ביקרנו במקום במוצ"ש וגילינו מאות קונים (בעיקר קונות), שהגיעו לבדוק את שלל המוצרים, שמציעה הרשת הספרדית הבינלאומית, השייכת לתאגיד "אינדיטקס" (הכולל גם את זארה) ועל הדרך גם לפנק את המלתחה עם מתנה יפה לחג. החנות, הנמצאת בקומת הקרקע של הקניון (היכן שהיו א.ל.מ. לפני שהם ירדו למטה), משתרעת על 500 מ"ר בהם הושקעו 3 מיליון ש"ח. מה לגבי המחירים?
לפני שלושה וחצי חודשים, אנחנו היינו הראשונים לדווח, כי מותג האופנה הספרדי סטרדיווריוס (Stradivarius), מתכונן לנחות בפתח תקווה ולפתוח חנות דגל, בולטת בנוכחותה, בקניון הגדול. ועכשיו, לאחר יותר מ-100 ימים ובפתח חג הסוכות הבא עלינו לטובה, החנות פחתה את שעריה להמוני קונים, שמילאו אותה ויצרו תורים גדולים בקופות.
צפו: המונים בפתיחת החנות סטרדיווריוס (Stradivarius)
האם זאת רק התלהבות של ההתחלה? ימים יגידו. רשתות האופנה המקומיות והבינלאומיות נמצאות בפריחה בישראל, אבל בעיקר בגלל תקופת הקורונה, לפעמים יש יותר מכירות באונליין ופחות נוטים לבקר בחנויות הפיזיות. מהביקור קיבלנו את הרושם כי סטרדיווריוס עושה הכל כדי שיהיה לכם כיף להגיע לחנות, שם תמצאו מגוון רחב של בגדי אופנת נשים: יציאה, ספורט, קז'ואל, נעליים ואקססוריז.
לגבי המחירים, על פניו הם נראים אטרקטיביים, בטח ביחס לאיכות והניראות שלהם. למשל: מגפוני סטרצ' עם עקב פלטפורמה ב-269 ש"ח, חולצת סריגים ב-109, ג'קט עור ב-299 ועוד. יחד עם זאת מצאנו מספר תלונות על המחירים בפייסבוק (ביחס קטן למספר המגיבות), כמו: "ציפינו להנחה בפתיחה", "עדיף ללכת לסניפים של החנויות האלה בחו״ל כי בארץ הם גונבים מלא כסף על מוצרים!", "מחירים מאוד יקרים לעומת חו"ל, מבאס".
רוב התגובות היו דווקא חיוביות ובעיקר הביעו התרגשות מהכניסה של המותג לפתח תקווה, שגם ניכרה בקרב מבקרי החנות במוצ"ש. זהו הסניף השישי של הרשת בישראל (אחרי תל אביב, אשדוד, ראשון לציון, רמת גן, חדרה ורעננה), כשלרשת יש סך הכל מעל 900 חנויות ב-62 מדינות בעולם.