ביקרנו אתמול בחנות, שנפתחה רק השבוע וכוללת את שני מותגי האופנה הבינלאומיים. בהקמת החנות, שגודלה כ-200 מ"ר, הושקעו כמיליון שקל ואפשר למצוא בה פרטי לבוש מגווונים, בעיקר לגברים, אבל גם לנשים וילדים. בחנות בונים על אנשי ההייטק במתחם, שיחפשו אופנת קז'ואל, שתתאים להם למשרד ולפגישות עבודה. מוטי אביקיסר, מנהל הרשת: "נלביש את פתח תקווה".
אל מתחם דן טאון, מקבוצת עמי בוטיק סנטר, שהעסקים בו צצים כפטריות אחרי השמש הקופחת של אוגוסט, הצטרף השבוע מותג חדש, או יותר נכון צמד של מותגים: מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ומותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR מבית אקסטרה ריטייל (מקבוצת רבוע כחול), של היזם מוטי בן משה.
חובבי המותגים מריחים חנות מהסוג הזה מקילומטרים, ריח בינלאומי, שדי מאפיין את המתחם שמכיל מותגים גלובליים כמו דקטלון, שכבר נפתח והמסעדה האיטלקית המדוברת EATALYA (שייפתח רק לקראת ינואר).
צפו בביקור בחנות G-STAR ו-GANT ב"דן טאון" פתח תקווה
אין תחליף לפיזי
החנות אמורה לשרת (כמו רוב העסקים בדן טאון), בעיקר את 15 אלף העובדים ועוד אלפי מבקרים, שאמורים לפקוד מדי יום את ב.ס.ר סיטי, מתחם העסקים, ההולך ומתאכלס. בחנות פגשנו את מוטי אביקיסר, מנהל המותגים בישראל, שהראה לנו את הסחורה החדשה, שהוא מקווה שתלביש הרבה פתח תקוואים. "יש לנו חנויות שהם או גאנט או ג'י-סטאר. זאת החנות היחיה שמשלבת את 2 המותגים", הוא מספר על הרשת, שהסניף הפתח תקוואי, הוא ה-8 שלה במספר.
בחנות אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרים, שנמצאים גם באתרי הבית הישראלים של המותגים וניתנים לרכישה אונליין, אבל אביקיסר, מצפה שהחנות הפיזית תוציא את האנשים מהמחשב, כדי שיחושו (וגם ימדדו) את המותגים, כי לזה אין תחליף. המוצרים בעיקר ממוקדים לאופנת גברים (חולצות פולו/T/מכופתרות, מכנסי יציאה, כובעים ועוד) וגם ג'ינסים איכותיים ומעוצבים של המותג G-STAR RAW.
1+1, לא כולל ג'ינסים
בגזרת הנשים והילדים, שפחות מוכרת עובר מותגים אלה, גם כן יש מבחר יפה של מוצרים איכותיים כמו חולצות אלגנטיות, שמלות וחצאיות, גי'נסים קצרים וארוכים וגם אקססוריז וגרביים לנשים וכן קולקציית קיץ מרעננת של בגדי ילדים, בגדי תינוקות, בגדי ים והלבשה תחתונה.
המחירים, מן הסתם, הם לא של התחנה המרכזית ואם ניקח את הג'ינסים כמדד, נמצא שם מחירים הנעים בין 250 ל-500 ש"ח ב-GANT ובין 250 ל-2500 ש"ח לג'ינס של G-STAR RAW.בחנות מבליטים את המבצע של 1+1 (קנה אחד והזול בחינם), שתקף לכל מוצרי קולקציית הקיץ ואינו כולל את הג'ינסים היוקרתיים של G-STAR.
"אנחנו בונים על הלוקיישן של דן טאון", אומר אביקיסר. "יש פה קהל גדול של עובדי משרדים, שיחפשו כאן אופנה וביגוד איכותיים, שיכול לשמש אותם לפגישות עבודה ולפגישות עסקים. הבגדים שלנו קורצים לאנשי הייטק, לנשים שמחפשות בגד לעבודה, אבל גם לפנאי. אני קורא לאנשים לבקר בחנות. המטרה שלנו היא להלביש את פתח תקווה במותגים שלנו".