לאירוע ההשקה, שנערך אתמול, הגיעו אנשי הרשת, יחד עם הבעלים בכבודו ובעצמו, לקביעת מזוזה, לצד כיבוד קל, שתייה וברכות. בחנות, שנפתחה על רח' השחם, 100 מטרים מהמתחרה שבצד השני של הכביש, מבטיחים מחירים תחרותיים לא פחות ובונים על קהל לקוחות קבוע וחדש מפתח תקווה והסביבה, שמחפש קניית מוצרי חשמל שלא תקרע לו את הכיס.
זהו הסניף ה-25 של הרשת והיחיד בפתח תקווה, לאחר סניף ישן בסגולה, שנסגר לפני מספר שנים. למי שלא מכיר, אבי סופר, הוא ה"רמי לוי" של מוצרי החשמל, לא רק מבחינת המיתוג האישי, שמקרין על המיתוג העסקי, אלא גם מבחינת אטרקטיביות המחירים, שנובעת ממדיניות "נטולת אינטרסים", של רשת פרטית, שאינה יבואנית של המוצרים וגם בחיסכון שמתבטא בסניפים פיזיים קטנים יחסית והוצאות שיווק ופרסום צנועות.
צפו באירוע ההשקה של אבי סופר פתח תקווה דן טאון
רואים פוטנציאל בפתח תקווה
הכניסה של הרשת למתחם "עמי דן טאון", יוצרת ציפייה אצל סופר, שלמרות חגיגיות של ההשקה, עסק בעצמו תוך כדי במכירה של מכונת כביסה לאחד מהלקוחות הראשונים. סופר זיהה בלוקיישן פוטנציאל מסחרי רב. "אנחנו יודעים שיש בפתח תקווה הרבה קליינטים שיירצו לקנות מוצרי חשמל במחירים זולים. אי לכך, קיבלנו החלטה בהנהלה לפתוח את המקום".
סופר מודע לתחרות עם סניף מחסני חשמל, שנמצא מרחק הליכה, בצד השני של ז'בוטינסקי וגם הוא נפתח לאחרונה. "אנחנו יותר זולים מכולם. כולל ממחסני חשמל", אמר. איציק בר, מנהל הסניף, הוסיף כי "יש אוכלוסיית קונים טובה בפתח תקווה, מעבר לזה שהיא עיר מפותחת ומתפתחת. זאת הסיבה שהשקענו בסניף את מיטב כספינו".
150 מ"ר, 500,000 ש"ח השקעה
בסניף, שגודלו כ-150 מ"ר, הושקעו כחצי מיליון ש"ח, מתוך הבנה שהמיקום האטרקטיבי בו חולפות אלפי מכוניות ועשרות אלפי אנשים (וזה רק יגדל כשהרכבת הקלה תתחיל לפעול) מד יום, ימשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים.
בסניף אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרי חשמל ממותגים מובילים: תנורים, מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, שואבי אבק, מזגנים, טוסטרים, קומקומים חשמליים וכמובן טלוויזיות בגדלים שונים (עד 86 אינץ'). תקופת הקורונה האיצה את מכירות האונליין, כמו כל רשת קמעונאית וכמובן גם באבי סופר בונים על האינטרנט, אבל גם הם אומרים שאין תחליף להגיע לסניף ולקבל שירות מקצועי מאנשי המכירות.