
תלמיד דפק למורה בקבוק בראש: הלימודים בבי”ס “אורי אורבך” פ”ת יחלו מחר רק ב-10:00
ההסתדרות הודיעה על עיצומי אזהרה בבית הספר הפתח תקוואי הממלכתי-דתי ברחוב אליהו דוד שולזינגר בשכונת כפר גנים, לאחר שתלמיד השתולל בכיתה, הכה את המחנכת ופצע אותה בראשה באמצעות בקבוק נירוסטה. המורה פונתה לקבלת טיפול רפואי. לפי החלטת ההסתדרות, הלימודי בבית הספר יחלו בשעה 10:00 כפעולת מחאה ומחויבות לשמירה על ביטחון עובדי ההוראה.




































































