מאות עובדים של חברת ALIGN עתידים לעבור למשרדים החדשים בעיר

מאות עובדים של חברת ALIGN עתידים לעבור למשרדים החדשים בעיר

בספטמבר הקרוב חברת אליין טכנולוגיות תעבור למגדלים בפתח תקווה.  החברה עוסקת בפיתוח ייצור ושיווק של מערכות בלתי נראות ליישור שיניים.

Align Technology היא חברה פורצת דרך ומובילה בתחומה בעולם, שממציאה מחדש את האופן שבו טיפולים אורתודנטיים וטיפולים לשיקום הפה מתבצעים למיליוני אנשים ברחבי העולם ליצירת החיוך המושלם. החברה הוקמה לפני כשני עשורים ומעסיקה בישראל כ- 800 עובדים.
החברה נסחרת בנאסד"ק ומעסיקה כ-20 אלף עובדים בעולם.

החדשנות של Align מבוססת על הטמעת טכנולוגיות כמו: בינה מלאכותית, למידת מכונה, הנדסת ביוטכנולוגיה, דימות דיגיטלי והדפסות תלת-ממד בהתאמה אישית.

פרויקט גלובל טאוורס נבנה על ידי חברת "מגדלי ישראל" על מגרש בשטח של כ־19 דונם בצומת הרחובות הנגישה והמרכזית ז’בוטינסקי ודרך יצחק רבין בפתח תקווה.
הפרויקט צפוי לכלול כ-170 אלף מ"ר של משרדים ומסחר (כ-10 אלף מ"ר) מעל חניון תת קרקעי.
אליין רכשה את 9 הקומות העליונות במגדל בן ה-32 קומות שבנייתו מתקדמת יותר, והוא נמצא בשלב האכלוס. 

כחלק מההשקעה המתמשכת של אליין ב-iTero systems and services, פתחה החברה בצמוד למשכנה החדש מרכז ייצור ולוגיסטיקה המשתרע על פני 2,000 מ"ר, הכוללים מעבדות חדשניות. במשרדים יעמדו לרשות העובדים פסיליטיז מיוחדים כגון: קליניקה לרופאים ולקהילה, חדר מוזיקה ללהקה, מסעדה, חדרי חוגים ומשחקים, חדר כושר יוקרתי, קפיטריות מפנקות בכל קומה ועוד.

ראש העיר רמי גרינברג כבר הספיק לברך: "חברת אליין טכנולוגיות מצטרפת לעשרות חברות שעוברות אלינו לאחרונה ומאדירות את העיר כעיר התעשייה והתעסוקה המובילה בישראל".

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »