המגזין היוקרתי פורבס, הידוע בין היתר בדירוג המיליארדרים השנתי שלו, בחר בפעם החמישית ברציפות את חברת ההייטק קלאודינרי מפתח תקווה כאחת מ-100 חברות הענן המובילות בעולם. פורבס מפרסם דירוג שנקרא "Forbes Cloud 100" ובו הוא מדרג על פי פרמטרים שונים את החברות הטובות ביותר המספקת שירותי מחשוב בענן.
בין הנימוקים נכתב כי קלאודינרי מונעת מהעלייה המתמשכת בביקוש לחוויות עשירות מבחינה ויזואלית, בייחוד בתעשיות של מסחר אלקטרוני, מדיה ופרסום, נסיעות ובידור: "פתרונות חוויית המדיה של קלאודינרי מעצימים כמעט 10,000 לקוחות ויותר ממיליון משתמשים ברחבי העולם על ידי סיוע בבניית קשרים עם הלקוחות והקהילות שלהם".
המנכ"ל איתי לחן צוטט בכתבה ב-BusinessWire: "זה זמן חיוני עבור עסקים דיגיטליים. אנחנו גאים להעניק ללקוחות שלנו את הכלים הדרושים להם ליצירת ואספקת חוויות מדיה מרתקות. לכבוד הוא לנו לזכות בהכרה ביחד עם המנהיגים המרכיבים את Cloud 100 השנה".
שיתוף פעולה חדש עם Shopify
בין החברות הגדולות המשתמשות בשירותי קלאודינרי ניתן למנות את טסלה, קרוקס, בליצ'ר ריפורט, אטסי ונינטנדו. כפי שדיווחנו, החברה חתמה מוקדם יותר השנה על שיתוף פעולה עם חברת Atmosfy, פלטפורמה של רשת חברתית לשיתוף תכני וידאו.
בנוסף, קלאודינרי הודיעה החודש על שיתוף פעולה עם ענקית המסחר האלקטרוני Shopify. סגן הנשיא גארי בלאביו אמר: "אנחנו יודעים כי מתן חוויה דיגיטלית מהירה וללא תקלות היא חיונית עבור כל עסק שמוכר באינטרנט. בכלכלה החזותית של היום, מדיה חזותית משחקת תפקיד חשוב יותר ויותר ביכולתו של המוכר להתחבר ללקוחות וליצור קשר איתם".