אחת מחברות המענה האנושי המובילות בישראל, עברה לאחרונה למשרדים חדשים וחדישים במתחם העסקים הגדול של פתח תקווה. בזמנים בהם עסקים רבים משתמשים בשירותי "קול סנטר" חיצוניים, לא מפתיע שהחברה פורחת ומחפשת להתרחב. ביקרנו במטה המרכזי של החברה, בו יושבת ההנהלה, שמפעילה יותר מ-200 נציגי שירות ברחבי הארץ, שאיך לא, עובדים מהבית.
מגדלי הענק של ב.ס.ר סיטי ממשיכים להתאכלס בעסקים חדשים ואחת הראשונות לתקוע יתד, היא חברת CALLBIZ (קולביז), היושבת במגדל T בקומה ה-24, לשם עבר המטה מרחוב מגשימים בעיר. ביקרנו השבוע במשרדים, ששטחם כ-420 מ"ר וגילינו מקום עבודה עם ספייס ותחושה פתוחה, שמשתלבת מצוין עם המרפסות המשקיפות ללב העסקי של העיר.
צפו: המשרדים החדשים של CALLBIZ בב.ס.ר סיטי פתח תקווה
בקולביז כל נציגי השירות עובדים מהבית
במשרדים פגשנו את ענת מאור, מנכ"לית קולביז, אושרית פסחוב, מנהלת משאבי האנוש ואת נדב כהן, ראש צוות בחברה, שסיפר על המקום החדש. "שמח שעברנו למקום גדול יותר, מרווח יותר", אמר לנו. "הספייס הזה מאפשר חשיבה ועבודה טובה יותר". מעבר לכך ש-CALLBIZ תמיד מחפשת ראשי צוות ומנהלים טובים לחברה, הגיוס המשמעותי הוא לצוות נציגי השירות.
"יש לנו כ-נציגי שירות בכל רחבי הארץ", סיפרה פסחוב. "כולם עובדים מהבית במשמרות גמישות. יש תנאי שכר טובים בונוסים למצטיינים". למי שעובד מהבית, נדרש אינטרנט מהיר ומחשב טוב. אנחנו כמובן נותנים עדיפות לבעלי ניסיון במרכזים טלפוניים. המשרות שלנו גם מתאימות לסטודנטים ויש יתרון למי שמגיע עם ידע בשפות נוספות".
הון אנושי למענה אנושי
קולביז כבר פעילה 13 שנים. את מנכ"לית החברה, מאור, פגשנו על המרפסת הגבוהה. "היום קשה מאוד לעסקים לגייס עובדים לתפקידי Call Center ובדיוק בגלל זה הם פונים אלינו כדי להוציא את זה החוצה", היא מתארת את מצב השוק. "אנחנו מספקים להם את מכלול השירותים בעולמות ב-Call Center, שנותנים עבורם מענה ופתרון כולל".
למה כדאי לעבוד אצלכם?
"קודם כל תראה את המקום ואת הנוף. יש פה DNA ארגוני שהוא מדהים. יש פה אנשים יוצאים מהכלל. ערכיים מאוד. אנחנו דואגים להשקיע בהון האנושי של העובדים שלנו. אנחנו נותנים מוצר שהוא בצמיחה ואנחנו כל הזמן מתרחבים".