהים את שם המתחם יותר כ"ב.ס.ר סיטי", מאשר "דן טאון". אבי יוגב: "מהלך שיווקי עם בשורה לתושבי העיר".
במהלך השנה האחרונה סיקרנו בעשרות אייטמים את התפתחות מתחם ב.ס.ר סיטי (משרדים) ומתחם "דן טאון" (המרכז המסחרי מתחתיהם) – פרויקט ששינה וימשיך לשנות את פני העיר פתח תקווה, לא רק מבחינת קו הרקיע של הבניינים, אלא גם ובעיקר בהיבט המסחרי, תעסוקתי וגם תחבורתי. בכל אייטם, הקפדנו להוסיף את "דן טאון" לשם המותג, גם אחרי שקבוצת "עמי גרופ" (לשעבר "קבוצת עמי בוטיק", רכשה את המתחם בכחצי מיליארד ש"ח, כפי שדיווחנו בנובמבר 2022.
מעכשיו אמרו: עמי ב.ס.ר סיטי בלי דן טאון
יש לציין כי שכש"עמי גרופ" רכשה את הזכויות על המתחם מקבוצת "הכיכר הלבנה", שם המותג היה באופן ברור ומובלט "דן טאון" – הן בשילוט והן באתר האינטרנט של המתחם, שהדומיין שלו עדיין dantown.co.il. לאחר הרכישה החליטו להשאיר את ה"דן טאון" ורק להוסיף לשם את המילה "עמי", כך ששם המותג השתנה ל"עמי דן טאון". אגב, בכל המרכזים המסחריים בבעלות "עמי גרופ", כולל הנוסף בפתח תקווה (באם המושבות), מתחילים עם "עמי" בשם המותג – וכך גם מעכשיו "עמי ב.ס.ר סיטי".
שם המותג החדש לא ממש 'תפס' בקרב תושבי העיר והסביבה שנוהגים עד היום לקרוא למתחם "דן טאון" (לפעמים גם טעות – דאון טאון), או "ב.ס.ר סיטי", שזהו שם מתחם המשרדים, שהלוגו שלו מתנוסס מבחוץ על הקומות הגבוהות של המגדלים. לטענת הנהלת המתחם, השם שהשתרש יותר הוא "ב.ס.ר סיטי" – ועל כן הוחלט להוריד את "דן טאון" מהשם ולהישאר עם "עמי ב.ס.ר סיטי".
מחליפים את השילוט, מחליפים את החולצות
תהליך שינוי המיתוג החל כבר לפני כחודש, אז הוא נעשה בעיקר ברשתות החברתיות, עם החלפת הלוגו בפייסבוק, באינסטגרם ובטיקטוק של המתחם. לדברי ההנהלה, בזמן הקרוב יושלם תהליך שינוי שם המותג והוא יכלול החלפת השילוט במתחם, קמפיין שילוט חוצות מחודש, החלפת כתובת אתר אינטרנט ובהמשך גם החלפת הלוגו על מדי קבוצת הכדורגל של הפועל פתח תקווה, לה המתחם נותן חסות.
מהלך זה כמובן גם יחייב את העסקים לשנות את שם המותג על פרסומיהם ולהוריד ממנו את "דן טאון", הן בדיגיטל והם באופליין, בשלטי חוצות ועוד. יש לציין כי המהלך נעשה בצורה עצמאית על ידי הנהלת המתחם, מבלי לשתף את העסקים, שלא ידעו על המהלך עד שהוא קרה. מבחינת בעלי עסקים עמם שוחחנו, אין להם עמדה לגבי שינוי שם המותג – "כל מה שיכול לעזור לשווק את המתחם – אנחנו בעד", אמר לנו אחד מהם, שהביע את התחושה הכללית.
המתחם הענק, שגודלו 27 אלף מ"ר (שמעליהם 40 אלף מ"ר משרדים, שאמורים להתאכלס ב-15 אלף עובדים בשנתיים הקרובות), מכיל בתוכו כ-80 עסקים עם תמהיל מגוון של מסעדות, דוכני אוכל, חנויות של רשתות אופנה, ספורט, סופר, חנויות סטוק – ועוד.
הלוקיישן יהפוך להיות אטרקטיבי אף יותר – כאשר הרכבת הקלה, שתחנה של הקו האדום שלה צפויה לעצור מרחק 20 מטרים מהמתחם, תחל לפעול, על פי ההערכות, בעוד קצת יותר מחודשיים."אני מברך על המהלך השיווקי ומשוכנע שהוא יעזור להטמיע את המתחם בלב תושבי פתח תקווה והסביבה", מסר אבי יוגב, מנהל עמי ב.ס.ר סיטי. "אני מקווה שהמהלך יביא בשורה של שינוי אמיתי בענף המסחר בעיר".